P: Olmo & KHS epäPursuit

Oon kyl aika yllättynyt, että noi kammet kolisee tällasessa vintage teräsrungossa - ikävä kuulla ja säätöforces.

Täsmennän tässä samalla myös kermavirrankin puolesta, että noi kammet oli aiemmin mulla käytössä ISO-keskiöllä et silleen en vielä painelis tota ^ paniikkinappulaa.

Okw - 16:42, 26.5.2017 » Keskiö, Campagnolo Record, Italo-kierre, muistaakseni 111mm (varmistan vielä ASAP), käytetty ja smooth, [b]HP: 40[/b]

^

No nyt pyörii! Tilaa jää ehkä milli kun kiekko puristaa perää kasaan. Ilman kiekkoa kolisee. Totesin että hankinnat vois olla tässä ja koitin krimpata lisää tilaa, mutta sain lähinnä naarmuja maalipintaan aikaseksi. Myös kammen viilaamista ehdotettu toisaalla, mut jotenki semmonen fiilis, että kammet arvokkaammat ja parempi säilyttää ehjänä kuin runko.

Mistäs siis löytyisi krimppausvälineistöä ja skillejä?

Tai voishan tommosta 115.5 leveetä Centauriakin kai kokeille mut ketjulinjat jne. Nythän tässä on sitten hyvä muistella kuinka pari vuotta sitten hankin modernin katuradan neuvostoteräksen tilalle, ettei tällaisilla asioilla tarvitsisi vaivata päätään.

Samaan aikaan etukumin sijainnista DHL osaa kertoa, että: “Yritetty toimittaa” eilen jolloin olin koko päivän kotona. Ovikellon soittaminen on tietysti hankalaa.

edit. Mutta siis hyvä projekti. Sit viel semmonen vaihtoehto, että ehkä vois vaan vaihtaa kampia. Keskiöitähän löytyy nyt kaikenlaiseen.

no höh harmi :frowning:

Täähän alkaa olla melkeen kasassa. Kammet ei ole maagisesti alkanut mahtumaan paremmin ja takaratas pitäs hankkia. Minkähän tähden en ostanut kirppikseltä jotain passelia.

Etukumiratkaisusta: 28-559 on halkaisijaltaan laskennallisesti 2 milliä pienempi kuin 23-571. Ajomukavuudessa arvelisin olevan suuremman eron.

täällä oli mun mielestä helpolta ja kivalta vaikuttava ja hyvin dokumentoitu menetelmä krimppaukseen. en oo ite koskaan moista kyl kokeillu



2 Likes

Ooh. Hyvää fiilistä ja komea trispoke!

Noice!

Hieno on!

Joulupukki matkaan jo käy punaisella kelkallaan

joulu 6 / 5

<3

575

siis tässähä on kunnon jyrkät kulmatki ja kaikkee! 5/5

Proper good Santa’s sled yes. Nyt vaan pirunporonsarvia kypärään ja kelkkailemaan.




1 Like

Hyvää menoa. Rupes tekemään mieli omaa kaupunkipursuittia.

Uomo - 10:10, 15.2.2020 » Hyvää menoa. Rupes tekemään mieli omaa kaupunkipursuittia.
Suosittelen. Yllättäen aika mukava ajettava.

Oon vähän yrittänyt googlailla rungosta tarkempaa tietoa. Oikeastaan ainoa vastaava jonka oon bongannu olisi tämä. Ton rungon tarrojen perusteella tämä olisi SLX:ää ja mikä vielä mukavempaa Olmon 50v juhlavuodelta, eli samaa vuosikertaa kuin minä. Jostain syystä tällä on merkitystä.

sanoisin että trispoke takas, näytti niin hyvältä edellisissä kuvissa