Pyöräliikkeet ja asiakaspalvelu(!)

ziGo - 11:30, 19.10.2016 » ^^Täh, onko mt-bike lopettanut? Eihä siellä oo enää mitään. Onko se tila tyhjillään?
Joo, omistaja jäi eläkkeelle eikä tuntunut löytyvän jatkajaa joka olis halunnut pitää liikkeen samanlaisena "erikoisliikkeenä" (vissiin ainoa ostajakandidaatti ois tehnyt siitä sellasen "myydään mummopyöriä eikä huolleta oikeen mitään" tyylisen eikä se sit kelvannu :D) Sen tiloissa on nykyään joku painoliike. Oishan sitä vielä pari tommosta helkama-liikettä ja et-sports, mutta noista perusliikkeistä ei saa mitään varaosia ja huollon osaaminen on vähintään rajoittunutta. Et-sports...noh, se on et-sports.

Taannoin puhelimitse tiedusteltuna ohjainlaakerin kuppien prässääminen emäputkeen marraskuussa noin viikon homma @ MT-bike. Kultaako aika muistot vai minkänäkönehomma? :smiley:

tudetski - 11:48, 19.10.2016 » Taannoin puhelimitse tiedusteltuna ohjainlaakerin kuppien prässääminen emäputkeen marraskuussa noin viikon homma @ MT-bike. Kultaako aika muistot vai minkänäkönehomma? :D
Vaikkei ollutkaan ehkä unelmien pyöräliike, niin se kuitenkin oli kylällä ainoa jossa oli suht laaja osaaminen pyörien huoltoihin ja kohtuullinen valikoima varaosia (joskaan ei yllättäen mitään yv-spesifistä)
Smurf - 9:20, 19.10.2016 » onhan aiheesta jakaminen vähän kuin autoilijaa kiittäminen joka pysähtyy suojatien eteen antaakseen ylittäjälle tietä.
Kiitätkö kassaa, kun saat kuitin ja vaihtorahat? Koska lain mukaan hänellä on velvollisuus kuitenkin tehdä niin.

Mutta joo, totta hitossa hyvä palvelu on semmonen, josta kantsii kertoa muillekin.

makko - 11:50, 19.10.2016 »
tudetski - 11:48, 19.10.2016 » Taannoin puhelimitse tiedusteltuna ohjainlaakerin kuppien prässääminen emäputkeen marraskuussa noin viikon homma @ MT-bike. Kultaako aika muistot vai minkänäkönehomma? :D
Vaikkei ollutkaan ehkä unelmien pyöräliike, niin se kuitenkin oli kylällä ainoa jossa oli suht laaja osaaminen pyörien huoltoihin ja kohtuullinen valikoima varaosia (joskaan ei yllättäen mitään yv-spesifistä)
Täytyy kysellä kaverilta, että vieläkö sen faija puuhaa fillareita. Tapas kasailla maantie/maastopyöriä Ylämyllyllä.
Lumikko - 13:32, 19.10.2016 »
Smurf - 9:20, 19.10.2016 » onhan aiheesta jakaminen vähän kuin autoilijaa kiittäminen joka pysähtyy suojatien eteen antaakseen ylittäjälle tietä.
Kiitätkö kassaa, kun saat kuitin ja vaihtorahat? Koska lain mukaan hänellä on velvollisuus kuitenkin tehdä niin. Mutta joo, totta hitossa hyvä palvelu on semmonen, josta kantsii kertoa muillekin.
Itsehän kiittelen kaikesta koska kasvatus, paitsi suojatien eteen pysähtymisestä koska periaate ja asenteellisuus

Edelleen ihmettelen, miksi juuri silloin jätät kiittämättä. Mikä se periaate tossa taustalla on?

no gods no masters?

Lumikko - 22:21, 20.10.2016 » Edelleen ihmettelen, miksi juuri silloin jätät kiittämättä. Mikä se periaate tossa taustalla on?
En nyt saa aamulla liikennepoliittista paasaustani puettua sanoiksi ja tämä topikki ei ole sen paikka.

Tähän tietty voi aina käyttää vertausta kassasta ja vaihtorahoista minua vastaan, mutta ottaa päähän että kiittelee niitä autolla liikkuvia siitä mitä heidän pitäisi tehdä ylipäätään.

PAITSI HAHAHHA!!! Montako kertaa kassa on jättänyt antamatta ne vaihtorahat?

Vaihtorahat ei tule tarjottimella. Servaukset tulee. :smiley:

Käyttääkö joku vielä käteistä rahaa vuonna 2016?

Aiheeseen, erittäin laadukasta palvelua olen saanut turussa kaupoista Foxcomp, Styleride, Kevytpyörä ja Raispo.

Antaako joku kuitin vuonna 2016?

baader - 8:10, 21.10.2016 » Aiheeseen, erittäin laadukasta palvelua olen saanut turussa kaupoista Kevytpyörä.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Alejandro - 8:58, 21.10.2016 »
baader - 8:10, 21.10.2016 » Aiheeseen, erittäin laadukasta palvelua olen saanut turussa kaupoista Kevytpyörä.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Joskus kävin kysymässä neuvoa(en kyllä muista mihin) niin siitä olisi pitänyt kymppi maksaa. Jäi kysymättä.
Alejandro - 8:58, 21.10.2016 »
baader - 8:10, 21.10.2016 » Aiheeseen, erittäin laadukasta palvelua olen saanut turussa kaupoista Kevytpyörä.
Paskapuhetta, mutta uskon.
Paskapuhetta, mutta uskon että sinua on kusetettu.

Basaari. Aina on tullut vastaus yleensä parinminuutin päästä viestin lähetyksestä. Asiakaspalvelu ammattitaitoista joskin joskus hieman kryptistä joku saattaisi kokea ylimieliseksi. Valikoima ehkä suppea mutta hintoja voi tinkiä ja joskus voi jopa alennusta saada. Antaisin 4/5.

Kiitos, siihen on pyritty :smiley:

luulin olevani basaarin ainut asiakas vuonna 2016, ihan hyvä vaan että olin väärässä.

Mä luulin pitkään ettei basaarissa oikeasti kauppa käy vaan se on ikuinen perjantaitopsu.

Sportax - Tampere. 90 -luku. Ystäväni ostaa > 8000 markan Cannondalen. Yritän tingata mukaan juomapullotelinettä. “Kyllä ne kuule maksaa meillekin”. Vuosien harmitus ja karttaminen. Yli 2m heppulille ei muualtakaan löytynyt sopivaa. No, nykyään eri omistaja. Ehkä eri meininkikin.