Singular Rooster 29+

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtf1/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/12961163_10154146636252490_698488431556693608_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9

Laakeria ja tolppaa vailla. Maali tai oikeastaan lakka on muuten todella paska.

Maali tai oikeastaan lakka on muuten todella paska.
Sama juttu Puffinissa. Lohkeilee pinnasta aivan toisin kuin jonkun vuoden vanhempi Swifti. Mut, ei ne paikat ole leviämään alakaneet. Meno maistuu.

Maalin väri on sen sijaan tossa kukossa tosi hyvä.

Uskoisin, että tästä tulee aika nasta pyörä ajaa. Itse ainakin diggailen 29+:lla möyrimisestä.

Uusi Swift tulossa tänne, saa nähdä onko maaliduuni samankaltainen? Hinnat kun pysyy maltillisena, jostain pitää ilmeisesti säästää.

Mjoo, se on se lakkakerros nimenomaan herkkä. Swiftssä näkyy nättejä pieniä kiveniskuja, toisessa isompia lakkapoistumia, vaikka itse isku ei ole maalipintaa lakan alla puhkonut.

https://scontent-cdg2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/12961416_10154151519537490_5728090720492916950_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9

Jooh sit löyty tämmönen klassinen. Olin just lähössä viemään runkoa laakeroitavaks mut en taidakkaan.

no mutta

Nyt ei mene ihan putkeen projekti .

Reklamoimaan siitä vaan. Mutta kyl tuohon vielä laakerin saa kiinni, että hätä ei kyllä ole.

nohuh ei kyllä etene ihan niinku strömsselissä :frowning:
voimia

Kuten Otto tuossa yllä sanoi. Ei kannata jäädä murehtimaan tuota. Laakeri prässillä paikalleen ja kohti auringonlaskua. Kyllähän tuota voi toki hieman suoristaa ennen laakeriakin jos tuntuu kovin tiukalta.

Reklamaatio, hyvä hinnanalennus ja tyytyväisenä oikomisen jälkeen laakerinasennushommiin.

Näistä apuja, jos tarvii:

Peltisepän hommia?
Dentti emäputkessa - Mikä avuksi

Tuonkin reklamointi on aika puuha tai lähinnä syyllisen etsiminen. Kaikki syyttävät vain toisiaan… Laakeria kiinni ja kovaa ajoa :slight_smile:

twentyniner - 10:55, 11.4.2016 » Laakeria kiinni ja kovaa ajoa :)
Näillä taidan mennä mutta oli viimenen postimyyntirunko mulle.

Eikös myyjä nyt ole lähtökohtaisesti vastuussa kun sen kanssa on sopimus tehty. Myyjä voi sit etsiä syyllisen, mutta kyllä tollasesta äkkiä sen 20% vois alennusta pyytää. Varmaan sen verran suunnilleen maksais toi oikaiseminen ammattilaisella muutenkin…

Vituttaa ja asiasta . Kuten moni totesi , laakeria paikoilleen , kovaa ajoa ja vitutus helpottaa .

Pari kertaa ollut itsellä sama, BMW lakkasi vastaamasta maileihin ja yksityinen myyjä syytti postia - mutta kummassakaan casessa ei tullut ohjainlaakerin kanssa ongelmia.

Alakupissakin ehkä lommoa, runko vissiin tippunut emäputkelleen. Maalivaurioilla pitäs selvitä. Toivottavasti ei löydy muuta. Sam lupasi maksaa työt…

LOL :smiley: eikö tästä puhuttu pari viikkoa sitten… saatana sam