P: merkkarin jydi

Korjasin.

2 Likes

kui sä tommottis pinkei ehottelet?

No ei ny kaikkei, mut navat ja ohjuslaakeri ja tolpan panta.

joooooo! tolpan panta olis kyä aika boss mut tossa on se kiristys satulaputkessa nii vaikuttaaks se paljon?

e: ps mulla on jo kauheet katumukset mustasta satulatolpasta ku aloin miettiin että miksei se ole valkone. perusteluna samat ku lumikolla oli ohjainlaakerille.

Maalit pois ja kiillota panta. Sitte toimii mustakin tolppa.

mietinnän ääniä

Tarviit. Ei pelkkää bläkkistä jaksa kukaan.

1 Like

oon nyt ajellu tolla ja se on ihan OK ajokunnossa, kun ajaessa ei mikään paikka oo tullu kipeeks. ai vitti fixed bliss löllötelly meneen 41/20 välityksellä.

käyttäjän @NKOTB ehdotus oli nii hyvä, että oli ihan pakko pystyä se toteuttaan ja kun töissä löyty sellanen paineilmalla toimiva pyssy mikä tösäyttää valkosta jauhoo niin avot. hommiin.

tää jydi ja sillä ajelu on niinku muuttanu mua henkisesti jotenki. tai se ja varmaan sam pilgrimin youtubehabitus. mut siis ennen olin erilainen ja nykyään monnyn flexfittiä ei kyl kiristä paljon mikään.

no siinä pyssykässähän ei siis ollut jauhoo juuri ollenkaan, mutta sen verran, että sillä suurpiirteisesti putsas maalin pois tolleen niinku kuvasta näkyy. ihan hyvä se on, jydimies ei pelkää.

ei silleen töiden päälle jaksanu alkaa mitään monia kerroksia nysvään kun listotuskone oli vittuillu koko päivän ja nälkäkin vaivaa. tököttiä metalliin ja ai se lähtee valuun? no mennään sillä. laitetaan paljon tököttiä joka kohtaan niin valuu sitten kunnolla. ei sillä ammuta. sillä sendataan.

no tosiaan tähän päätän sit toistaseks projurapsan, kun tossa on nyt aikalailla ne asiat mitä pitikin muuttua ja kyllähän se alkaa ihan omalta fillarilta tuntua. sai sen ohjainlaakerin vaihtaa ja mitä näitä nyt oli.

muutamassa pinnassa on teipin palat ku ne on vähän löysällä mut ei täs mikää hätä oo hyvin se rullaa.

mitähän tässä viä talven aikana keksis jotain jännää tolle / ton kanssa?

kiitos kun luit (:

9 Likes

Ja vielä Maguran etujarru! Kova!