Rööki

Offtopic kun jengiä täällä kerran malluttaminen kiinnostelee?
Mutta kuitenkin.
Helpoin tapa lopettaa on oman näkemykseni mukaan vetää kohtuulliset nikotiini överit. Ei tee enää sen jälkee mieli sitä röökiä.
Varoitan kuitenkin että kokemus on erittäin epämiellyttävä. Laatta ja ribable lentää.

Mieluiten kaverin kanssa testailemaan, koska jos tulee oikeesti hätä ni voi kutsua apua paikalle. Järki messissä.
Omalla vastuulla!

Mulla on tuolla aikaisemmin ollu langassa mite se polttaminen on loppunu ja samal taval loppuu tälläkin kertaa… Seinään se kannattaa lopettaa eikä korvikkeilla. Vaatii tahdonvoimaa mut viikossa on irti nikotiinista ja sen jälkeen se on itestään kiinni; jos oikeasti haluaa lopettaa niin ei sitten polta sitä röökiä, vaan pysyy tiukkana. Kyl sen on täs huomannu et sellanen pikkasen tunkkanen olo siitä tulee ja kyl on kuntoon vaikuttanu myös. Oikeen venaan sitä aikaa kokeen jälkeen jolloin kunto lähtee taas tsygäilyn ja lenkkeilyn voimalla nousuun ja sit mua ei hidasta enää mikään.

Kiitokset tsempistä, sitä kyl tarvitaan. Koko perkeleen kevät menny kirjastossa…

Lopettaminen on helppoa. Itse olen lopettanut jo viisi kertaa…

Se pitäytiminen siinä on sitten ihan eri juttu.
Jospa polttaisi piippua mutta kun sitä ei sitte työssä voi ottaa 20 minuutin taukoja vetää sitä piippua. seli seli

Ite oon nyt 1½ vuotta ollut polttamatta n. 10 vuoden tupakoinnin jälkeen. Lopetin aikalailla seinään, ilman mitään apuja ja hyvin meni. Oluen kanssa aluks teki välillä mieli röökiä, mutta nykyään ei enää edes kaatokännissä. Huomasin kyllä jo muutaman kuukauden jälkeen kunnon parantuneen ihan heittämällä, varsinkin sählyä pelatessa. Painokin tippu muutamia kiloja kun pysty liikkuun paremmin. Nyt voi mennä täysii!1!! Kantsii varmaan aluks olla kaljottelematta ku yrittää lopettaa, itellä ne oli oikestaan pahimmat paikat.

@ FF: Kylmä kalkkuna toki on oivallinen metodi jos homma vaan skulaa niin. Kaikilla ei koska polttamisen historiaa on monenlaista, eli määrät ja kauanko on polttanut, vaihtelee. Toinen määräävä tekijä on se, että ihmisten herkkyys addiktioihin vaihtelee.

EDIT: Ja pyörä tosiaankin kulkee ihan eri tavalla näillä asetuksilla!

se pitää risto paikkansa, että mikä toimii mulla, ei välttämät toimi muilla. silti rohkaisen ihmisiä aina katkaisemaan kuin seinään ja kituuttamaan sen pari päivää, kuin että käyttävät korvikkeita. sitä tuskaa kuitenkin kestää vain hetken aikaa ja sekin hetki helpottuu jos pitää itsensä aktiivisena.

Ehkä tää oli jo jossain löydetty interwebistä…

Poltin joskus. Lopetin aika lailla seinään eikä vierotusoireita juuri ollut. Kahvin puuttestakin on tullut kovempi päänsärky kuin röökin. Sitten kasvatin huvikseni itse röökit. Kasvaa nätisti sisällä huonekasvina kunhan saa valoa ja vettä. Eipähän ainakaan ole additiiveja jos haluaa röökiä joskus poltella. Makukin vähän eri luokkaa kun kaupan paskeessa.

kyttyra - 7:53, 21.10.2010 » Tällä hetkellä mulla ja röökillä on toinen kuherruskuukausi menossa, pari pikkusikaria päivässä ku maistuu saatanan hyvältä. Ja kännissä tai urheilusuorituksen jälkeen polttaminenhan on aivan hekumallista, varsinkin kun keuhkot ehti palautua vuodessa aika hyvään kuosiin. Vaara vaanii.
http://i575.photobucket.com/albums/ss193/kyttyra/loveisover.jpg totesin tuossa reilu viikko sitten kun satunnainen polttelu oli muuttunut päivittäiseksi, vaikka hengityselimien tilanne ei ollut läheskään niin paha kuin edellisen "lopettamispäätöksen" aikoihin.

