Satula-, tarakka-, runko- ja tankolaukut

Vinkkejä ei-pyöräilyyn tarkoitetuista laukuista, jotka toimis kuitenkin esim. etutarakkakäytössä? Muistelen että joku oli aiemmin bongannut jonkun sopivan mallisen kylmälaukun tms. :smiley: penninvenytys mielessä

Kylmälaukut on näyttäneet sopivilta tosiaan, ja monet kalastuslaukut. Esim. Rustassa muistan katselleeni kalastuslaukkua, joka ois tosi hyvä tarakkalaukku, varsinkin tekisi sträpit tai muut kiinnikkeet pohjaan.

1 Like

Juu, miulla oli wald 137 kanssa pehmeä kylmäkassi merkkiä Yhtyneet Kuvalehdet Oy, sain porukoilta joskus mukaan kun niillä on tapana säästellä kaikkea tämmöistä. Tankolaukkuna on ollut kans joku tetsarin leipälaukku, bundeswehrin ylijäämää. Laitoin sisään vahvikkeeksi ohutta muovilevyä, jonka olin säästänyt yhdestä paaliin ajetusta repusta. Oon nähnyt myös frisbeegolf-kasseja ja vanhoja kameralaukkuja randokuutioiksi värkättynä. Varmaan jokin lätkäkassikin toimisi. Ropellihattu päähän vaan ja kirppareille pyörimään

On kyllä suolasen hintaisia nämä rack bagit! Ehkä sitä pitää alkuun askarrella kylmälaukusta :smiley:

Ite oon heittäny vaan pienen olkalaukun mustekaloilla etutartsille, myös satunnaisia kangaskasseja yms. Jos kaipaa varmistusta vedenpitävyydelle, ni oon laittanu kamat muovipussiin lisäks. En oo kyl testannu tommosta rackbagia, ehkä semmonen ois kätsä :thinking:

mitäs kaikkia tankonyssäköitä olis sellaseen nopeeseen bikeen?

puolisolla Restrapin Canister bag, joka on kaikin puolin muuten kiva mutta se on musta ja hiton tylsä. kävin kattomassa Helsingin Partioaitassa Topo Designsin Bike Bagia mutta se on hillittömän kokonen (5,5 litraa vaikka speksien mukaan pitäs olla vaa 3 litraa??). ja sit mietin et onko se Mini Bike Bag sit liian pieni (speksien mukaan 1 litra)

mietin myös PartaMatin tukemista, mutta Topo Designsin pirtsakat värit, ysärimeno ja hauska kolmionmallinen design viehättää nyt

mietin myös PartaMatin tukemista, mutta Topo Designsin pirtsakat värit, ysärimeno ja hauska kolmionmallinen design viehättää nyt

3 Likes

Tässä tuotteessa kaikki samassa paketissa: hinta, estetiikka & täydellinen istuvuus wald 137 kanssa, :lady_beetle:/5. Kuva netistä.

3 Likes

End topic tähän ollaan tultu split

1 Like

Jandd verkkosivut :salut_smoker: :salut_smoker:

2 Likes
1 Like

Kertokaas. Löytyykö hyviä vaihtoehtoja holsteri-tyyppiselle persporkkanalle Restrapin ja 7R lisäksi.
Kokoluokka semmosta 14-16 litraa. Sais olla aika jäykkä, ettei heilu juuri putkelta ajaessa.

Blackburnilla on hyvä holsteri mutta paska pussi

Kiitti. Täähän vaikuttaa hintaansa nähden aika hyvältä. Mikä siinä kuivapussissa oikein mättää? Tuleeko kosteus sisälle?

Se materiaali on aika perseestä. Sisältä tuntuu semmoiselta nihkeältä muovilta joka on vaan ällöttävää koskea etenkin jos on yhtään mitään kosteaa pelissä. Se myös jotenkin halkesi mulla ehkä vuoden käytön jälkeen. Oli se kyllä ihan vedenkestävä siihen asti.

Pussin malli on kuitenkin hyvä ja kun tykkään siitä holsterista niin teetätin Ollilla uuden ja paremman pussin siihen. Nyt homma toimii.

5 Likes

:+1::+1:

Rockgeistin Mr. Fusion ja Revelaten Terrapin vaikuttaa kans kunnollisilta.

1 Like

Aah toi Revelate Terrapin! Vois olla just hyvä.

Terrapin hyvä, tai ainakin se terrapin pussi best, koska siinä on se venttiili jolla ilmat saa puristettua pois

1 Like

Jep. Pussukan muoto vaikuttaa juuri hyvältä omiin tarpeisiin. Taitaa mennä Terrapin tilaukseen!