Pärskistä

sait lepakkonuhan

Minuun ei vesikauhu tartu!

Minulla ei ole ollut kymmeniin vuosiin influenssaa. Pesen käteni aina kun tulen kotiin, työpaikalle tai verstaalle. Miksi sitten lepakkonuhakaan tulisi?

tahmis yung infector, varokaa kaduil


Ai corimaviruksestako puhutte?

Korunavirus iski kuitenkin. Lähtö 22.04. parantelemaan sitä.

Aina kannattaa matkustaa Turkuun! Aura on kaunis. Ja tuo Tuomiokirkko.

itsellä 2vko etätyökaranteeni, koska viime viikko italian alpeilla.

tnts - 21:03, 1.3.2020 » itsellä 2vko etätyökaranteeni, koska viime viikko italian alpeilla.
riski vai mahdollisuus?

perjantaina ois japanin lento, mut siellä päässä väläytellään jo matkustamiskieltoja ja tänään hesarissa penätään suomelta samaa

olin just työterveyteen yhteydessä ja koska pikkusenkin yskittää ja on nenässä tukkoisuutta, niin ainakin viikko pitäis olla poissa työpaikoilta.

mut on sinänsä kuumottavaa tunnustella omaa oloa, kun oikeasti oireet on ihan semmoista, etten normaalisti niiden takia harkitsisi kotiin jäämistä missään nimessä

aijjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! hotellissani ja kulkuneuvoissani oli kyllä ilmastointi melko kovalla ja ihan ku vähä nenä ois kuiva ja keräis räkää… vertakin on nähty.

tnts - 9:39, 2.3.2020 » olin just työterveyteen yhteydessä ja koska pikkusenkin yskittää ja on nenässä tukkoisuutta, niin ainakin viikko pitäis olla poissa työpaikoilta. mut on sinänsä kuumottavaa tunnustella omaa oloa, kun oikeasti oireet on ihan semmoista, etten normaalisti niiden takia harkitsisi kotiin jäämistä missään nimessä
ilmeisesti terveet nuoret ihmiset saa aika lieviä oireita ja levittää siksi tautia helposti. ratkaisu eläkepommiin?

terveys vireys + nuoruus = tautien levittämisen helppous
Nohevaa eläkepommin purkuryhmää odotellessa.

-Nimim. “Enää liki 30 vuotta eläkeikään”

Viikin koulu kiertueelle kaikkiin vanhainkoteihin ja hoitokoteihin?

onkohan yhtä hauska juttu jos osuu omaan lähipiiriin / sukuun

just meinasin tulla postaamaan, että täällä ikärasismia ja väkivaltafantasioita taas harrastellaan. kannattais pitää mielessä, että et ole nuori valkoinen mies ikuisesti!

bike_futurist - 11:26, 2.3.2020 » onkohan yhtä hauska juttu jos osuu omaan lähipiiriin / sukuun
Tämä näin. Foorumiksi missä tartutaan todella herkästi esimerkiksi rasismiin, seksismiin ja kiusaamiseen niin koen tällaisen naureskelun vakavalla aiheella aika mauttomaksi.

^^Varmasti ei ole hauska.
^Olen erittäin kiitollinen siitä että vaikkapa isäni on valkoinen mies, mutta ei esimerkiksi hedonistinen homoseksuaali. Vaikkakin siinä tapauksessa tällä palstalla saattaisi olla edes vähän vähemmän levotonta.
Ps. En tunnustaudu aidosti linkolalaiseksi ja todellinen tahtotilani on vaalia “humaaneja” arvoja sekä mauttomuuksiin sortumattomuutta.
Edit. Ja kaipa sitä joskus vois malttaa pitää myös turpansa kiinni.

MatoFakiiri - 13:19, 2.3.2020 » ^Olen erittäin kiitollinen siitä että vaikkapa isäni on valkoinen mies, mutta ei esimerkiksi hedonistinen homoseksuaali.
avaatko tätä vähän