P: Olmo & KHS epäPursuit

Noice!

Hieno on!

Joulupukki matkaan jo käy punaisella kelkallaan

joulu 6 / 5

<3

575

siis tässähä on kunnon jyrkät kulmatki ja kaikkee! 5/5

Proper good Santa’s sled yes. Nyt vaan pirunporonsarvia kypärään ja kelkkailemaan.




1 Like

Hyvää menoa. Rupes tekemään mieli omaa kaupunkipursuittia.

Uomo - 10:10, 15.2.2020 » Hyvää menoa. Rupes tekemään mieli omaa kaupunkipursuittia.
Suosittelen. Yllättäen aika mukava ajettava.

Oon vähän yrittänyt googlailla rungosta tarkempaa tietoa. Oikeastaan ainoa vastaava jonka oon bongannu olisi tämä. Ton rungon tarrojen perusteella tämä olisi SLX:ää ja mikä vielä mukavempaa Olmon 50v juhlavuodelta, eli samaa vuosikertaa kuin minä. Jostain syystä tällä on merkitystä.

sanoisin että trispoke takas, näytti niin hyvältä edellisissä kuvissa

näin tän livenä, parempi ku kuvis… itse en vaihtais mitään buildista ja sageborn antonellon ympärillä pyörivän hypen ja tämän arvostuksen suhteesta, vedin johtopäätöksen, että foorumi on pilalla. aina pitäny kohtuullisen paskana foorumina, mutta nyt on pohjat. nähtäväksi jää, voiko tästä vajota vielä syvemmälle.

:smiley: kermavirran pyörä on tosi hyvä myös, ei siinä mitään. <3

Kai tästä tuli pysyvä setup…

Nonii!! :smiley: 90’s mtb

Stemmien kanssa on ollu kaikenlaista.

Ostin Nitto RB-001 bulliksen joka on oikein kiva tanko. Se tuli jonkun 100mm 3T stemmin kanssa. Siinä ei ollut muuta vikaa kuin Pinarello panto. Niin ja 26 clamp vaati tölkkishimmin. Hyi. Kaupan.

Tilasin ebaysta tilalle rottasen 100mm Cinelli R1:sen. Myynti-ilmotuksessa luki että 25,4 clamp, enkä osannu epäillä tätä. Kyseessä siis tietenkin 26,4. Lisäksi clampin pultti oli niin pyöristynyt että siihen oli sahattu lovi talttapäälle. Kaupan, tai sit tähän ois kiva keksiä joku sopiva droppi tai bullis ja uus pultti.

No sitten kävin ostamassa 90mm Mega Chromixin. Tuumanen clamppi vihdoin! Ekalla testiajolla totesin että clamppia ei pysty kiristämään tarpeeksi vaan tankoo pyörii ja lopulta yrittäessäni avata pulttia se katkesi. Mitä edes.

Kätevästi Chromix lahosi napikwanin myyjäisten ääreen, mistä sitten kasattiin ensiapuhytti jolla siirryin vähin äänin lähimmälle metropysäkille.

kermavirta - 23:25, 2.5.2020 »

Aloin olla aika kypsä stemmien metsästykseen joten purin toisesta pyörästä ohjaamon ja lätkäisin siitä tähän 120mm Chromixin.

Nyt on. Helvetin kiva pyörä ajaa, yks suosikeistani. Mitä nyt tämän viimeisimmän hytin testilenkin jälkeen niskat oli niin jumissa seuraavana aamuna, etten meinannut päästä ylös sängystä.

Nyt tarvitaan:
Venyttelyä, juomapullo, jarru, sekä spoukkiin joku katuystävällinen 650c tuubi nykyisen 21 millisen tilalle.

mitähhhh toi kromistemmi ja bullis on ihan sairaan kova!

fuckint mint!

kermavirta - 10:27, 3.5.2020 » Mitä nyt tämän viimeisimmän hytin testilenkin jälkeen niskat oli niin jumissa seuraavana aamuna, etten meinannut päästä ylös sängystä. Nyt tarvitaan: Venyttelyä
Kerrankin tällanen ratkasu!
1 Like