Projekti: kasauskuva

Pistä mini-v:t.

Kammet on kromattua terästä, ei oo 49D (dural)

miten se toe overlap talvella on sen akuutimpi probleemi? ei talvella täysii voi muutenkaan ajaa, ja suoremmaks ne mutkat kannattaa muutenki vetää ettei liukastu kyljelleen. eli hyvältä talvipyörältä näyttää

Kyyllä se etukiekko talvella luikertelee vähän eri malliin ja saattaa harmittaa kun kenkä on tiellä tai kiekon väärällä puolella.

noo joo voi olla. rataisin talvipyörä, jolla mä oon ajellu on ollu steamroller (jossa oli isoilla kumeilla enemmän toe overlappii ku dodici garassa/mashissa). todelliseks talvipyöräks kannattais kyl hankkii 29er eikä mitää hitsin vintageja tai moderneja teräsankkureita

Meigän retkipyörässäki on toe overlappia isoilla kumeilla, kaikkeen tottuu. Mukavaa että täällä saadaan kerrankin jotain konkreettista aikaan eikä vaan tule sössötysprojua.

mohnomishe - 15:36, 23.10.2014 » miten se toe overlap talvella on sen akuutimpi probleemi? ei talvella täysii voi muutenkaan ajaa, ja suoremmaks ne mutkat kannattaa muutenki vetää ettei liukastu kyljelleen
Hitaassa vauhdissahan se ongelma on, jos on. Eli juurikin esim. Karen mainitsemissa sohjospooreissa ja muussa olosuhdemutkittelussa.

Joo, huomasin nimenomaan, että hitaasti liikkuminen altistaa osumille, toki leveä kumi antaa vähemmän pelivaraa jne. Satunnaisia osumia lukuunottamatta ratafillarilla en ole overlappia huomannut, nekin hitaissa vauhdeissa.

http://www.bikeshop.fi/Nokian_A10_40_584_nastarengas/ekauppa/pNO211781/

Mun projuthan tunnetusti on aika ADHD meininkiä ja niin tänkin kanssa. Varastoinnissa oli toiseen nappulakumiin tullut viilto, jonka huomasin kun laitoin painetta lisää, joten joko uudet nappulagummit tai sitten sliksimpää alle. Kammet ja keskiön irroitin ja patruunaa tilaukseen, kampisettejä voi tarjoilla, jotain 60€ rattaan kans hintaluokas.

Äkkiäkös sen entisen renkaan kunnostaa, ellei ole pitkä viilto kyseessä.

On revennyt sillälailla jännästi vinoon, pitää kokeilla kuroa umpeen, mutta eipä tollanen contin crossirengas vararikkoonkaan vie