P: jotenki hauskasti nimetty plugi. nyt myös kaksi kuvaa!

muuta bäk stadi

noo vigorelli ei lähe mihinkään, eikä kyl jydikään. projekteja pitää olla!

projektit on aina kivoja. Laitetaan dibsit kun tää tais olla M.

varolevy - 10:39, 17.2.2016 » tää tais olla M.
Jaa merkkari taas ostanu mun koon runkoi? Instant fläshbäkit gangstasta
makko - 11:55, 17.2.2016 »
varolevy - 10:39, 17.2.2016 » tää tais olla M.
Jaa merkkari taas ostanu mun koon runkoi? Instant fläshbäkit gangstasta
59 pystyyn mane. lyhyt se on mutta olkoot.
pieni merenneito - 22:31, 16.2.2016 » no ostin satkulla tommosen nyt sitten
Oon tylsä ja sanon, et samalla rahalla olisit saanu Xerxeksen Vigorellin etukumiks.
NKOTB - 12:38, 17.2.2016 »
pieni merenneito - 22:31, 16.2.2016 » no ostin satkulla tommosen nyt sitten
Oon tylsä ja sanon, et samalla rahalla olisit saanu Xerxeksen Vigorellin etukumiks.
https://farm2.staticflickr.com/1560/24454238164_a0b9c7c80e_n.jpg

Mut minusta satasen plugi o aivam hyvä ostos.
Satasen PW ois viel parempi, mut tääki o hyvä.

NKOTB - 12:38, 17.2.2016 »
pieni merenneito - 22:31, 16.2.2016 » no ostin satkulla tommosen nyt sitten
Oon tylsä ja sanon, et samalla rahalla olisit saanu Xerxeksen Vigorellin etukumiks.
kerro lisää siitä miten vigorellin haarukassa mahtuu 30mm nastarengas pyörimään 17mm sisäleveydeltään kehällä, aidosti kiinnostaa?

Hei merkkari, tykkään tän topikin otsikosta koska siinä lukee ettei kuvia :smiley:

pieni merenneito - 16:13, 17.2.2016 » kerro lisää siitä miten vigorellin haarukassa mahtuu 30mm nastarengas pyörimään 17mm sisäleveydeltään kehällä, aidosti kiinnostaa?
Mun mielikuvat Vigorellin rengastiloista on peräsin jostain Konkelin kuvasta, jossa tais olla jokku Contin Twisterit edessä ja takana. Siitä kuvasta taitaa olla tovi aikaa.

E:Googlen kuvahaulla löysin tollasenFixed Gear Blogin.

NKOTB - 18:12, 17.2.2016 »
pieni merenneito - 16:13, 17.2.2016 » kerro lisää siitä miten vigorellin haarukassa mahtuu 30mm nastarengas pyörimään 17mm sisäleveydeltään kehällä, aidosti kiinnostaa?
Mun mielikuvat Vigorellin rengastiloista on peräsin jostain Konkelin kuvasta, jossa tais olla jokku Contin Twisterit edessä ja takana. Siitä kuvasta taitaa olla tovi aikaa. E:[Googlen kuvahaulla](https://www.google.fi/search?q=cinelli+vigorelli+tire+clearance&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiChJikmP_KAhXEF5oKHSvbADAQ_AUIBygB&biw=1784&bih=734#tbm=isch&q=vigorelli+cx+tyres&imgrc=x9iEAE-3KvQnmM%3A) löysin tollasen[Fixed Gear Blogin](http://fixedgearbikes.blogspot.fi/2009/10/cinelli-vigorelli-cx-kinda.html).
no sehän oli sitten naseva jauhotus.

hei sanokaas, viemärin poraaminen keskiömuhviin uhka vai mahdollisuus? Sen verran paljon meinaan oli tota ruostetta ja nyt lukemani perusteella ruosteen määrä olisi hillitympi jos se kosteus pääsis sieltä jotenkin pois?

Ite oon poraillu kyl, vanhoihin teräsrunkoihin. En tosin oo tehnyt lujuuslaskelmia enkä rakentanut siltoja, mutta musta tuntuu että plugin teräs kestäis viemärireiän siellä.

kyllä niitä reikiä täytyy olla kaksi että pääsee korvausilmaa tilalle sillä alipaine saattaa aiheuttaa rungon luhistumisen

Ite poraan pohjareiän jos sitä ei valmiiksi löydy. Jos hermostuttaa joku roiskeveden pääsy sisään, reiän voi teipata ja teipin vaihtoväliksi sopii se kun se putoaa itekseen pois. Esim. Moonlanderissa on ollu tollanen alusta lähtien ja muistaakseni Toikka semmosta vähän tais suositellakin.

Jep, ja onhan monessa rungossa tuollainen jo valmiinakin, eli poraaamaan vaan

no senpä teen sitten tässä kunhan nyt ensin saa tuon tolpan irti

siinähän on muuten varaa olla taiteellinenkin
esim