soma wolverine "adopts more modern standards"

ununu - 22:57, 1.2.2016 »
mitäs niille iikelin kenkien takuuhommille kuuluu?!
negaatio - 16:44, 2.2.2016 »
ununu - 22:57, 1.2.2016 »
mitäs niille iikelin kenkien takuuhommille kuuluu?!
Tai sun kahville?

!!!

laatutobaan kuuluu toki pieni rönsyily, mutta ehdottaisin paluuta takaisin ns. asiaan.

kertokaas nyt, sillä tavalla niin kuin vähän rationaalisemmin, että mikä tekee juuri tällaisesta soma wolverine -rungosta erityisen erinomaisen ja millaiseen käyttöön? ja samalla, että millaiseen käyttöön ootte itse ko. pokaa speksaamassa?

ite en tiedä näistä mitään, mitä nyt kuvien pohjalta liian matalilta näyttävät käyttötarkoitukseensa nähden. kiinnostaisi siis kuulla.

ite mietin et tilaanko orlolta vaihtokeulan vai kasaanko kokonaan uuden pyörän.

kid_scientifik - 17:18, 2.2.2016 » kertokaas nyt, sillä tavalla niin kuin vähän rationaalisemmin, että mikä tekee juuri tällaisesta soma wolverine -rungosta erityisen erinomaisen ja millaiseen käyttöön?
Ihan samat asiat tavallaan kiinnostaa, paitsi että runko on mun mielestä helvetisti siistimpi kuin peikko tai hyrmä (jotka kai kuitenkin samaan tapaan "tee ihan mitä vaan").

Erinomainenhan tämä ei ole kait mihinkään, jack of all trades ja silleen. Pseudo-järkipyörä on uus fiilispyörä?

Jydi mutta droppitangolla ja levareilla, sanoisin. Ja runkohan on just niin matala kuinka matalan koon on valinnu.

siis onks Lumiukolla tällainen kans? Kokemukset tästä kiinnosta, koska syyt. Tai siis siksi, että jostain syystä tää, straggler ja kaikki pseudo-järkipyörät jotenkin soittelee mun kelloja kuin marimbaa ikään.

Jep, päätin sitte swappaa Pomppikseen rungon.

kid_scientifik - 17:18, 2.2.2016 » laatutobaan kuuluu toki pieni rönsyily, mutta ehdottaisin paluuta takaisin ns. asiaan. kertokaas nyt, sillä tavalla niin kuin vähän rationaalisemmin, että mikä tekee juuri tällaisesta soma wolverine -rungosta erityisen erinomaisen ja millaiseen käyttöön? ja samalla, että millaiseen käyttöön ootte itse ko. pokaa speksaamassa? ite en tiedä näistä mitään, mitä nyt kuvien pohjalta liian matalilta näyttävät käyttötarkoitukseensa nähden. kiinnostaisi siis kuulla.
Ihan tyystin yleiskäyttöön. Jos rostsekki olisi murentunut altani tässä viimeisen parin vuoden aikana, olisin jo kasannut sen tilalle Wolverinen. Paitsi oranssius, siihen menisi Kojakit lokareiden kanssa tai Ice Spikerit talvella, ja sitten se hihnaoptio. Ei tarttis miettiä, onnistuuko X, kun tietää, että onnistuu.

rengastila ja levarit varmaan ajais itteni ostamaan

Eikö tämä ole melkeinpä järkipyörän arkkityyppi? Mahtuu järkevät kumit täyspitkien lokareiden kanssa, on levyjarrut, voi retkeillä tai lähteä lenkille maantiellä tai poluilla. Just semmonen mikä kaikilla vois olla ainoana fillarina.

Sitte jos joku näistä ominaisuuksista puuttuu, jengi kuitenkin mannisoi levarikiinnikkeitä, rälläköi haarukkaa tai askartelee biltsutarvikkeista kiinnikkeitä lokareille.

Ymmärrän, jos läskipyörän Etelänapapotentiaali hihityttää Keskuspuistoa samoillessa, mutta jos Ahma on liian jotain ni ehkä liian tavallinen tai liian oranssi. Ja ainakin liian muodikas just nyt. :smiley:

Jos vertaa hyrmään, onko hihnaveto se suurin ja merkittävin ero? Mietitkö sitä missään vaiheessa?

