Pyöräpooloa Helsingissä

Helsingissä pelataan kesällä 2020 pyöräpooloa Pasilan rullakiekkokentällä (a.k.a. häkki) vakiovuoroina seuraavina ajankohtina:

Tiistaisin klo. 18 - 21
ja
Sunnuntaisin klo. 12 - 16

Huomioi säävaraus. Epävakaan sään sattuessa kommunikoimme peleistä pääasiassa WhatsApp-ryhmässä. Pyydä kutsua niin pääset mukaan rinkiin. Kannattaa seurata myös tätä ketjua ja Helsingin pyöräpooloryhmää Facebookissa.

Päivitys 12.7.: Kimppatilaus kohteeseen Roger BikePolo on auki.

Ajattelin uskaliaasti kokeilla laittaa toistuvan tapahtuman tuonne yksivaihteen kalenteriin jos joku sitä seuraa. Jos en ainakaan itse bookkais sitten menoja aina päälle.

Tämä on hyvä. Noilla vuoroilla mennään kuitenkin niin pitkälle syksyyn kuin vaan säät sallii.

Tänään on upea sää kokeilla pooloa, veikkaan että häkin tuulensuojainen sijainti sallii bibsirajojen hankkimisen ylävartaloon. 18-> häkillä siis!

Upeat poolosäät jatkuu! Häkillä siis klo 18–>

mä vaan toistelen itseäni, upeat poolosäät jatkuu! häkillä kuudesta eteenpäin, extramailoja on ja pyörääkin saa varmasti lainata.

Mitä enemmän toistoja, sitä näkyvämpiä tuloksia ,,/

Tänään on hyvä poolopäivä.

Tänään YV10V-synttärit jatkuu häkillä poolon ja grillin tunnelmissa. On kilpapooloa ja varmasti myös OG fiksipooloa sitä kaipaaville.

Karttalinkki häkin sijaintiin löytyy ketjun aloitusviestistä. Klo 12 →

li-sam - 12:04, 8.5.2018 » Tänään on upea sää kokeilla pooloa, veikkaan että häkin tuulensuojainen sijainti sallii bibsirajojen hankkimisen ylävartaloon. 18-> häkillä siis!
li-sam - 10:45, 15.5.2018 » Upeat poolosäät jatkuu! Häkillä siis klo 18-->
li-sam - 11:31, 22.5.2018 » mä vaan toistelen itseäni, upeat poolosäät jatkuu! häkillä kuudesta eteenpäin, extramailoja on ja pyörääkin saa varmasti lainata.
sexihelteet loppuu, tänään vielä.

tänään klo 18–> mukaan vaan!

oon uskollinen poolopostaaja, tänään taas mennään 18–>

Oiskohan huomiselle elikkäs torstaille innokkaita pooloilijoita, vai joko kaikki häviää juhannuksen viettoon?

tänään 3-2-1 jälleen 18 →

Ennusteessa pieni sateen mahdollisuus, mutta se ei meitä haittaa! Osa menee häkille jo vähän etuajassa, joten klo. 12 on varmasti kenttä jo lämmin.

Kunnon fiksipooloa ah yesssss

jos ei lämpökuorma ja palaminen pelota, niin tervetuloa yhteen stadin kuumimmista paikoista klo 18 → hikistä pooloa tarjolla häkillä! obm (omat borjomit tai värskat mukaan)

hikistä pooloa on tarjolla tänäänkin! viime viikolla oli linköpingistä vieraita, saataisko tänään vaikka fiksimaasta pari uutta kävijää?

Tänään jo 17:30! Tulee pimee jo sen verran aikaisin että alotellaankin ajoissa.

Aurinkoinen päivä tiedossa, joten pooloa pelataan. Osa saapuu vasta klo. 13, joten hyvin ehtii vielä valmistautua.

Huomenna (21.4.) alkaa poolokausi. Samoilla vakiovuoroilla mennään tästä eteenpäin kohti poolokesää 2019.

Uudet lajista kiinnostuneet erittäin lämpimästi tervetulleita! Paikalle löytää aloitusviestissä olevan karttalinkin avulla. Pyöriä ja mailoja saa lainata.

Nähdään huomenna!