Rockgeistin Mr. Fusion ja Revelaten Terrapin vaikuttaa kans kunnollisilta.
Aah toi Revelate Terrapin! Vois olla just hyvä.
Terrapin hyvä, tai ainakin se terrapin pussi best, koska siinä on se venttiili jolla ilmat saa puristettua pois
Jep. Pussukan muoto vaikuttaa juuri hyvältä omiin tarpeisiin. Taitaa mennä Terrapin tilaukseen!
Ei mulla isompaa moitetta oo Acepackin saddle harnessistakaan.
Saiskohan taas pian uudesta Velobiasta?
Mulla ei kyllä oo sen kans se Acepackin oma pussukka vaan joku ihan ilmaventtiilillä varustettu kuivapusskukka
Ostin viime kesänä Restrapin porkkanan - oikein hyvä bägi muuten, mutta miks noi (tässä versiossa oranssit) narut on haarniskan ala- eikä yläpuolella? En epäile, etteikö designia olis mietitty, joten mitä en tajua?
Mulla on se Restrapin race-mallinen peräporkkana, johon oon tilannut Alpkitiltä 13l kuivapussukan alkuperäisen (7l) tilalle. Toimii vaikka onkin melkein tuplat alkuperäiseen verrattuna. Mietityttää että saako tuonne tarpeeksi kamaa mahtumaan ens kesän reissua varten. Vai pitäisikö suosiolla laittaa tarakka ja laukut.
edit: esim. tuo Terrapin näyttää kertaluokkaa jykevämmältä laitokselta vaikka tilavuutta onkin vaivaisen litran verran enemmän.
https://www.instagram.com/p/CqBvSMXPpwr/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Kunnollisen kokoinen etulaukku mitenhän tuon kanssa ohjautuu, kun on noin leveä?