PRJKT: Glitteri Ankkuri

Zen tuli tänää ja pyörän sai testiin lainakiekoilla. Ihana.

Erittäin hyvä

nice indeed!

Harmittaa ettei Makino natsannut mulle kokonsa puolesta. Pidän niiiiiii-in paljon tuosta punaisesta väristä glittereillä. Yksi ensimmäisistä leimarungoista joita harkitsin ostavani oli juuri punainen rainbow glitteri…en kyllä muista enää minkä merkkinen->saattoi olla juuri Anchor tai Makino. Tankoa miettisin hiukan ja sen asentoa ehkä muuttaisin hiukan…ei kai tuossa mitään vikaa ole. Eikun kovaa ajoa!

Hokkane - 22:33, 26.8.2014 » Erittäin hyvä
On! Parempia kuvia vaan jossain vaiheessa kehiin.

Paremmat kuvat tulee sitte AMA lankaan ku pyörä on joskus valmis. Olen pahoillani paskalaatusista kännykuvista.

WOOUU!

Laitanpa viimesen vaiheen pyörästä, ennen ku kiekot menee takas cännäriin ja ankkuri unille niin pitkäksi aikaa, että löytyy tähän kiekot.



Uivittu.

Olen yleenäs anti-glitter-tyyppinen henkilö, mutta tää on aika hemmetin kaunis laitos.

Nostellaas.

Onneks jotku virheet voi perua.

1 Like
Okw - 20:54, 10.2.2019 » Ihana rahmenset.
Hyvin (n)ostettu.

Hottu baiku

vahva kotiutus.

#viedaanbakkiin

Full D-A please!

Mukaanlukien:

Vaikkei njs olekaan.

Aikasemmin oli ideana full DA. Nyt taidan vaan lyödä osat kiinni ja ajella menemään.

Ton stemmin kyllä vois kuhan hankittu 90mm jaguar paöjastuu liian lyhkäseksi.

En malta odottaa uutta kasausta. <3 <3 <3

Kiekot, kammet ja penkki vanhaa. Tolppa s65, biltsu-riser ja ihan liian lyhyt jaguar. 120mm Dura ace on kuitenkin hankittu ja joku uus riseri hankinnassa. Voishan se toki olla droppikin.

yeaaaa bwoiii

AAAHHHHH

Make yksivaihde great again