PM Champion

Odie - 15:59, 23.4.2015 » Huomasitko et vaikka tos puhuttiin isoäideistä ja pyörien rassaamisesta, en maininnu minkäänlaista polkemista ensinkään?
No huomasin. Ite vedit tän kaksimielisyyksiin. Mä oisin lähettänyt mummun ja mummin vain Sirkuksen hellään huomaan kasvamaan ihmisinä.

Hoitakaas tää pyörä nyt jonnekin tai jotain, koska olen aika monta kertaa tänään käynyt katsomassa tuota kuvaa numero kaksi. Ei helvetti.

Kiitokset vain wingmaneille. Yhteyttä otettu ja vastausta odotetaan ja uskon kyllä myös että vaikka jäisi alkuperäiselle löytäjälle saisi se osakseen ihan arvokasta kohtelua.

Näin niin kuin muuten pakko todeta että vaikka alkuun olin että jaa niin olen yhtä lailla tuota kyylännyt koko päivän. Todella kiehtova vekotin.

Onko jossain kirjassa tai netissä tietoa enempää tästä PMChampion-merkistä?

Ja niin vielä, on kai oltava otettu tästä kunniasta kun kerran minulle tätä ensimmäisenä suositeltiin.

Sirkukselle vastattu PM. Kieltämättä jos tää sirkukselle menee niin, luotan sen olevan hyvässä huomassa.

Pitäisiköhän tästä reiluuden nimissä tehdä joku avoin myynti-ilmo tai jotain?

Kiinostaisi kanssa tietää merkin historiasta, jos siitä jotain tietoa löytyisi.

^Ei tarvi tehdä avointa myynti-ilmoa, koska sitten kuitenkin se kevät-Kalevi tulee ja ostaa yksivaihde.net:istä hyvän aihion kannutettavaksi.

rinco - 16:58, 23.4.2015 » Sirkukselle vastattu PM. Kieltämättä jos tää sirkukselle menee niin, luotan sen olevan hyvässä huomassa. Pitäisiköhän tästä reiluuden nimissä tehdä joku avoin myynti-ilmo tai jotain? Kiinostaisi kanssa tietää merkin historiasta, jos siitä jotain tietoa löytyisi.
Ei.

Uskon, että nimi on lyhenne Pussy Money Championista.

Tuolla sivun ekassa postauksessahan on tietoa. Pyörä&Matto Champion

kyllä Paavo tiesi mikä oli homman nimi, mut sillon oli ajat toiset.

Näin upean PM Championin Rautatientorilla jokunen viikko sitten. Runko oli 531:stä, Mafacin jarrut, hieno kapea nahkasatula, joka kavennettu nyöreillä. Oli muuten aika peruspyörä, ja vaikutti että originaalikunnossa pitkälti, ei mikään maantiepyörästä konvertoitu.

Haluaisin sellaisen! Oli vain vaijerilukolla kiinni ja pikkuroisto minussa tuumasi jo hetken mutta jätti sitten ajatuksen arvoonsa.