Puolison suhde pyöräilyharrastukseen

“Laitan fillarin lukolla lähimpään tolppaan kiinni ja tilaan taksin. Saat sitten käydä hakemassa sen kotiin.”

Se, että pyytää parisuhdekumppaniaan pesemään pyykit, /= että ei osaisi itse pestä pyykkiä. Ainakin toivon näin.

.... - 11:45, 22.8.2014 » kyllähän nyt molempien pitää osata ne vaihtaa. työmatkallakin kun räjähtää sisuri niin enhän minä ole sitä silloin vaihtamassa.
Höps. Puoliso ajo snakebiten ja parissa minuutissa oli ritari paikalla vaihtamassa kumia. Sillä ritarilla oli omakin puoliso mukana pyörälenkillä. Eipä tarttenu sotkea omia käsiä.

(Tulipa muuten ladattua aika paljon seksismiä ja stereotypioita yhten viestiin. Mut läpällä. Kyllä te ymmärrätte.)

Kyllähän mäkin pyynnöstä teen murusen herkkuruokia. Kyllä se varmaan osais itsekin leipoa ja kokata, mutta multa se vaan sujuu nopeammin ja helpommin. Kyllä mä renkaan saan vaihdettua ja taulukoukun porattua seinään jos on tarve. Ne nyt vaan sujuu yleensä nopeammin ja vähemmillä kynsien katkeamisilla jos kundi ne tekee (tekis).

Mutta kunhan tässä reissuilta kotiutuu, niin ei auta ku rengasraudat kauniiseen käteen jne… Täällähän oli jossain se ketju missä käsiteltiin renkaanvaihtotekniikoita :stuck_out_tongue:

^^ viimeksi kun vastaan tuli tälläinen avulias aatu ( sic ) ei siitä ollut kovinkaan paljon hyötyä.

lammaspaimen - 11:50, 22.8.2014 » "Laitan fillarin lukolla lähimpään tolppaan kiinni ja tilaan taksin. Saat sitten käydä hakemassa sen kotiin."
hahah, goes well with..
lammaspaimen - 13:58, 18.8.2014 » Oikeesti, kyllä naiset ajaa, niitä vaan ei keskimäärin kiinnosta kilpaileminen muita tai itseään vastaan samoin kuin miehiä. Miehet ajavat lenkkiä vitunmoisen mittariarsenaalin kanssa, [b]naiset ajavat lammelle uimaan[/b].

Se hyvä puoli yksin asumisessa elämisessä on, että joutuu väkisinkin hoitamaan ja oppimaan asioita itse, halusi eli ei. Yleensä kun on käynyt kirosanarepertuaarin läpi muutamaan otteeseen ja mahdollisesti vetänyt itkuraivarit (ja kenties todennäköisesti siinä sivussa rikkonut jotain, joko itsestään tai asiasta jonka kanssa venkslaa), niin kyllä melkein mikä tahansa siitä lähtee hiljalleen sujumaan :smiley: Auttaa myös, jos ei ota itseään haudanvakavasti. Mokailu kuuluu asiaan, siis elämään ihan yleisesti.

Jotkut asiat on tietty sellaisia, että on järkevää ensin katsoa ja kuunnella, kun joku asiansa osaava hoitaa homman, mutta mitä enemmän juttuja (niin arkipäiväisiä kuin pyörään liittyviä) hanskaa itse, sen helpompaa elämä vaan on.