kid_scientifik - 17:18, 2.2.2016 » laatutobaan kuuluu toki pieni rönsyily, mutta ehdottaisin paluuta takaisin ns. asiaan. kertokaas nyt, sillä tavalla niin kuin vähän rationaalisemmin, että mikä tekee juuri tällaisesta soma wolverine -rungosta erityisen erinomaisen ja millaiseen käyttöön? ja samalla, että millaiseen käyttöön ootte itse ko. pokaa speksaamassa? ite en tiedä näistä mitään, mitä nyt kuvien pohjalta liian matalilta näyttävät käyttötarkoitukseensa nähden. kiinnostaisi siis kuulla.
Noh, tällä hetkellä mun yleispyörän virkaa toimittaa Canyon Inflite Al täyspitkillä lokareilla ja tankoon kiinnitettävällä 6 litran laukulla. Vaan ei oo laite kovinkaan kiva lastattuna, ja jos haluaisin siihen lisää kuljetuskapasiteettia niin pitäis turvautua softbägeihin kuten revelaten tuotoksiin koska ei siinä oo muita kiinnikkeitä kuin loksujen reiät. Tarakkaviritelmä taakse vistottaa niin paljon et en ees viiti siitä. Ja luulen et sellaiset pilais ajotuntuman kokonaan. Ja sit Canyon olis sekä sieluton että käyttötarkoitukseensa sopimaton.

Noh, Wolverinessa on kiinnikkeitä, ja ainakin internet on sitä mieltä että sen pitäis toimia aivan hyvin lastattuna. Ainakin toivoisin koska varmaan jotain pientä retkeilyä on ens kesänäkin tiedossa. Sen lisäks siinä on rengastilaa paremmin kuin Canyonissa elikkäs ite aattelin laittaa siihen isoimmat lihat jotka saa järkevästi lokareiden alle tungettua. Oon vähä miettinyt jotain parituumasia marathon supreme -sliksuttimia (ellei sit jotain semisliksiä “maasto” rengasta tai vähän lihavampaa gg-kumia.

Mitä taas tulee mataluuteen, niin 60 cm Wolverinessa on pari senttiä enemmän stackia kuin mun XL Inflitessä jossa taitaa olla joku 1,5 cm spacereita ja jonka ajoasento tuntuu ainakin lyhyillä l. alle satasen matkoilla hyvältä. En mää sillä tosin pidempää matkaa oo ajanutkaan, ne oon suorittanu joko fagorellilla tai läskillä :smiley: Enkä mää tiedä miten korkea tollaisen pyörän pitäis nykymuodin mukaan olla mutta aikaisempien kokemusteni perusteella kelasin että jos laitan ahmaan joku 2-3 sentin avaruudetinnipun niin saan siihen mukavan rennon ajoasennon ja ajan sillä nauraen auringonlaskuun.

Edit: sen lisäks mä halusin uuden pyörän

tutam - 20:25, 2.2.2016 » siis onks Lumiukolla tällainen kans? Kokemukset tästä kiinnosta, koska syyt. Tai siis siksi, että jostain syystä tää, straggler ja kaikki pseudo-järkipyörät jotenkin soittelee mun kelloja kuin marimbaa ikään.
Hei hei nyt saa innostua vain suunnittelu mielessä. Tällasethan me duunataan ite 110% artesaani versioina eikö näin. Mutta joo, peräpään mittailu kiinnostaa...

Mikä on hyrmä-pyörä?

Tää ei varmaankaan flexaa, on tilaa renkaille eli lihoille, loksuille ja kiinnikkeitä kuljetusvälineille. Ja levarit. Tossa itselleni isoimmat syyt. Randoille. Lisäksi mennee myös talvipyöränä.

Alkaa olla osat satulaa ja tolppaa vaille kasassa.

siis tossahan on kaikki tarvittava.

mitä tossa ei ole: se mitä et tarvitse

tunnustan salaa runkkailleeni modernille monsudieettitourer templatelle varmaan 10 vuotta

kauas tää eurokriisi viel kestikää (lue: dibs isot ahmulit)

vasaraasialainen - 21:29, 1.2.2016 » http://3.bp.blogspot.com/-fKSZ_m6TH-s/VDMsbFgnz0I/AAAAAAAAWCU/kyCHj923TRw/s1600/wolverine.jpg
Lumikko - 21:51, 2.2.2016 » jos Ahma on liian jotain ni ehkä liian tavallinen tai liian oranssi. Ja ainakin liian muodikas just nyt. :D
Tai liian kallis?

Tai ehkä mä en vaan ymmärrä jenkkibrändätyn Taiwanraudan päälle.

E: Niin hei ostakaa nyt kuitenkin äkkiä noita mahdollisimman paljon tänne ja luukuttakaa sit halvalla kun löytyy uus trendivärirunko. Eli dibs vaan kaikista sopivankokoisista.

kaukomieli - 0:07, 3.2.2016 » Tai liian kallis?
pomppis jotain 250€ eli pyöräilemään pääsee halvemmallakin..