Projekti: kasauskuva

Mielestäni tässä ei nyt ole ongelmana se että pilataan ‘kaunis’ runko mutta se että kuinka järkevää tämä on?
Samalla hinnalla puolet paremmin asiaan sopivia runkoja netti pullollaan.

Mutta tosin mulle raha onkin vähän tärkeempää kun muille.

asiallinen ranskatar

Bruuttus - 13:20, 23.10.2014 » Mielestäni tässä ei nyt ole ongelmana se että pilataan 'kaunis' runko mutta se että kuinka järkevää tämä on? Samalla hinnalla puolet paremmin asiaan sopivia runkoja netti pullollaan. Mutta tosin mulle raha onkin vähän tärkeempää kun muille.
mielestäni tässä ei ole mitään ongelmaa. Reilun satasen f&f ja laitettu ajoon.

Mutta toisille näyttää nyt olevan tärkeetä osoittaa kuinka josbanse on nyt niin kovin väärässä.

Tottahan toi on, että huonosti toi talviajoon sopeutuu. Katsellaan nyt kuinka kauan tota jaksaa pitää. Tarjoutui mahdollisuus ostaa ihan järkevä talvirunkokin.

Just hyvä, pistä rumpujarrukiekko eteen ni ei tarvi lähtee cantitappeja tai levyjarrukorvakkeita säätään. Eiks niissä oo sen verran vähän tehoa että teräskeula kestää vääntymättä :smiley:

ihan hyvähän tosta tuli kun meni nappulat suoraan alle. ite en kyllä kengänkärkiä jaksaisi tuollaisella kolistella talvikäytössä mutta jos se ei oikeasti menoa haittaa niin mikäs siinä ajellessa.

Kyllä sen tuola lumisella hiekkatiellä huomasi, että järkevään talvikäyttöön tota overläppiä on aivan liikaa. Myös välitys on jotain aivan älytöntä talvikäyttöön atm

E:(Hattuja oikea määrä)
Tätä siis meinaan, haarukka tuskin kestää muuta kuin vannejarrua, puuhastelussa ei ole koskaan mitään vikaa. olihan se koomista lukea rälläkästä sun muusta ennenkuin runko oli edes kädessä mutta tekemisessä ei ole mitään vikaa.

Maaginen double click

järkevä < kiva imo

hyvältä näyttää jo nyt, jatka samaa rataa vaan.

Tää on ihan jees. Niin ja toe overlappiin saattaa tottua.

Itsehän olen mieltä että loksut ja raiseri ja vakaus, mutta kai tolla kaks kilsaa kauppaan ajais.

^Kaupassakäynti ei vaatisi edes nappulakumeja, tai ainakin aiemmat vuodet pärjäsin hyvin. Luultavasti laitan kiertoon kunhan seuraava projekti lähestyy ajovaihetta. Tossa on kaikenlaista haastetta järkeväks talvipyöräksi, kun ei viitsi oikeasti kampia ja keskiöitä suolassa ruostutella yms

Alumiinikammet ruostuu sopivaa vauhtia kesät talvet

Hah. Kaiken naurettavalle tasolle eskaloituneen myllytyksen ja josbansen lehmänhermoisen vastatrollailun jälkeen oon iloinen, että tästä on mitä ilmeisimminkin tulossa aivan ajokelpoinen peli. Jokohan hiekkalaatikko alkais rauhottua.

Toe overlappi vähän 50-60 talvella mutta riippuu talvesta, alustasta ja siitä onko täällä oikeasti kukaan mieltä ja jos on tai ei olisikaan, paljonko semmoiselle antaa painoarvoa.

Itse muistelen kovasti tilanteita joissa olen saatanasti väännelly tankoa, kuin mielipuolinen, ja sitten hermot piukeana menny kotiin ja miettiny miksi vitussa ikinä myin maastopyöräni.

Ratkaisin toe overlap ym. asian tämän talven osalta ostamalla sen pyörän takasin.

Josbanse: jos rälläköis vähän runkoon tilaa ja laittas tästä talvipyörän.

YV: ÄLÄ RÄLLÄKÖI. Tulee aika paljo tota toe-overlappia tän kans. Eikä oo muutenkaan hyvä talvipyöräaihio.

Josbanse: en rälläköi. Ja on tota overlappia aika tavalla. Ja täs on vähän kyllä haastetta talvipyöräksi.

YV servattu.

Edit: mut siis, hyvä että runko säily grindaamattomana, pysyy oppirahacount kurissa ja joku saa tosta vielä kivan. Ja iso J:kin toivottavasti kauppakassin talveks, jos ei tästä raamista niin sit jostain toisesta.

Miten pitkät noi veivit on? Ekalla vilkasulla näytti että toe overlap olis maltillinen mutta on sitä aika vitusti. en tiijä missä päin espoota pyörit mutta saattaahan se riittääkin jos ei kauheesti tartte väännellä.

En jaksanut tuolta nurkasta nostaa ja kääntää katsomaan, löytyykö leimaa pituudesta. 165 pikasella rullamitalla otettuna. Paremmin pysyis hallussa jos olis spedut, häkeillä sitä overlappia hieman liikaa. Muuten tuntuu alla teräsraamilta, ei tosin yhtä jousi ole kuin colnagon konversio jolla ajelin.

n00bit ja muu heikompi aines itkee toeoverlapista ratapyörässä. sen levyjarrukorvakkeen haluisin silti nähdä vielä tohon keulaan hitsattuna.

Toeoverlapista lähinä talvikäytössä. Ei ole haitannut kesäajoissa.