On topic: jos talous joskus kasvaa toisella henkilöllä, luulen kyllä että sen henkilön ois pakko olla vähintään arkipyöräilijä. Olkkarissa on kaksi pyörää sekä enemmän tai vähemmän aina levällään oleva pyöräroinaloota, partsilla erinäistä pyöräromua + kiekkoja + ulkokumeja sekä runkosetti josta on tuleva ajokuntoinen pyörä. Ja tietty loputon länkätys pyöristä. Enkä usko että tilanne tulee tästä ainakaan lievenemään.

asb - 12:01, 22.8.2014 »
.... - 11:45, 22.8.2014 » kyllähän nyt molempien pitää osata ne vaihtaa. työmatkallakin kun räjähtää sisuri niin enhän minä ole sitä silloin vaihtamassa.
Höps. Puoliso ajo snakebiten ja parissa minuutissa oli ritari paikalla vaihtamassa kumia. Sillä ritarilla oli omakin puoliso mukana pyörälenkillä. Eipä tarttenu sotkea omia käsiä. (Tulipa muuten ladattua aika paljon seksismiä ja stereotypioita yhten viestiin. Mut läpällä. Kyllä te ymmärrätte.)
hauska tilanne, katsoitko itse vierestä näin? http://victoriagabrielleee.files.wordpress.com/2011/09/chris_bacarella.jpg

^Hyvät performääns kengät.

mannine - 12:58, 22.8.2014 »
asb - 12:01, 22.8.2014 »
.... - 11:45, 22.8.2014 » kyllähän nyt molempien pitää osata ne vaihtaa. työmatkallakin kun räjähtää sisuri niin enhän minä ole sitä silloin vaihtamassa.
Höps. Puoliso ajo snakebiten ja parissa minuutissa oli ritari paikalla vaihtamassa kumia. Sillä ritarilla oli omakin puoliso mukana pyörälenkillä. Eipä tarttenu sotkea omia käsiä. (Tulipa muuten ladattua aika paljon seksismiä ja stereotypioita yhten viestiin. Mut läpällä. Kyllä te ymmärrätte.)
hauska tilanne, katsoitko itse vierestä näin? http://i.imgur.com/qbK9FKm.png

No ny meni väärinymmärryksen puolelle. Hänen ei siis tarvinnut liata omia käsiään. Ite kuuntelin tarinaa kotona jälkimmäisellä ilmeellä.

^^ :smiley: muut kanssani avokonttoriin pakotetut arvostaisivat varmaan ihan sikana lilla havsfrökendaleria, jos tietäisivät, että tirskun sen kuville täällä kopissani.

joku muu voi kertoa, että mitä noilla kengillä performoidaan, performannikamaa kun ovat.

pienen merenneidon photoshoppaustaidot ovat jotain niin vitun määdiä ja räädiä, että jos merkkari julkaisis omaa lehteä jossa on vaan sen photoshoppauksia ja juttuja niin varmasti kyllä selaisin sitä kaverilla paskalla joskus ja hihittäisin

en tilais tai ostais irtonumeroita paitsi jos se ois painettu Jämsänkoskella tehdylle paperille

ON-TOPIC: puolisoni näki Essin reidet Helsingissä ja sanoi mulle, että haluaa fiksin jos sillä saa noin kovat reidet

Eiss teidän kans :smiley: Onneks oon yksin himassa ku hörötän täällä taas vaihteeks ääneen tiattarille.

Mitäs nyt. Tyttöystävällä on kaks fiksiä, miulla nolla.

Erik - 19:46, 24.8.2014 » Mitäs nyt. Tyttöystävällä on kaks fiksiä, miulla nolla.
One bike to rule them all.
Erik - 19:46, 24.8.2014 » Mitäs nyt. Tyttöystävällä on kaks fiksiä, miulla nolla.
Erikoinen tilanne. Ootko autoa speksaamassa?

Nyt on kyllä Erikillä aivan pirun hyvä tilanne, koska ite joutunu selittelee ja perustelee välillä noita uusia pyörähankintoja, mut tossa jos jossain on kyllä hyvästi vipuvartta vääntää vastaan, jos tulisi jonkin sortin sortin soraääniä. :wink: Vaikka tuskin teillä semmosista tarvii stressata…

^ Suomen viralliselta gangstatukkurilta lähtee fiksit käsistä.

Niin no, leidin uusimmassa pyörässä taitaa olla omaa osaa ohjaamo ja runko. Olenko liian hellämielinen?

Eiköhän tää tilanne taas kesää kohti tasotu.