Proju: Cannondale Track '93

^heh sama. aitoo teiniangstia olikin ikävä.

tnts - 11:39, 7.1.2015 » omniumit oikein hyvä katurata, mut eikös tuo värinapahomma oo vähän skid_kinetic'13 ja ff'14?
ruotsissa kans juttu tulee teille viiveellä

hyvä proju

E. oikeasti ketä kiinnostaa, milloin joku palikka/väri oli muodissa. Tontsa taisikin vähän jekuttaa.

P.S. jos mackit kelpaa philien tilalle, niin laita pm. Saat puolet halvemmalla. (kimppa kyseessä, tä tarjous on vain iikkelille)

nimim. napat_hustlaboy15

Skenepelleys kiinnostaa.

I’m still dissapoint

miglos - 12:14, 7.1.2015 » I'm still dissapoint
Niinhän sä olit jo ekan kasauksen kiekkojen kohalla.

Onko nuo TB14 mustat ja minkä väriset pinnat tulossa? Ihan hyvä mun mielestä laittaa vähän väriä tohon raamiin.

Mustaa mustaa. Kaikki mustaa paitsi navat…ja tietenki toi stemmi ja tanko. Jos rupee stemmin väri häiritsemään, niin laitan vaihdetaan-lankaa tulille.

E: ja tosiaan muistin kyllä noi kivat pinkit fäfän navat, omaan silmään näyttää kivalta, niin yritetään tähänkin saada hieman väriä.

Napakuvalinkki ei itsellä toimi mut ihan hyvä jos värinaabelit. Kromirunko piristyy.

Jos ei kuva toimi niin avainsanat: phil, single fixed, purple.

Kunhan perseilen, mutta mä haluan puskea sua tekemään parasta. Olen tukenasi.
Mulla on sulle keltainen flite jos haluat rikkoa väriskemaa.

Yours
Miglos

taakse offsetti kehä koska dishattu napa

12 sivua pelkkää asiaa.

  • S.P

ite jos tän omistaisin ni saattaisin vetää rätillä puhdistetun rungon päälle esim pinkin tai keltasen värilakan läpäl gänäs

aika nopeesti napsahtais unfrendit fabossa

negaatio - 12:51, 7.1.2015 » ite jos tän omistaisin ni varmasti vetäisin puhdistetun rungon päälle burgundyn värin tosissani selvin päin
korjasin hiukan

jep se on kova

hyvä kun saatiin nopeasti päätettyä tän uusi värikin

Thänks miglos. Keltanen flite kuulostaa turhan häröltä. Normiflite tai jotain uutta tähän tulee.

Maalattu olis itselle mieluisempi, mutta en mä tätä kyllä lähe mihinkään maalaamaan. Treidailee sitte jos saattuu sopivaa kohdalle. Tai jos joku kirkkaan haluu niin ostakaa joku kiva väri niin vaihdellaan. Maalaukset sitten jollekkin alle 20v rungoille.

Kare_Eskola - 11:04, 7.1.2015 » Jos kuitenkin haluaa että kammet ovat symmetrisesti, voi avaruudettimen laittaa napaan. Laatupalikat kestää hyvin sen pari milliä.
philleissä on kierteitä verrattain pillisti. suosittelevat tästä syystä jopa välttämään leveämpikantaisia rattaitakin. eli periaatteessa noin, mutta näiden kyseisten napojen kanssa en laittais. kokeilet niitä kampia ensin ja katsellaan sitten mahdollisia speissaustarpeita.
tnts - 11:39, 7.1.2015 » omniumit oikein hyvä katurata, mut eikös tuo värinapahomma oo vähän skid_kinetic'13 ja ff'14?
tämä. toisaalta juuri tuollaiset pinkit phillit, kova-anodisoidut tb14-kehät ja compit -setti on ollut oikein mainio katumenoon noista edelläkävijäajoista saakka.

purple + musta kyllä joka tapauksessa takuutanakka valinta. täytyy sanoa, että likeli yllätti.

tnts - 11:51, 7.1.2015 » ^heh sama. aitoo teiniangstia olikin ikävä.
Huumoria pitää olla, ilman sitä me ollaan pulassa.