Proju: Päivittäinen ajopeli

Muistan kyl nähneeni useemman Gangstan missä ois omniumit.

^ tämä. Rupesi kiinnostamaan, että miten muokkailtu, kun omat ei istuneet.

DanielBraun - 21:18, 7.2.2015 » Muistan kyl nähneeni useemman Gangstan missä ois omniumit.
Lumikko - 19:37, 28.9.2014 »
FixiVihaaja - 16:06, 28.9.2014 » https://lh6.googleusercontent.com/-7Mi4pddsnkA/UBBrUdJc5LI/AAAAAAAABEU/sGCcJ-frCWg/s912/WP_000035.jpg
Omniumit meni tohon sillai että laitoin kammet paikalleen ja lähin ajamaan, mutta niissäkin on eroja ainakin keskiökupeissa ym.

ehkä taiwanin artefaktikin on hitsattu vähän miten sattuu.

Ehkä tää on Puolanpoikien kloonibulkkia…

merkkarin gansta nevar forget

FF - 21:28, 7.2.2015 » merkkarin gansta nevar forget
voikohan hyvin tätä nykyä siellä porissa

mulla ois levarikeula, jonka mitat istuu varsin hyvin gangstaan. halvalla irtoo, jos kiinnostaa.

Yhestä on jo alustavasti sovittu. Pistä PM, niin kattelen onko merkittävästi parempi.

pieni merenneito - 21:30, 7.2.2015 »
FF - 21:28, 7.2.2015 » merkkarin gansta nevar forget
voikohan hyvin tätä nykyä siellä porissa
Mä olin siinä uskossa että toi kiersi mun kautta Jerpalle?
DanielBraun - 21:51, 7.2.2015 »
pieni merenneito - 21:30, 7.2.2015 »
FF - 21:28, 7.2.2015 » merkkarin gansta nevar forget
voikohan hyvin tätä nykyä siellä porissa
Mä olin siinä uskossa että toi kiersi mun kautta Jerpalle?
http://i.imgur.com/YdQIPpc.gif jerppa kyllä toisaalta alkaa olla jo sen verran kompakti ukko että eiköhän sille tuo ala olla jo sopivan kokonen.
pieni merenneito - 22:13, 7.2.2015 »
DanielBraun - 21:51, 7.2.2015 »
pieni merenneito - 21:30, 7.2.2015 »

laita likeli kuitukeke.

FF - 21:28, 7.2.2015 » merkkarin gansta nevar forget
voikohan hyvin tätä nykyä siellä porissa
Mä olin siinä uskossa että toi kiersi mun kautta Jerpalle?
http://i.imgur.com/YdQIPpc.gif jerppa kyllä toisaalta alkaa olla jo sen verran [s]kompakti[/s] skarppi ukko että eiköhän sille tuo ala olla jo sopivan kokonen.
on.

ja likeli, laita kuitukeke.

voisit laittaa kuvia tästä ongelmatapauksestasi tänne internetin yksivaihteeseen v. 2015 niin uskotaan että sulla on ongelmia omniumien kanssa.

tsekkaapa muuten samalla miten levee sun keskiömuhvi on.

Keskiö 68mm leveä. Eli ei siitä ongelmaa. Pitää jossain vaiheessa ottaa messengerit irti ja laitta omniumeista kuvaa. Ajattelin jo, että nyt hyvä siirtyä parempiin kampiin kokonaan.

Ootko mitannut keskiön esim tönärillä ja onko feissattu? Omniumit on sen verran jäykät, että jopa milli rungon ja spiderin välillä riittää hyvin pelivaraksi. Omassa dolanissa ei ollut sitäkään, vaan parilla ekalla ajokerralla kahnas vähän ennen kuin chainstay kului riittävästi

Mittasin tönärillä. On feissattu.

jossei toimi ni joku yrittää nyt viestiä sulle ettei ne omniumit sovi tähän(kään)

No ehdottomasti kannattaa dentata runkoa ja saman tien ihan kunnolla kun kerran hommaan ryhtyy ja sitten näyttää myös viilaa niille pulteille ja spiderille vaikka ihan vaan varmuuden vuoksi. Tulee kerralla asiat kuntoon ja sitten kun myyt kamat eteenpäin niin seuraava omistaja varmasti osaa arvostaa että hommat on hoidettu.

teepä niin että hae kaupasta uus gxp keskiö tai en tiiä. mulla on vanhan mallinen niin en voi lainata testiin.

on muuten hyvät kammet noi omniumit (y)

Omniumeista en tiedä, mutta sanoisin, että takakolmiot tuppaavat fleksaamaan, jos antaa kunnolla runtua. Milli rattaalle on aika tiukilla. mulla nappaa välillä kammenpää kiinni vigorellin chainstayhin ja siinä on rakoa n. 3mm.