Pelit ja pelaaminen kiinnostaa.

Vaatii agentointia. Online -setti on tosiaan sen verran suolaisen kallis, että jää edelleenkin ottamatta.

Heh, tulipa mieleen tämä tuosta fiilistelykuvien Gorbasta:

Ai jai. Hassua että kasarilta monet hienommat pelit on jääneet unholaan, mutta

hihityttää ja paheksututtaa edelleen aina kun muistelee

2 Likes

Ei oo vuosiin tullu oikein mitään pelailtua, mutta jossain törmäsin “uuteen” Areena 8 -julkaisuun IOS:lle, ja nyt on pari viikkoa mennyt Riimukalliossa. Toimii edelleen yhtä hyvin kuin 20 vuotta sitten.

4 Likes

Mä taas oon hankala keräilijä. Kerään Nessille vaan pelejä joiden grafiikka tai etiketin grafiikka miellyttää silmää. Toki pelattavuus ja tarinakin mutta ne tulee vasta toisena😂

2 Likes

Tää on kyllä parasta hetkeen. 4 ja 5 tuli koettua vahvasti aikoinaan, mutta tuosta välistä on muutama omasta kokemuspohjasta pudonnu. 8/8 suosittelen. Jänikset rulz.

1 Like

Se muuten ois sit project zomboidista stable mp ulkona. Vähän on netcode ns. PERSEEN PASKAA mut onhan se siistiä olla lähös loottaa ostoskeskusta mut joutuu viime tipas venaa ku kaveri käy laittaa eka huulipunaa ja ite pysähtyy pöllii kalmojen gebardiprintti kalsarit

1 Like

Tuntuu niinku toi ois ollu jämähtäneenä samaan pisteeseen vuosia ja yllättäen se on ihan suht valmiin olonen :man_shrugging:t2:

En ole sitten launchin koskenut Fallout 76, mutta viikonloppuna tuli hieman pelailtua. Vaikuttaa aika samalta meiningiltä, kun No Mans Skyn kanssa oli, eli parantunut erittäin paljon. Onkos muut pelaillut tuota noiden uusien päivitysten jälkeen?

dosboxilla molezia monta pelaajaa samal näppiksellä, viimeeks varmaan 10 vuotiaana

3 Likes

#aahh, se tunne kun näppäimistön rollover ei riitä ja inputit hävii piipaten vaan jonnekin bittiavaruuteen. good tymes

2 Likes

hahah kyllä

ja muutenki musat ja ääniefektit on kyllä kultaset

1 Like

Tää kyl kolahti pahasti, pitää äkkii päästä voittoon ni voi taas palata muuhun elämään. :smile: Mä kyl muistelen et Areena 4 barbaari, kaikki rahat taikamiekkaan ja voitto tulee ihan kohta. Seppo vähä nerffaillu

oon yllättävän vähän pettyny cyberpunk 2077 atk:lla

mut siinä on liikaa videoita. ja tarinakin kai sit vähän jämä kun oon nyt pelaillu kakkos aktiin asti ja ygönen ku loppuu DRAMAATTISESTI ja sit on JÄNNITTÄVÄÄ intter missio, mut nää ei oikeestaan herättäny tunteita ellei tylsistyminen oo tunne. kai se on tunne. mut kuitenki,

hienoo siellä maailmassa on luovia ja hyvä fps peli se on pohjimmiltaan. ainaki tän 8h pelaamisen perusteella (:

Kivimies, mahtimoukari ja Aimo Lohkare siunaa teon! = vihollinen: tuhottu.

Pelasin normaalilla ja ykkösdivariin pääsin ehkä 15 kauden aikana.

2 Likes

Ah, golden memories! Mut silti, Liero > Molez.

1 Like

Sama. Palkkiot ei riitä junnujen kasvattamiseen. Tuntuu et pelissä on vaan huono balanssi. Tylsä. Ei jaksa.

Oispa sama peli NetHack mekaniikalla.

1 Like

Ihan takuuvarmoja vinkkejä ei kyllä oo. Joskus käy mäihä ja joskus on aika vaikee palautua sen yhden sankarin eläköitymisestä. Yleensä tappajan treenaamiseen menee vähintään viis kautta. Parhaat frägihait aina olleet jousimiehiä. Melee hemmot vaan lihamuurina.

Ei saakeli, kyllähän tällainen pitäis tehdä. Arkeologi-Jonesilla on inventaariossa ring of polymorph control ja wand of plymorph, eli hän identifiutuu tänään mustaksi lohikäärmeeksi… Johtoporras ei tykkää, kun katsojia kuolee.

3 Likes