Pelit ja pelaaminen kiinnostaa.

Oisko se sitten arkkeologimanagerointipeli?
”Valitettavasti tutkimusrahanne on evätty, ette voi ostaa muinaista ruoskaa.”

4 Likes

Ainoa helpotus mitä tarjota on katsoa aina next opponent — jos vastus on ihan no chance ni sitten semmonen erikoismies yksinään taistelemaan jonka erikoistaito on olla lasaretilla.

Uudet gladiaattorit ei pärjää ainakaan siksi, että noi skill levelit nousee joka taistelussa ja nuorella keltanokalla ne lähtötasot ei oikein riitä

Koska vaatimus voittoon taitaa olla 6 gladiaattoria parhaalla kaikella, laskeskelin että siinä menee ikä ja terveys eikä mun joukkue Tuskantuottajat varmaan etene 2 divarista ykköseen varmaan koskaan.

Mulle voittoon riittää kaatotilastojen hallinta.

Tohon vielä df:stä hirviögenerointi niin joku syövyttävää limaa hikoileva jättiläismuurahaiskarhu syöksee tulta kunnes koko kartta palaa

2 Likes

Pelaisin.

1 Like

Cup-otteluihin kandee laittaa aina vaan jotain cannon-fodderia, paitsi jos on ihan varma että pärjää ko. vastustajalle. Jää ne pahimmat ylempien sarjojen vastustajien teurastukset väliin, ja voi keskittyä liigaotteluihin.

Sit gladiaattoreiden moraaliin kannattaa kiinnittää huomiota, vaikuttaa ehkä vähän turhankin paljon suorituskykyyn.

1 Like

:smiley:
Tinat tuhlattu

1 Like

Elder Ring on kyllä aika jees peli. Tuntuu helpommalta kun Bloodbourne, mutta voi olla että oon vaan jaksanut kuolla enemmän tässä.

Aikasemmin pelannu noin 5min noita dark soulsseja. Vitutti.

Toi on kyllä jees kun pääser karkuun tarvittaessa. Koronassa sai hakattua sen verran, ettei ihan koko ajan enää edes kuole.

https://twitter.com/sarahjaneavory/status/1503065795022278657?s=21

Vähän kyllä haiskahtaa aprillipilalta mutta ei kuulemma ole:

Höh, luin ensin sen verran huolimattomasti, että ehdin jo luulla, että siinä juuri simuloitaisiin tällaisia, mutta ei sitten.

That simplified gameplay surely excludes the true joys of being a bike mechanic in the present day. Such as spending hours re-cabling a modern aero road bike in order to replace a top headset bearing. Or opening up the creaky pressfit bottom bracket on a triathlon bike to find a goopy yellow salt crystal mix hidden away just for you. Or trying to service a drivetrain to realise that not only do you not have the weird-offset, proprietary direct mount chainring in stock, you don’t even have the right tool to remove the worn one. Or perhaps just the pure joy of getting two hours into a repair only to find a grooved carbon steerer tube that’s not safe for customer return.

3 Likes

Asentelin Strayn pleikalle, et kersoilla on tekemistä kun tulevat takas mummolasta (enkä mistään muusta syystä). Onhan se ihan 100% fan serviceä tällaselle kissaihmiselle. Oon ite ehkä vähä vanha tommoseen puzzle-genreen ja muistamaan kuka ai-robotti missäkin slummin nurkassa halus mitäkin tavaraa, mut zelda- ja final fantasy-sukupolvi varmaan tykkää ku hullu juustosta.

Mut siis se kissa ja se tunnelma… miau.

3 Likes

Kiitti vinkistä! Tämä lähtee hankintaan lapsille yllärinä. Melkoista suitsutusta näyttävät arviot olevan.

Stray on ollut kyllä hyvä ja kuuluu tuohon PS Plus (mikä se oikea tier onkaan) tilaukseen. Hauska uudenlainen platformer puzzle peli. Ei nyt mitään game of the year matskua.

Ite tuli hommattua Steam Deck (ja siihen mm tuo Stray) mutta eniten parasta on ollu pelata illalla sängyssä tai sohvalla kaikkia niitä pelejä mitä ei oo tullu pelattua Steamin kirjastosta aiemmin, ja sitte oon pelannu uudestaan mm Half-Life 2:sta.

Deckissä ihan huippua myös se että pääsee helposti myös työpöytä-Linuxiin, ja voi asentaa flatpackeina ohjelmia. Kaikki mahdolliset emulaattorit jos niistä tykkää. Mm Emudeck https://www.emudeck.com/

Jos tuo ei olisi täysiverinen Linux-pc sen lisäksi että se on mainio käsikonsoli, niin olis jääny ostamatta, mutta toi kombo on erittäin kiinnostava. Täysin avoin systeemi, nopea prosessori ja näyttiksenki teho piisaa kaikkiin uusiinkin peleihin.

Normaalisti ei tuu ostettua mitää ns turhaa, toi oli ensimmäinen semmonen ostos 8 vuoteen…

Stray. Aivan uskomattoman hyvä peli! Muita jotka fiilistelee hyvin ja tyylillä toteutettua mestariteosta?

2 Likes

4 uutta peliä Nessille. 100:nen lähestyy.

minä. en tosin oo pelannu läpi ku luulin et on aikaa pelata se läpi ennen ku alkaa vilinät, mutta olin väärässä nii ei sboilersseja plz (:

mutta kertakaikkiaan siis joo, tunnelma, hahmot ja meininki kaikki on siinä just hyvin. ja on kivaa että saa olla kissana. kaikenlaisia muita olentoja on tullu kokeiltua mutta ei kissee.

3 Likes

Tässä tovereiden kanssa mietimme miksei Project Zomboidissa ole fillareita, johtuuko vaan siitä että sijoittuu Yhdysvaltojen sydänmaille? Ehkä jos/kun peli joskus pääsee early accessista eteenpäin niin tulee tarjolla. Ois tosi käteviä tollasissa maailmanlopun maisemissa joissa autot ei mahdu kulkemaan lajitovereidensa raatojen keskellä ja niiden ääni houkuttelee tsomppeleita. Toki jousiaseet pitäis saada myös.

1 Like

Tätä on mietitty monta kertaa. Kaikenmaailman apokalypsileffat ja ei ikinä fillareita.

Koronaki ku tuli ni kaikki kansa kaivo vanhatki raadot kellareista ja toi korjattavaksi tai koitti saada jostain uuden samalla kun kaikki muutki sai saman ajatuksen…

2 Likes