P: jotenki hauskasti nimetty plugi. nyt myös kaksi kuvaa!

joo elikkäs oon aina miettiny että mahtaa olla hieno ajaa tommonen plugi kun isompaa rengastakin mahtuu tarvittaessa ja on korkea ja lyhyt yms.

no ostin satkulla tommosen nyt sitten ja helvetin kovassa nousussa on topikki heti alkumetreillä, olinkin ryypätessä unohtanut miten paljon tämä harrastus vituttaa.

keskiö lähti irti, mutta se oli aivan ruosteen tuhoama. vetopuolen kuppi kuumotti, sillä oli vaikea sanoa kumpaan suuntaan sitä olisi pitänyt kiertää kun kupin jengat oli niin paskana. no se ei itseäni haittaa, sillä laitan tohon omniumit vigorellista.

crc:tä ja paskapaperia meni melkoisesti, mutta lopulta sain keskiön kierteet niin puhtaiksi, että uskalsin kokeilla vanhalla mutta puhtaalla keskiöpatruunalla, kiertyykö nätisti paikalleen. riemukseni kiertyi, ja samalla kierteetkin puhdistuivat sen verran että niiden näki olevan moitteettomassa kunnossa.

ohjainlaakeri rahisee mutta tuntuis muuten olevan aivan mainiossa kunnossa, mitä nyt joku päällisläystäke puuttuu. no mä kokeilen vaikka siihen semmosta vigorellin vanhasta ohjainlaakerista.

istuintolppa on jumissa, mutta myös silmämääräisesti oikealla korkeudella. täytyy kylvettää crc:ssä, kokeilla vähän lämpöä ja jos ei muu auta niin sitä lipeää.

jakkaraksi löytyi brooksin swift, stongaksi piti tulla alkuun sellainen nitton riseri ja stemiksi 3T Forge mutta olin kiristäny naamataulua liikaa ja se sitten oli aluksi ujosti murtunut ja lopulta katkennut. hyvä etten lähteny ajamaan koska nyt olisin varmaan kuollut tai vieläkin vammaisempi.

tarkoitus olisi, että vigorellin ollessa talvitelakalla, siirrän pääpiirteittäin kaikki osat siitä tuohon ja ajan brakelessina nastoilla tai jotain. jydi sitten kunnon lumikeleihin ja muuhun touhuiluun.

kuvia tulee myöhemmin kun viitsin.

Vigorelliin vaan uudet luksus und Marimekko -palat.

onks butt plug hauska nimi

vasaraasialainen - 22:47, 16.2.2016 » Vigorelliin vaan uudet luksus und Marimekko -palat.
hommaan kyllä mieluummin vaikka jotkut aeroraget tuohon plugiin kuin marginaalisesti ellipsejä paremmat kiekot vigorelliin
manuelkala - 22:48, 16.2.2016 » onks butt plug hauska nimi
hauskempi se varmaan on kuin syöksytulppa.

Raju pyörä mut jotenkin kyllä aika ankee ajaa :smiley: tai ainakin se oma 2014-mallinen slouppihirviö oli. Mut jos sulla on sellanen vanhempi niin niissä on kai vähän paremmat geot ja maalit kanssa, vittuku se oma näytti tehtaalla kilikolitetulta.

tää on useita vuosia vanha ja varmaan mulle snadi mutta näin vaan mennään. maalipinta on naarmuinen ja kulunut mutta käytön määrään nähden hyvässä tikissä eli ei muuta kuin ajoon vaan asap.

jos riittää 450mm tolppa ni ei hätää

Kansa janoaa Merenneidon pyöränkasaus-sisustus-lifestyleblogia.

ois korkee aika heittää pyyhe kehään

Odie - 23:32, 16.2.2016 » ois korkee aika heittää pyyhe kehään
Se roikkuu ovessa...
manuelkala - 22:48, 16.2.2016 » onks butt plug hauska nimi
https://youtu.be/oPwmu4H6B7s

hyvä proju

liika kallis tai en tiä

ei varmaan mahu! elikkä kannattaa varautua ruttaamaan

onko pohjassa jo ilmareikä

voi hemmetti sitä jorgea

viggohan on semmoinen hybriidipyörä, eikös siitä olisi jo tullut jonkinlainen talviajokki vain keulaa vaihtamalla? toisaalta kyllähän tähän menee tähän sentin leveämmät renkaat. ja mitäpä iloa alle 40mm nastoista on. eikä plugin kans tartte lommoja pelätä. hyvä proju

jaha jaha, mielenkiintoisia aikoja eletään merkkarin uuden projun äärellä

joku muukin pettyi kun ei kuvia ole näkynyt eli kiinnostais kyllä tietää miltä esim keittiön tasot näyttää vuonna 2016

tälle ehdottomasti peukkua kunhan et tee sitä että myyt vigorellin. koskaan. ikinä.

jani. mä tiedän miltä susta tuntuu.
ja tää runko eioo mikää ratkasu.

joskus kaljat on vedettävä asentamatta.

niinku plugit on jätettävä vetämättä.

ununu - 0:38, 17.2.2016 » joskus kaljat on vedettävä asentamatta.
Hyvin sanottu

Tulen takaisin kun otsikko on editoitu muotoon “KATSO KUVAT”

Niinpä, nyt niitä kuvia saatana!