Pulverimaalaus Turussa

Tähän voinee kompata kyllä että jatkossa jos tuolla käy niin henkinen valmistautuminen suotavaa. Ite vein tosiaan dirttipyörän rungon maalattavaks tossa vko 6 paikkeilla mankkiksen saagaa. Frede onneks sano, että noille ei kannata sanoo mitään häilyvää toimitusaikatoivetta ja näin tein. Vein tiistaina rungon ja heitin huulta että huomenna ei varmaan saa vielä hakee mutta torstai ok? Vastaus oli, että perjantaille menee ja varmistelin vielä pe aamun olevan ok omista työajoista johtuen. Vakuuttavan ”kyllä”- vastauksen jälkeen tepastelin tuvasta ulos. Perjantaina aamulla paikalle erikoisella asenteella, koska tiesin ettei tää putkeen tuu menee ja olin päättänyt olla soittamatta mitään varmistuspuhelua. Eihän se ollut vielä maalissa, kuten etiäiseni tiesi kertoa jo aiemmin samana aamuna. Sovittiin että alkuviikosta tekstaria kun valmista. Viestiä pukkas ja koukkasin maalaamon kautta rungon mukaan. Oli ite ottanu tähän ral 4009 värin, joka ihme ja kumma löyty heiltä. Jotain todella omituista tossa maalausvaiheessa on käynyt varsinaisen värin ja lakan kanssa koska tää ei oo tasaväristä nähnytkään. Tää on pikemminkin joku hiton erikoinen spessumaali jossa tummaa pilkkua kaikkialla. Työkaveri spekuloi että tummat pilkut ovat maali- ja lakkakerrosten alla pilkottava teräs. Katso kuva ja muodosta oma mielipide, ite en tästä jäänyt neuvottelemaan koska olin hyväksynyt jo prosessiin lähtiessä tästä tulevan juuri sellaista kun sattuu tulemaan.

1 Like

Uusi pikarapsa Tematek-kiinnostuneille.
Joko tyypit ovat käyneet lukemassa tätä lankaa tai sit on kiinni siitä kenen kanssa siellä juttelee.
Laitoin keskiviikkoaamulla viestiä et sopiiko taas tuoda pari runkoa ja sain myönteisen vastauksen. Kävin sit eilen aamulla viemässä rungot. Perussuojaukset tehty ja satulaputkien suojiin olin tussilla kirjoittanut värikoodit joiden saatavuuden olin käynyt sieltä jauhehyllystä varmistamassa.
About pari viikkoa sovittiin taas deadlineks mut hitto vie tänään aamupäivällä tuli viestiä että valmista on! Lähdin vähän aikaisemmin töistä, kävin nostaa satasen cashmoney ja parinkympin kelvijurnutus Kaarinan Krossiin.
Rungot tikissä mutta toimiston täti oli jossain hallin puolella. Sujautin sit todistaja vieressä sataseni sinne työpöydän kirjoitusalustan alle minne edellisetkin rahat hävisivät, pakkasin rungot ja toivotin hyvät viikonloput.

Aika hiton kreisiä jos vertaa tohon aiempaan kertaan, näinhän sen pitäisi mennä. 50€ per runko ei vieläkään millään mittarilla paha ja maalia oli tasaisesti joka paikassa.

Jos on vain tekemisissä sen toimistotyypin kanssa niin homma näköjään pelaa. Voin antaa numeron jos tarve.

7 Likes