Pärskistä

Se on ilo aina huomata miten motokratia palvelee yksityisauton omistavia.

Odotan et pääsen Corona-säväreissä Peijaksen fillarikaistalle tökittäväksi.

Noo, voihan tohon ottaa sellasen yhteiskäyttöautonkin alle.

Sepsodus - 13:46, 4.3.2020 » Noo, voihan tohon ottaa sellasen yhteiskäyttöautonkin alle.
Corona carpool

voihan sitä soittaa ja kysyä saako tulla pyörällä vai haetaanko lanssilla

joo veikkaisin, että olisivat hakeneet lanssilla, jos ei ois ollu autoa.

mutta ei sinne siis saa noin vaan mennä huvikseen huutelemaan näytteen oton perään vaan pitää olla kutsu ja lähete infektiolääkäriltä.

sani - 15:25, 4.3.2020 » miten se näytteenotto toimii käytännössä, joku pyörittelee jotai pumpulipuikkoa sieraimessa ja toivottaa turvallista matkaa?
Eiku sieraimiin avattiin ikkuna, josta puikot ineen. Etkö osaa lukea?
tnts - 13:10, 4.3.2020 » kumiessuun ja hengityssuojaimeen pukeutunut hoitaja tuikkasi näytetikut sierraimiin avatusta ikkunasta

kohtuu syvälle se tunkas. sanoi, että voi vähän tuntua. mut ei siis mitenkään pinnalta pyyhkäissyt, muttei aivojakaan punkteerannut.

20 vuotta sitten, kun jouduin mononukleoosin vuoksi sairaalaan, tuli kesken aamupalan joku harjoittelija ottamaan näytettä nenästä. Oli äärimmäisen epämiellyttävä kokemus ja syljeskelin verta seuraavat pari tuntia.

Harvakseltaan tule töissä enää nenä-/nielunäytteitä otettua, mutta jotenkin oon käsittäny ettei potilaan/asiakkaan mutiloiminen oo tarkotuksenmukasta. Ei se nielussa koskaan mukavalta tunnu mutta ei se runnominen lisäarvoakaan tuo siihen rojektiin.

sani - 15:52, 4.3.2020 » Eli siis vähän tarkemmin että onko kyseessä kevyt pyyhkäisy sieraimen etuosasta vai joku nenänielu tms. homma mis se tikku tungetaan suunilleen aivoihin asti. Meinaan jälkimmäisen jäljiltä en ite paljoo autolla pystyis ajamaan. E: Ja voimia asbille, varmasti raskasta olla tuommoinen murri.
Mimmone tyyppi tulee paskatopiin ja jättää huumorintajun eteiseen?

tää on kuule vakava asiatopi, varo ettei tuu nuhaa

Nuha on jo. Ja kurkkukipu.

Menenkin tästä keittämään teetä ja lukemaan karjalaista.

Enemmän pyöräilyä, vähemmän koronaa…

Mun lempiriisit alkaa loppumaan kaupoista…

Corona-

eli jatketaan normaalein miesflunssan hoitoproseduurein…

Mietinkin sua hesarin uutisoinnin kohdalla kun puhe HUS alueen töissäkäyvistä mieshenkilöistä ja Pohjois-Italiasta

Ratkaisu on löytynyt.

Lystikkäintä tässä on että näemmä todella sitkasta muuta köhää liikkeellä, itse kolmatta viikkoa. 2 vko meni maatessa ja tämä viikko toipuessa.

Enkä ilmeisesti ole ainoa.

Anteeksi mutta olen ollut kipee viimeksi joskus edellisvuosikymmenellä vaikka taloudessa on 2 koululaista ja 1 päiväkotinen eli suosittelen mettäryyppäystä ennaltaehkäisyyn

vanttera - 9:12, 6.3.2020 » Anteeksi mutta olen ollut kipee viimeksi joskus edellisvuosikymmenellä vaikka taloudessa on 2 koululaista ja 1 päiväkotinen eli suosittelen mettäryyppäystä ennaltaehkäisyyn
ei toiminut tonilla :D