Pulverimaalaus Oulussa

Hassuu, että teidän hinta on ehkä vähä reilu puolet siitä, mitä mulle sanottiin äsken puhelimessa, mut joo… pitääpä harkita tuota siellä suojauttamistakin.

Taidettiin olla ensimmäisiä fillaristeja siellä, niin ehkä siin haistettiin hieman markkinarakoa. Ei ole paha vielä tuo teidänkään hinta vrt moni muu paja.

Voisin ehkä viikonlopuksi hommata tuollasen RAL-värikartan lainaan niin vois katella jossain porukalla noita värejä ihan 4 real. Ettei tarvi noista nettikuvista arvailla. Tai ainahan sitä arvaillaan, oli kartta mikä tahansa, mutta jospa oikeesta kartasta löytys vähän valistuneempi arvaus.

Pulverimaalaukseen on sit aika turha millään teipeillä alkaa suojailee paikkoja. Helpoimmalla pääsee kun käy keskiöön ja emäputkeen tarpeeks isot prikat, mutterit ja pätkät kierretankoa, niin siinäpä se onkin runko suojattu. Satulaputkea tuskin kannattaa alkaa suojailee, raapasee sit vaikka mattoveitsellä putken suun sisältä puhtaaks.

Pitäiskö ottaa la/su ciccailua tai ajelua, jonka jälkeen caljalle tsekkailemaan värejä?

Mä voisin tuoda oman oranssin Bertan näytille maalausjäljen jne osalta jos satun olemaan tuohon aikaan vapaalla ts. nainen ei ole töissä ja ohjelmassa ole koti-isänä toimimista…

Ehdotan: lauantaina klo 15 @ Ainola

How about 1600? Ois päivällä vähän muita hommia, mutta voisin tulla sen värikartan kans neljäksi vaikka sinne Tuomenkukkaan.

Mun pitää viiden aikoihin mennä muualle, mut kyl se sopii. Vaan mitenkähän muut.

Noo julistan nyt, että näen itseni tai jonku muun kolmelta Ainolan kahvilalla, meen pyöräilemään ja tuun takas kello neljäksi katsomaan värejä ja vetämään munkkikahvit. Ne tekee hyviä munkkeja siellä.

mikä se on meininki tämän suhteen? boren on vissii puuhamiehenä… meikäläisellä ollu reissuputki niin ollu vähän paitsiossa tämän suhtee. väritoive olis seuraava

RAL 9010
Pure white

eli valakosta pukkaa…

miten edetään?

edit: tuli edellinen viesti tuplana…

Noo, taidan ite ottaa:
Rape Yellow RAL 1021

Muita mun mielestä hyviä värejä, joiden välillä arvoin:
Honey Yellow RAL 1005
Cream White RAL 9001
Signal White RAL 9003
Luminous Orange RAL 2005 ← toi oli aivan mahtava :smiley: ja hohtava!

Voisin pirauttaa huomenissa Oumetille ja kysyä, että suojataanko itse vai suojaavatko siellä. Jos suojataan itse, niin vois kattoo tällä viikolla sitä suojaushommaa ja sitte ens viikolla vaikka maanantaina tai keskiviikkona käydä viemässä rungot maalattavaksi.

Kimmolle tulee joku valkoinen, ehkä sitte sama ku edvard sulle. Mites Hutta ja Jarko, onko värit spotattuna?

Ja edelleen, RAL värejä voi tsekkailla vaikkapa täältä: Design a výroba kiosků - POWER electrical services, s.r.o.

Honey Yellow RAL 1005.

Haluaisin jotta nuo dropoutit suojattais, kun on kiva rosteripinta tallella.

mulla on jo oma runko suojattu ja ei ole kuin pinta väriä vailla.

mikä se nyt on meiniki tän suhtee? millon roudataan rungot mestoille?

No nyt ku sais viel soitettua ja kysyisi sen suojausasian. Jos tarvii ite suojata, niin sen voi aika nopsasti hoitaa ja sit vaa roudais pyörät sinne.

Mulla ei oo autoa tällä viikolla varmaan käytettävissä, mutta toisaalta toi on niin lähellä, että sinne nyt polkis pyörälläkin viemään.

Yritän aamusella soittaa ja selvittää sen ja kirjoittelen tänne sit.

Mulle ihan vain joku perus musta… Liekö tuo niin tarkalla. Noh, kuhan ei ole matta. Jäi nyt hieman epäselväksi että puhaltaako net siellä vai miten se meni?

Puhaltavat, sisältyy hintaan.

^^^ Auto kyllä löytyy niin saadaan rungot etiäpäin. Tuo suojaushomma pitäs vielä saada tarkistettua.