soma wolverine "adopts more modern standards"

Pomppis shomppis mut mis on Pompetamine?

toteutuuko noissa pyörissä yksivaihteen ajatus

Onhan niissä sliderit jopa :smiley:

Mull Dundane - 2:54, 3.2.2016 » toteutuuko noissa pyörissä yksivaihteen ajatus
Eiks tää topicci toteuta sitä täydellisesti?

Tuli hiplattua tätä runkoa MASH iltana Hugilla. EN tosin oikein hahmota tämän pyörän funktiota. Juu…tällä voi tehdä ja mennä mistä ja minne huvittaa. Kiinnikkeitä on. Läskit renkaat on kivat juu. Yhtään kuitenkaan seikkailu/retki/trekking/sojotus kuvaa en ole tästä kuitenkaan nähnyt. Jotenkin vaikuttaa joltain Audax-tyyppiseltä pyörältä leveillä renkailla(?)jolla ei kuitenkaan ole kivaa ajella pitkää matkaa. Vähän kun läskipyörä työmatkalle kaupungin ydinkeskustaan.

Taitaa olla vain tuo oranssi-väri tämä hypen aiheuttaja(?) ja tästä saamme kiittää nykyisin valitettavan pskaa sivustoa->Radavist=(

Vai olenko aivan pihalla?

dpstyles - 8:16, 3.2.2016 » EN tosin oikein hahmota tämän pyörän funktiota.
Sinä yritit tehdä crosscheckistä maantiepyörää.

Minusta lumiukko tiivisti tämän pyörän ajatuksen hyvin, ei tarvitse miettiä onnistuuko joku asia, kun tietää että se onnistuu. Toki jack-of-all-trades rungot on kompromissejä vähän joka suuntaan, mutta monotask-pyörien sijaan toi on paljon kätevämpi tallissa. Huomaan tosin että omaan talliini alkaa kertyä useampia samanlaisia kaikkipotentiaalipyöriä.

Ennen olin sitä mieltä että straggler olisi paras jokapaikanhöylä, mutta luulen että tämä on kyllä parempi diili.

TS - 22:48, 2.2.2016 » Hei hei nyt saa innostua vain suunnittelu mielessä. Tällasethan me duunataan ite 110% artesaani versioina eikö näin. Mutta joo, peräpään mittailu kiinnostaa...
Lujana pysytään; ja kyllähän tässä kiehtoo eniten toi jokapaikanhöylyys. En tiedä olisiko tällainen parempi jokapaikan pyörä kuin mannisoitu rolleri, mutta olisin valmis kokeilemaan. Elikkäs Lumiukon ja Odien postaukset vahvistivat ennakkokäsitykseni.
kaukomieli - 1:54, 3.2.2016 » Pomppis shomppis mut mis on Pompetamine?
Pompetaminen tilalle tää mulle tuleekin. Ja kyllä se Pomppis tekee ihan kaiken minkä tämäkin.

Siihen verrattuna tää vähän päälle 600 euron runkosetti on joo kallis.

Minäkään en ihan tajunnu mikä on Hyrmä. Straggleri? Läheinen vertailukohta se ainakin on. Omasta mielestäni ihan makuasia kumman yli heittää jalkansa, Ahma on lyhyempi ja korkeampi. Sebu vai Rolleri?

Kuinkas pitkiä matkoja Dpstyles ajaa ja millä fillarilla/renkailla?

dpstyles - 8:16, 3.2.2016 » Yhtään kuitenkaan seikkailu/retki/trekking/sojotus kuvaa en ole tästä kuitenkaan nähnyt.
olkaa hyvä, 2 min googlauksen tulos: kuvassa myös kilpailija ;)

http://fcdn.mtbr.com/attachments/29er-bikes/1035822d1447861507t-i-beg-you-more-monstercross-wolverine-3.jpg

sivukuva hänen mataluudestaan vähemmillä varusteilla:

http://fcdn.mtbr.com/attachments/29er-bikes/1035821d1447861500t-i-beg-you-more-monstercross-wolverine-1.jpg

asb - 7:53, 3.2.2016 »
Mull Dundane - 2:54, 3.2.2016 » toteutuuko noissa pyörissä yksivaihteen ajatus
Eiks tää topicci toteuta sitä täydellisesti?
riippuu ajattelijasta. jos se meinaa sitä sitä että lokarit puuttuu niin ok. itse näen vain vaihdepyörien kuvia.

Ehkä ketjun perimmäisenä tarkoituksena on saada nettiin runsaasti kuvia myös yksivaihteiseksi rakennetuista Wolverineista?

Toi retkisetuppi on kyllä siitä höhlä (tuohon runkoon), että siinä on kaikki kiinni pusseilla. Paitsi etuhaarukan lokarikiinnikkeessä oleva pulloteline. Samat kassit saisi kiinni mihin tahansa muuhun runkoon.

Retkisetuppi ok, mutta ei tee oikeutta rungolle, eikä varsinaisesti esittele rungon oninaisuuksia.

Hyrmä = ogre.

Luulin, että yleisesti käytössä. Oli jossain lastenohjelmassa.

järkevää nostaa stonga noin ylös niin saa off road vääntöön alaotteen kunnolla käyttöön. jos emäputki olis pidempi niin suoralle/viiksitangolle huonommat mahikset.

myös suht klassinen ulkonäkö kärsisi järeemmän sloupin myötä.

dpstyles - 8:16, 3.2.2016 » Vähän kun läskipyörä työmatkalle kaupungin ydinkeskustaan.
Mitä?! Olisko tää sittenkin ollu mua varten? :P
dpstyles - 8:16, 3.2.2016 » Vai olenko aivan pihalla?
Olet.

Tää on kyllä huvittavaa, että kauheesti tarveis perustella. :smiley:

Bouttia 4k fully loaded randoa tolla flexaavalla Colnagolla sai halajamaan just näitä asioita, jotka tässä ketjussa on monesti jo mainittu. Uskon ja toivon saavani tästä hyvän retki- ja yleispyörän, saas nähä kunhan saan kasaan.

Ja onhan oranssi + musta kombona aika kiva.

Mua hämmentää nää odotukset, mitä ladataan aivan tavalliseen fillariin, jossa nyt vaan on fiksuja juttuja kuten levyjarrut ja tilaa mukaville renkaille täyspitkien lokareiden kanssa.

Mutta jos oranssi_ahma on uusi musta_rolleri niin pitäähän sitä merkityksillä kyllästääkin.

okei oon messis

arvioitu valmistusmisaika ahmojenkesä2017tai2018

skidille taas dibsut. eskapistien gangsta. lapseski häpee jo bullittii siihen mennessä.

eiksoo ihanaa ku soma on taas geimeis 10v jälkee enkä ees puhu pelkästää täst rungost

Palsta Jehudamoonistuu ankaralla tahdilla.