Puolison suhde pyöräilyharrastukseen

Juttelin paremmanpuoliskon kanssa jos kasaittas hänelle kunnon fillari ja erehdyin kysymään suhteellisen tarkkaa jalan sisämittaa, noin sentilleen. Täytyy myöntää että hieman yllätyin ja häkellyin nopeasta vastauksesta joka tuli kun apoteekin hyllyltä: No eihän sitä voi mitenkään tietää kun se vaihtelee ±10cm!
Vähän aikaa ihmettelin vastausta ja rohkenin kysymään, et miten ihmeessä tällainen vaihtelu on mahdollista? Vastaushan oli hyvinkin yksinkertainen; No eihän sitä voi tietää millaset korot on kengissä kun ajat fillarilla…
Näin meillä :smiley:
Nii ja onnee tuoreelle parille!

Eilen kesken ruokailun puhelimesta kuului “bi-lingg!”.

Tyttöystävä totesi: “Tunnistan tuon äänen. ‘New eBay items matching have been listed’”.

eli ei heittäny heti kiehuvaa öljyä puhelimen päälle, olet onnellinen mies
e: itekki olen, morsion kans käytii ajeleen maastoa, läskillä ja minä Pivotilla, pois tultua neppaili mun pyörällä pihalla ja totes että mielummin tämmöne, speksausta luvassa kauas tulevaisuuteen

MrSticha - 13:36, 6.6.2014 » Auto ajoi aamulla jalkaterän reunan paikkeilta yli. Selvisin säikähdyksellä, kun tuli vaan pieni nirhauma nilkan sivuun. Miten kertoa puolisolle aiheuttamatta turhaa huolta?
En oo pariin kuukauteen puhunu puolisolle mitään työmatkoihin liittyvistä road rage-tapauksista. Tulis liikaa mielipahaa, jos hän kuulis, että muhun on törmätty autolla tahallaan tai käyty päälle puukon kanssa.
Erik - 11:31, 29.4.2014 » Eilen kesken ruokailun puhelimesta kuului "bi-lingg!". Tyttöystävä totesi: "Tunnistan tuon äänen. 'New eBay items matching have been listed'".
meillä myös.

Vaihtakaa nyt se ääni ja sassiin

“nyt vasta tiistai ja jätkä on ihan ruvella”

Mielestäni puoliso on olennainen osa pyöräilyä.

FixiVihaaja - 22:24, 22.7.2014 » Mielestäni puoliso on olennainen osa pyöräilyä.
110km poljettu peräkkäin viimeisen kahden päivän aikana ja on ollu aivan mukavaa.
asb - 14:15, 6.6.2014 »
MrSticha - 13:36, 6.6.2014 » Auto ajoi aamulla jalkaterän reunan paikkeilta yli. Selvisin säikähdyksellä, kun tuli vaan pieni nirhauma nilkan sivuun. Miten kertoa puolisolle aiheuttamatta turhaa huolta?
En oo pariin kuukauteen puhunu puolisolle mitään työmatkoihin liittyvistä road rage-tapauksista. Tulis liikaa mielipahaa, jos hän kuulis, että muhun on törmätty autolla tahallaan tai käyty päälle puukon kanssa.
Yhdellä tutulla oli vähän toisensuuntainen kertomispolitiikka. Kerran hän oli hieman myöhässä tapaamisesta. Soitti vaimolleen matkalta sanoen että älä sitten pelästy, mä oon nyt vähän eri näkönen, mutta voin kyllä ajaa. Oli myöhässä, koska oli poikennut parturissa. Tosiaan, ei parturissa käynti ajamista estänyt.

*En pysty linkittämään kuvaa kännykällä. :frowning:

E: kiitos kimmoke

^

E: ollos hyvä

Ei suostu vaihtamaan mun renkaita useammasta pyynnöstä huolimatta. Vaihtoon.

Harrastuksen alussa kannustava ja ymmärtäväinen, sittemmin muuttunut melko tympeäksi mutta ei kuitenkaan vielä tyrmääväksi. Kovin innoissaan omasta pyörästään, joka on kellarissa - ei kovin innostunut minun pyöristä, jotka ovat olohuoneessa. Järkeistämissyksy2014?

Vaimoke luki tätä ketjua ja totesi:

“Meillä saa olla pyörät olohuoneessa. Ne on hienoja koristeita.”

dubbel

Tyttöystävän ilme oli kuin lapsella jouluna, kun eilen yritti ajaa mun rolleria dualeista kotiin. Talvella speksaillaan sille oma pöörä.

Minikmii - 16:40, 16.8.2014 » Ei suostu vaihtamaan mun renkaita useammasta pyynnöstä huolimatta. Vaihtoon.
itse yritän aina saada tuota puolisoani oppimaan renkaiden vaihdon.
manuelkala - 11:32, 22.8.2014 »
Minikmii - 16:40, 16.8.2014 » Ei suostu vaihtamaan mun renkaita useammasta pyynnöstä huolimatta. Vaihtoon.
itse yritän aina saada tuota puolisoani oppimaan renkaiden vaihdon.
Mutta pyynnöstä luulisi homman kuitenkin onnistuvan. Mur!

kyllähän nyt molempien pitää osata ne vaihtaa. työmatkallakin kun räjähtää sisuri niin enhän minä ole sitä silloin vaihtamassa.