P: Rapid Audax

Hermot meni, speksi vaihtui. Koronteenin aika antaa hyvää elintilaa omalle pakkomielteiselle käyttäytymiselle, jota voi hoitaa tälleen pyörien osien päittäin vaihtelulla jonkun järkevämmän toiminnan sijaan.

Alkuperäisen mukaisesti toimiva retro, vaikka jäisi jollain mittapuulla toivomisen varaa, on itselle parempi kuin huonosti toimiva moderni.
Siksi heivasin brifterit mäkeen ja laitoin tähän viiksitangon. Sain myös oikean kokoisen eli 22,0 stemmin ton ITM:n sijaan, joka upposi ruotoon ihan ok mutta silti vaivoin, ja tää ajatus kalvoi mua koko ajan tällä ajaessa.

Lisäksi kasasin tän tohon aiempaan tyyliin ajatellen brevettejä, jotka saattaa nyt tovin olla jäähyllä. Pidempien lenkkien suhteen mun itsekuri on niin huono, että olkoon tää nyt tällasessa kylillä pyörimiseen tarkoitetussa asussa ainakin vähän aikaa. Ultegran takavaihtaja toimii kivasti peukkuvivun kanssa, joskin toi DA-vipu on hajonnut niin että toimii vaan kitkana, mutta sehän sopii mulle ihan hyvin.

Tässä ällö kännykkäkuva, olkaa hyvä.

on kyllä kivan nägöne pyörä

ainoo juttu, mitä en kyllä ikinä uskonut sanovani, on että noi ritchey kampiloiset rattaineen on olemukseltaan vähä raskaan tuntune setti tähän, jotenki näkis mielummi jonku kepeämmän campy-simplex meininki setin (tosin tiedostan täysin sen ettei sellasia vältsiin ole hirveesti järkevillä pulttijaoilla)

Höpönpöpöt järkeville pulttijaoille ja muulle bsa-eheytymiselle. Stronglightin 105:ta kampiosastolle vaan.

Joo, samaa mä tänään pähkäilin. V: Ritsilogicit kivoihin (ranskis)vintagekampiin. Ympäri mennään, yhteen tullaan. Jokakeväinen psykoosi!