Singular Rooster 29+

Loppu maailmasta kuulostaa aika pahalta.

osta suurin 29 inbredi fuck

Voimia :frowning:

Tää homma meni nyt diipimmäksi.

Konsultaation jälkeen rungon suunnittelija oli mieltä että L koko olis mulle just hyvä.

Tykittelin rungon mitat aikoinaan reach laskuriin olettaen että mainittu st kulma olisi efektiivinen, näin ei kuitenkaan ollut eli rungon kanssa voi/joutuu käyttämään kunnon setback tolppaa efektiivisen st:n kulman ollessa 74 astetta. Emäputkesta uupuu ehkä joku sentti mutta se korjaantuu sojo stemillä.

Satulaputken mutkasta johtuva kokosekoilu tuli ilmi kun kyselin vaihtoa Swiftiin joka olisi siis kooltaan reippahasti pienempi kun tämä L kokoinen Roosteri.

Pitäsköhän tuo nyt vaan kasata ja käydä vetämässä.

Mitäs sitä kuskilla on mittaa?

edit: siis jos tää oli liian pieni, niin miks et osta sit isompaa? http://shop.singularcycles.com/products/singular-rooster?variant=3960189955

Jani S - 12:21, 24.3.2016 » Mitäs sitä kuskilla on mittaa? edit: siis jos tää oli liian pieni, niin miks et osta sit isompaa? http://shop.singularcycles.com/products/singular-rooster?variant=3960189955
190 ja raajoissa mittaa. Rungot myyty loppuun. Tuo nettikaupan XL on tää mun L joka jääny kummittelemaan.

L-kokoisen reach 449 ja stack 622?

Minkäs mittanen oot?

EDIT: hidas. ei toi L-kokoinen varmaan toivottoman pieni oo. tosin vois kuvitella et (nykymittapuilla) pitkän stemmin saa laittaa - ehkä 80 mm jopa?

Hrm. mut onhan mulla esim unitissa peräti 9-senttinen stemmi, eikä sekään tunnu klohmolta kääntää. Tosin tanko on aika kapee 72cm

Reachiä yllättävän vähän?
Kyllä kai tuo pitkäraajaselle 190 pitkälle vähän pienehköltä vaikuttaa, tai varmaan se on mieltymyksistä kiinni (ite ajan 180+ pitusena näköjään “isommalla” Stachella)

kai se voisi toimia jos edelleen jatkat noita droppitankosetuppeja?

https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t51.2885-15/e15/11195646_899610780091476_538707828_n.jpg

ihan ok reach. pienestä rungosta voi kyllä maastossa saada paljon riemua irti. 780 renthal kiinni, penkki alas ja ride the hell.

MUN mielestä MAASTOpyörän ajoasennon ei tarvi olla optimaalinen siirtymäajoon, kunhan on tarpeeks tolppaa, jonka voi pitkälle siirtymälle nostaa ylös.

Suhteellisia juttuja. Täällä kun on niiin erilaisia käsityksiä ja mieltymyksiä

Jos kokoat ja ajat ja epäilet ja luulet lopulta, että ei sittenkään, niin lupaan olla vahvasti ehdolla ostamaan ton sulta pois. Riippuen elämän tilasta silloin. Oon 187 ja jalkaa 92 ja XL singularit on liian isoja. L just hyvä.

munakorva - 12:58, 24.3.2016 » ihan ok reach. pienestä rungosta voi kyllä maastossa saada paljon riemua irti. 780 renthal kiinni, penkki alas ja ride the hell. MUN mielestä MAASTOpyörän ajoasennon ei tarvi olla optimaalinen siirtymäajoon, kunhan on tarpeeks tolppaa, jonka voi pitkälle siirtymälle nostaa ylös. Suhteellisia juttuja. Täällä kun on niiin erilaisia käsityksiä ja mieltymyksiä
sama.

vaikka ymmärrän myös sen ajan-kaikki-maastot-maantiekorkuisesta-jakkarasta-näkemyksen.

XL runko tulossa. Kohta vedetää.

Oikein. Lyhkänen stemmi ja leveä stonga ja vauhti kasvaa.

hyvä kun hommat natsas! En mä näistä mitään tiedä mut vähän lyhyehköltä vaikutti edell. speksit

siisti raami, etenkin väri

Haha jep! Taitaa olla tuttu väri. Ei ihan noin kelmeä kyllä livenä kun kuvassa.

Niin kai se menee että ei tiedä ennen ku kokeilee. Mulla on pari maasturia ollut mutta vahvasti mutulla mennään ja vielä pitkään. Täältä saa onneks apua. Toivottavasti ei tule enää suurempia vastoinkäymisiä tämän projektin osalta.

No niin! Roosters come home to roost! Seurantaan.

Ai tämmönen oli!

Joo tuolla L-rungolla olisit tarvinnu 10-senttisen stemmin. Siinä on pyörän luonteelle puolet liikaa.

Hyvä, että järjestyi! Ja seurantaan toki.

Kukko on laskeutunut

tmar - 17:22, 7.4.2016 » Kukko on laskeutunut