Polkupyöräpoliisit

epaz - 6:51, 19.5.2010 » [Dr Schrader's study of bicycling policemen found that "night-time erections were of poorer quality in biking police officers compared to non-biking officers".](http://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/health-news/sexual-problems-linked-to-cycling-504767.html)
Apua! No, Voi ei! Nyt on kyllä pakko hommata satula, jossa on hyvä kassivako. Niin ja muistettava, että mikäli joutuu pysähtymään valoihin niin trackstandaily vähentää pysähtymisestä aiheutuvaa munien surkastumista.

Ovatkohan öiset erektioni hyvälaatuisia? Itse ainakin aamuisista olen hyvin ylpeä.


Näin muuten yks päivä kehäykkösen pyöräteillä kolmen henkilön poliisipartion, täydes talvivarustukses mankeloimas virka-ajoneuvoillaan. Onkohan niiden joku pakko pitää niitä toppatakkeja, ite ainaki hikoilin shortseis ja jerseyssä, et niil oli varmaan helvetin kivaa. :smiley:

pieni merenneito - 10:36, 19.5.2010 » Ovatkohan öiset erektioni hyvälaatuisia? Itse ainakin aamuisista olen hyvin ylpeä.
Roni - 15:29, 14.7.2020 » Munkassa sähköläskipyöräpoliisi kirjoittamassa sakkoa sinkulaukolle
kuinkahan lujaa pääsee poliisin sähköläski

pyörällään

ununu - 15:58, 14.7.2020 »
Roni - 15:29, 14.7.2020 » Munkassa sähköläskipyöräpoliisi kirjoittamassa sakkoa sinkulaukolle
kuinkahan lujaa pääsee poliisin sähköläski pyörällään
Jos niistä on ne rajoittimet ohitettu?

Ilmanvastus kasvaa nopeuden neliöön niin aika nopeesti kärähtää sähköt jos niillä koittaa vetäää pystyasennossa 50km/h tasasella, tietty riippuu ketä otetaan kiinni.