PRJKT: Glitteri Ankkuri

Tämän kuvan perusteella päätin, että nyt on pakko saada. Yhteys Tukholmaan ja kaupat sovittiin parilla viestillä. Tämä siis oli ennen kesäkuuta ja NJS-miittiä. Hiukan elättelin toiveita, että saisin tämän lainapaloilla kasaan miittiin mennessä, mutta enpä saanut hankittua edes ohjainlaakeria. Yks heinäkuinen päivä pölyjä pyyhkiessäni, tajusin kuinka paljon tollanen runko voi sitä kerätä. Pakko oli saada projekti edes vähän käyntiin.

Alunperin mietin, että tähän tulee bläkspeksiä, mutta tajusin sen nopeesti aivampaskaksi ideaksi. Kirkasta siis ja mielellään Dura Acea. Tämän hetken hankituista osista ohjainlaakeri, keskiö, kammet ja huomenna saapuva satulatolppa ovat DA:ta. Ohjaamo on nittoa, eturatas Sugino Zen 47 hampaisena, kuhan Japanista tulee. Piti laittaa joku överi rieska, mutta 48-17 väli cännärissä on ajoittain vittuillu polville. Kiekkopuoli tulee todennäköisesti koostumaan DA:n 36h korkeista navoista ja Arayan avokehistä.

Koko 53 pystyyn, 54 vaakaan.




Eisss nää Anchorit. Ennen mun lempparirungot tuli rapakon takaa, mut kyllä on alkanu kelkka kääntymään jaappaniin päin. Nää on mahtavia. Näyttäs kuntokin olevan melkeen kö uus.

jos olisin quill äijä nii hommaisin tälläsen, so purdy

Komee Ankkuri ja ehdoton peukku DA -osastolle! Minkälaiset Arayat meinasit hommata?

Tää proju menee seurantaan.
Hyvän näköinen taikamiekka.

Mulla on sellanen fiilis, että tästä tulee hyvä!

Hieno glitteri! Hommaa jotku superit kirkkaat Arayan kehät vielä, ni hyvä tulee. Seuraan innolla (^^)/~~

Rc540 oon kattellu. Ne on vähänniinku goldit mutta avot. Kiekot menee kyllä ens kesään, koska ei oo varaa. Ellei joku myy napoja osamaksulla. Saa tän kuitenki testiajoon todnäk jos ens viikolla, ku lainaa cännärin kiekkoja.

Niitä mäkin joskus kattelin, mutta hinta ja Japanista tilaaminen oli vähän liikaa… kyllä mä ne edelleenkin haluaisin.

http://www.alexscycle.com/rims/?subcats=Y&features_hash=V37

Red with silver flake tai Silver with rainbow flake. Tai sit jotkut halvat avo-Arayat ebaysta.

Noita katselin itsekin: http://www.tracksupermarket.com/index.php?main_page=product_info&products_id=1158

Tyydyn toistaiseksi 20A -versioihin kultaiselta kasikytäluvulta.

Mutta hieno raami, hieno pruju!

Joo nuo on käyny ostoskorissa saakka, mutta on sitte jääny ostamatta. Ens kesänä mulla on tälle omat kiekot.

dura ässä nice! Varmaa navat samaa kamaa ja kehiks jotain avonaista(kö)? Vaikuttaa nytjo hyvältä ja runko pirun seksikkäältä.

E: Ois taas voinu lukea alotuksen, noh siisti on silti!

Ohan tämäkin. Pidän glitteristä jopa enemmän tuota toista ankkuria enemmän. Mutta joo: onhan molemmat aika eri kaliiperin ankkureita kuin ne, joilla mä fiksailuni aloitin.

Ton tolpan kanssa on ollut jengillä paljon ongelmia. Pyörii yläosa tyhjää sauman kohdalta. Tarkista heti, että sun on kunnossa.

Joo niin mäki luin, mutta vasta sen jälkeen ku maksoin top dogille tästä maltaita. Tämä ei onneks VIELÄ pyöri tyhjää. Uskon, että mun ruholla tämän saa paskaksi nopeesti.

Ja kiekot tosiaan dura acet avokehillä.

Itsellä ei pyörinyt tyhjää enkä ollut tälläisesta edes tietoinen :smiley:

Testasin cännärissä ja hyvä oli. Jos menee joskus paskaks ni sitte menee.

Ei mullakaan tuon DA-tolpan kanssa oo ollut ongelmia, siis itse tolpan kanssa. Jatkoon. Vaikka jotain Arayaa kehiin.