Proju: Päivittäinen ajopeli

Niinhän se on, mutta cluster kuulu diiliin ja tämä nykyinen menee takaisin myyjälle. Tämä krossikeula on vaan lainassa. Toisessa langassa jo mietinkin, että supertedin v1 tyylinen keula levarikiinnikkeellä vois olla hauska.

se kopio merkityskylläisen artefaktin haarukasta oli muute jotain £200 muistaakseni…

Yh, onpa kallista. Pitääpä varmaan joku muu keksiä.

Kyl joku puolalainen paja varmaan jeesaa?

One size fits allista ratkaisu koko-ongelmiin!

Eiks näitä oo vaan kahta kokoa, sopiva ja se melkeen sopiva?

Tuleeko tää pyörä työmatka-ajoon?

Munarkki - 17:43, 7.2.2015 » Tuleeko tää pyörä työmatka-ajoon?
Siihenkin.

Pitää kyllä varmaan jossain vaiheessa etsiä joku kiva levyjarruhaarukka. Ensi talveksi nyt ainakin.

Oman kokemuksen mukaan:

  1. OG keula - kallis, painava, vaikea löytää
  2. Kuitukeula - mulla oli V2:ssa Eastonin EC70x - toimi hyvin, niitä löytää edukkaasti, omasta taisin maksaa vähän reilu huntin
  3. Cluster - ruma, painava, trikkikeula, tuohan on Lauchpadiin tehty, vaikka sitä V2sen kanssa myytiin - en laittais

Tuosta kivannäköne levarikeula pyörääsi: http://www.hi5bikes.fi/~nmBjx0000001/?Y999=PIF&Y104=KO-P2700

^+1 jos ei oo kuitulaista pakko saada, 15mm lyhempi ku orggis joten ei paha
clusterhan nyt on tunnetusti aivan paskan näköine

Klusteri on oikein hyvä. Painaahan se mut painaa toi runkokin.
Sul käy oleen pyörät aika kivasti hallussa. Track ja Gangsta, huhhuh.
V1 ois viel kiva koittaa/omistaa joskus. Useesti harmittan et myin oman v2:sen

Munarkki - 17:43, 7.2.2015 » Tuleeko tää pyörä työmatka-ajoon?
:D

Jäbäl on kaks mun vanhaa. Pitäskö huolestuu?

faffe - 18:32, 7.2.2015 » Jäbäl on kaks mun vanhaa. Pitäskö huolestuu?
Voidaan tehä sellanen diili et kuljetat kaikki mulle, mihin kyllästyt ja pitelen täällä sit LBS:ää pystyssä...tai ajan vaa kaikilla.

Kunhan saat kilsoja alle ni päivittele löytyykö Gangstasta ja Pomppiksesta muitakin eroja kuin merkitysarvo ;D

No jo tolla pikkumatkalla huomasi, että gangstalla haluaa ajaa kovempaa. En tiedä onko sitten pään sisällä vai onko ajoasento ärhäkämpi. Takana myös vähemmän rengastilaa gangstassa. 35c smart sam on kyllä niin iso, kun menee.

faffe - 18:32, 7.2.2015 » Jäbäl on kaks mun vanhaa. Pitäskö huolestuu?
Mullaki on kaks sun vanhaa. Muita? Perustetaan kerho.

Onks porukka noita omniumeja viilaamalla spideria viritellyt kiinni?

Omniumeissa on sakarat pyöristetty hyvin, runkoputkeen osuu todennäköisimmin rattaanpultti. Siis jos on ihan pienestä kiinni. Näin yleispätevästi.