P: jotenki hauskasti nimetty plugi. nyt myös kaksi kuvaa!

eiks vitosen reikä ja kutosen ruuvi ole ollut se joku juttu vai miten se nyt meni?

vitosen reikä ja kutosen ruuvi, sellainen o tyämiähe perjantai

Noniin! Ei tarvinnu läträtä lipeällä vaan reilusti PENETRATING LUBEA ja lopulta keksin kääntää ton liikkuvan osan jakarista toisin päin ja koittaa bruteforcella. sillai tolppa itse asiassa liikahtikin jopa suorastaan ilahduttavan helposti.

Edes istuinputken helmoja raotellessa ei tullut pahemmin damagea runkoon ja tolppakin olis edelleen käyttökelpoinen, mutta katsotaan nyt…

Onko pizzalaatikko uusi pyyhe?

krusifixie - 13:27, 28.2.2016 » Onko pizzalaatikko uusi pyyhe?
pizzalaatikko on ollut likaisten hommien alusta since day one, pyyhe taas upea esittelyalusta arvoisilleen kapistuksille.

Kävin äsken pihalla huljuttelemassa bräkleenillä istuinputkesta ja keskisötä pahimmat saastat ja samalla tutkin keskiön kierteitä, jotka edelleen ovat täysin käyttökelpoiset.

tänään olisi tarkoitus ottaa vigorellista veivit pois ja jännätä tarvitseeko tuota varten hommata omat veivit. voi hemmetti kun sais robocop dura-acet jostain…

Omniumit mahtuu pyörimään tosta noin vaan mutta ketju on liian lyhkänen varsinkin noille snow studeille hemmetti… täytyykö tässä nyt lähteä ettimään pidempää fahrradketteniä keskellä sakeinta sunnuntaita!

jütküä putkea tämä charge plug.

pieni merenneito - 18:09, 28.2.2016 » Omniumit mahtuu pyörimään tosta noin vaan mutta ketju on liian lyhkänen varsinkin noille snow studeille hemmetti... täytyykö tässä nyt lähteä ettimään pidempää fahrradketteniä keskellä sakeinta sunnuntaita!
Tän takia pitää aina olla eri värisiä pikkupaloja leveetä ketjua ympäri autotallia/pyöräropaustilaa. Jos oisin stadeissa niin toisin sulle ja otettais yhdet bisset.
kid_scientifik - 18:13, 28.2.2016 » jütküä putkea tämä charge plug.
no äläpä, painaa varmaan enemmän ku jydin haarukka hemmetti! ja itse asiassa toi vinoputkihan on tosiaan aika muhkea, olettaisin että jos jostain pyörästä haluaa ns. beaterin kasata niin tässä on ihan hyvä vaihtoehto.
Munccis - 18:30, 28.2.2016 »
pieni merenneito - 18:09, 28.2.2016 » Omniumit mahtuu pyörimään tosta noin vaan mutta ketju on liian lyhkänen varsinkin noille snow studeille hemmetti... täytyykö tässä nyt lähteä ettimään pidempää fahrradketteniä keskellä sakeinta sunnuntaita!
Tän takia pitää aina olla eri värisiä pikkupaloja leveetä ketjua ympäri autotallia/pyöräropaustilaa. Jos oisin stadeissa niin toisin sulle ja otettais yhdet bisset.
tässähän on semmone ongelma että mun omat ketjunpätkät on vanhalla kämpällä, mikä itse asiassa on yhtälailla mahdollisuus kuin uhka koska se on auki yhdeksän jälkeenkin.

Oliks tommone lattijalla lojuva tokenin carbone bb mistää kotosi?

Kuulin puhetta seinän takaa et ei ois.Ei viittis niittaa pariks kooks vaa.

Muutenha tää plugi vaikuttaa vitun hyvältä.
Vaihetaa vääntyny pistan perä charge plugin perään.

Välirahoja ei tipu.

muistan että semmonen tokenin karponen ei asettunut mulla plugiin yhtään nätisti. ehkä muhvissa oli kierteet vähän eri suuntaiset tai jotain. en tiiä.

Mulla on kaikissa pyörissä. Hyvä peli.

Noniin plugia ulkoilutettu lyhyehkön ensilenkin verran. jotain huomioita kuitenkin:

  • vittu mä olen säälittävässä kunnossa
  • koska runko on tosiaan lyhyt, stemi sais olla sen 120mm, ehkä jopa 130mm
  • dropin tilalle vaihdan riserin heti kun saan pidemmän stemin 25,4 clampilla elikkäs toivottavasti pian
  • elo ilman kunnon pumppua ei ole mistään kotosin
  • 40mm snow studit rullas yllättävän hyvin
  • kökkelin peltopoluilla on ihan mukavaa ajella

aivan naurettavan pieneltähän tää muuten tuntuu mutta mennään näillä.

Tällä on nyt ajeltu jonkun verran ja sanon suoraan että tuntuu pieneltä 120mm stemin kanssa ja riserillä. ei tee mieli laittaa temmiä sojottamaan ja kohta on enivei jyd/vigorelli kesä elikkäs voisin pistää kiertoon.

Kiinnostuneita?

varolevy - 10:39, 17.2.2016 » projektit on aina kivoja. Laitetaan dibsit kun tää tais olla M.