Projekti: kasauskuva

testi
Ekan testiajon jälkeen
lejeune1
Lejeune
DSC_9050

LOL. Talvitöppönen jalkaan ja 35 millin nappula. Saatat yllättyä ekassa loskaspoorissa, kun rengas jotenkin oudosti ei käännykään vaan ottaa töppöseen kiinni.

Opitpahan ostelemaan ratarunkoja talvipyöriksi.

älä hae tuota runkoa :smiley: nyt vittu!

eisss oliks tässä kaikki ranskis-standardit myös?

projekti tiukassa seurannassa

Tiedoksi siis porukalle, etten oo hc pyöräilijä joka ajaa loskassa pyörällä, vaan käyn lähinä kaupassa. Matkat sellasta alle 2km ja ne ajetaan järkevillä pakkasekeleillä. Koskiko nutip sun neuvo siis peräpäätä? Periaatteessa totahan voisi vähän levittää tuolta perästä jos on hilkuilla.

eisssbanse, laita 26" kiekot, tulee paras.

Ne Chargen kiekot cyclocrossikumeilla tossa rungossa pienen rälläköinnin jälkeen. Haluan nähdä tän. Ei voi mennä pieleen.

SuicideHub - 16:25, 20.10.2014 » [i]eisssbanse[/i]
haha
FF - 16:24, 20.10.2014 » eisss oliks tässä kaikki ranskis-standardit myös?
Polkimissa on normikierteet ja kaikki rojut tulee mukaan kiekkoja ja satulaa lukuunottamatta, joten käytännössä ajossa haettaessa.

Ei varmaan kantsi ihan kauheasti turhia rälläköidä. 30 millinen vois eteen mennä jotenkin. Tai sit hankit jostain toisen keulan eteen, vähän enempi rakeakin, niin ei oo se toe-overlap ihan niin paha.

Halvallahan ton sai.

SuicideHub - 16:25, 20.10.2014 » eisssbanse, laita 26" kiekot, tulee paras.
Mul olis levarikiekot, leviiks perä 135 milliin jos venyttää?
kylis - 16:26, 20.10.2014 » Halvallahan ton sai.
Ja varmasti helppo luukuttaa eteenpäin, jos vähän rälläköi tilaa isommillekin kumeille...

Ongelma keulassa on se, että o-laakeri ranskista, joten jostain pitäs löytää ranskakeula.

josbanse - 16:26, 20.10.2014 »
SuicideHub - 16:25, 20.10.2014 » eisssbanse, laita 26" kiekot, tulee paras.
Mul olis levarikiekot, leviiks perä 135 milliin jos venyttää?
Kuule mikä tahansa leviää levittämällä.

Oppirahat - check

josbanse - 16:27, 20.10.2014 » Ongelma keulassa on se, että o-laakeri ranskista, joten jostain pitäs löytää ranskakeula.
Tai sit ostat talveksi jonkin normilaakerin kympillä parilla, niin ei edes tarvitse pilata ranskavintagea.

No vitsit vitseinä, itse runkoa en aio pilata, enkä varmaan haarukkaakaan tuhoa, toki jos milleistä kiinni, niin rälläkkää voi näyttää. Viimetalven kauppareissut ajelin tosin ihan 28mm slikseillä juurikin aiemmin mainituissa olosuhteissa (ei siis loskapaskaa jne) joten sellasetkin nakit tässä vois olla alla sen aikaa kun ajossa on. Saattaa olla, että joku tällasta runkoa enemmän arvostaa kun mä. Sovitellaan kuitenkin mielenkiinnosta!

josbanse - 16:30, 20.10.2014 » No vitsit vitseinä, itse runkoa en aio pilata, enkä varmaan haarukkaakaan tuhoa, toki jos milleistä kiinni, niin rälläkkää voi näyttää. Viimetalven kauppareissut ajelin tosin ihan 28mm slikseillä juurikin aiemmin mainituissa olosuhteissa (ei siis loskapaskaa jne) joten sellasetkin nakit tässä vois olla alla sen aikaa kun ajossa on. Saattaa olla, että joku tällasta runkoa enemmän arvostaa kun mä. Sovitellaan kuitenkin mielenkiinnosta!
[x] asia selvä [x] asia kunnossa

odotan etenemistä