Proju: Cannondale Track '93

Noup. Bläck speks.

performancekammet performancerunkoon

Ku laitoin PW:hen omniumit, nii jäi ylimääräseksi FSA Tempot. Saat kohtuuhintaan. Laita PM.

tästä on tulossa aika kova. geneerisiä sg75/campa-kasauksia olikin jo foorumi täynnä

Eisssss
Mietin jo mieles et jos sram omnium nii lähen foorumitauolle

Iikeli - 8:56, 19.8.2014 » kyllä tästä ihan mun näköinen tulee.
Minkä näkönen kaveri sä oikeen olet :D
IhanaTaina - 2:21, 14.12.2014 »
Iikeli - 8:56, 19.8.2014 » kyllä tästä ihan mun näköinen tulee.
Minkä näkönen kaveri sä oikeen olet :D
tnts - 0:54, 27.9.2014 »
.... - 0:40, 27.9.2014 » pitäisköhän huolestua, mitä viltsulle kuuluu?
http://i.imgur.com/j5MHwpk.jpg
vähän niinku tuo.

Suunnitelmat muuttuu, kun vanhemmat suostu synttärilahjoina tukemaan speksaamista.

Tb14
+
https://www.philwood.com/products/hubspgs/colors/purp.jpg

Internetin kuvista päätellen luonnossa jonkin verran vaaleampi tuo väri.

single fix vai fixfix?
hyvin tehty jokatapauksessa

Single fix

E: Sähän tuota silloin instagramissa huutelit. Vissiin jäi aivojen perukoille kummittelemaan.

E: singlesinglespeedshopista 340e setti + parin kympin postit päälle. Vähän googlailin foorumilta, en pahemmin huonoja kokemuksia löytänyt. Tuohon voi tietenkin tulla kimppaan ja säästää posteista. Kunhan muistas että noissa navoissa näyttää 2-4 viikon toimitusta. Helmikuussa varmaan tilaus.

Tä on yks mun lemppari projuista. Niin paljon haistattelua skenepelleille ja niiden “hienoille” palikoille et ei mitään rajaa.

Omnom-paketti myös matkalla Saksasta suomea kohti. Pitikö näihin uusiin laittaa ei-veto-puolelle avaruudetinta, että linjat menee siihen 42mm?

Tarttee 2milliä, itselläni puolitoista. Hain speisserin fillarikellarista eurolla. Näissähän nimenomaan speissaus on mahdollista. Vanhat kupit oli leveämmät eli speissauksessa loppui akseli kesken. Molemmissa ketjulinja sen 44-45

Jeps. Pitää lbs:stä noutaa, kun kasaa.

Jos kuitenkin haluaa että kammet ovat symmetrisesti, voi avaruudettimen laittaa napaan. Laatupalikat kestää hyvin sen pari milliä.

Kammethan on epäsymmetrisesti vedon puolella ulkona jos muhvin leveys on sellainen, että akselia jää vedon puolella näkyviin. Symmetrinen vain jos muhvin leveys on just oikein. Speissaus siirtää vaan epäsymmetrisyyden ei vedon puolelle. Eniten suosittelisin olematta tekemättä mitään ja ajaisi vaan. Mulla nyt sattui ennenstään olemaan spacer niin laitoin. Ajoin dolanilla ilman spaceria vinolla linjalla kun kammet ei speissattuna pyörineet. En kokenut ongelmia

Iikeli - 10:26, 7.1.2015 » Omnom-paketti myös matkalla Saksasta suomea kohti. Pitikö näihin uusiin laittaa ei-veto-puolelle avaruudetinta, että linjat menee siihen 42mm?
http://cdn.meme.am/instances/500x/57829598.jpg

omniumit oikein hyvä katurata, mut eikös tuo värinapahomma oo vähän skid_kinetic’13 ja ff’14?

Osta ne kid scientificin kiekot tähän jos on tommone määrä pätäkkää laittaa !!!

IhanaTaina - 10:23, 7.1.2015 » Tä on yks mun lemppari projuista. Niin paljon haistattelua [b]skenepelleille[/b] ja niiden "hienoille" palikoille et ei mitään rajaa.
mua nauratti tää kommentti niin paljon et musta ei varmaa loppuvuotee kuulu tällä foorumilla.