Ei muuta kuin Champix-kuuri #2 käyntiin. Neljä ensimmäistä päivää oli ihan julmetun huono olo, syötyä tuli lähinnä puoliväkisin. Outoja unia ei sen sijaan ollut juurikaan paitsi parina ensimmäisenä päivänä, eivätkä nekään olleet pyöräilyaiheisia, joten ei niistä sen enempää. Nyt on kuurin seitsemäs päivä menossa, ja rööki maistuu jo aika paskalta, mutta eipä sitä tee mielikään enää samalla lailla kuin aiemmin. Ylihuomenna kotona olevat syöpäkääryleet saa päätyä roskiin - tuskinpa saan puolta askia huomisen aikana poltetuksi muuten kuin väkipakolla.

^oikee meininki ! tsemppiä. röffet roskiin,teuvo rakastaa kaikkia ja sillee.

Itse poukkoilen biitin ja röökin välillä. Nyt onneksi löytyy biittiä jääkaapista, niin ei nikkis iske. Ja muutenkin, rööki ja pyöräily = nounou. (ei se muutenkaan hyvää oo) Vaikeeta vaan päästä kokonaan nikotiinista eroon.

for those who smoke joints

^ Heheheheeheeheeee!!! Täällä sen sijaan sukkuloitu viime ajat ( l. pari vuotta )korvausvalmisteiden ja polttamisen suossa malliin 2 päivää vatsa sekaisin nikkispastilleista / 2 päivää aski päivässä polttamista. Nyt päädyin jonkinlaiseen kompromissiin tilaamalla sähköpiipun.

Nyt mennään näillä:
http://snusexpress.com/shop/catalog/images/gbgwhite.jpg

Aikamoista ruipelointia tää mun “röökinlopetus”, nyt täs tapellut talven yli on-off. Sitä ennen poltettu ~20 päivässä since 1986. Olin mä ysärin loppupuolel joskus melkein vuoden polttamatta, mut sit repes taas. Nään itteni ihan tupakkamiehenä, mut kun pyörä ei kulje ja keuhkot huutaa tuskaansa polkiessa niin tahtotila lopettamiselle kyl on olemassa.

Näillä mennään.

^same same but different. Olen hyväksynyt itseni tupakkamieheksi, tupakointi tärkeä osa minua. Mimmillä sama case. Näillä mennään kunnes tulee se ahaa-elämys ja molemmat lopettaa.

american spirit organic blend, ocb valkone papru, ilman filtterii

vois mennä röökille

Huh! Pari kuukautta sitten näköjään vielä tännekin kirjoittelin… Nyt mennyt jo kolme viikkoa ilman aktiivista nuuskan/röökin käyttöä. Keuhkot ja kroppa tykkää, jaksaa ajellakin!

Jännä kuinka toisille tuosta tulee todella vahva riippuvuus, toisille ei. (Käytin mä melkein purkin biittiä päivässä…)

Julistan täten löytäneeni sähkösavuke-uskovaisuuden, Joyetech eGo-C härpäke ja Vermillion Riverin litkut ovat parhautta. Happea riittää vaikka minkälaiseen tsygän ja itsensä rääkkäämiseen. Ei ole tupakkaa ikävä, ei. Eikä nuuskaakaan.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/599115_350731234997975_2145391081_n.jpg

joo-o toka päivä menos ilman tupakoita, yllättävän rauhallinen olo tosin hikoiluttaa ihan tarpeeksi. Nikotiini purkkaa koitin syödä mut alko vaa närästämään ja hikotuttamaan.