P: Gara

Katurataprojekti tulille. Tässä tähän asti haalitut osat. Keula on myös katottuna valmiiks, muttei vielä mun hallussa. Kiekot ja voimansiirto periytyy vanhasta pyörästä. Uskollinen shimano600 kampisetti 107mm keskiössä minun mittausteni mukaan pitäisi mahtua pyörimään, vaikka näiden juttujen kanssa on kai tässä rungossa ollu jotain yllätyksiä.

e: vittu toi peikonlehti näyttää kuihtuneelta, vois kastella tänään

asiaa

Ostin haarukan.

Tähän liittyy kuitenkin ongelma. Haluaisin porata tuon jarrulle, mutta tuosta kruunun läpi menee kierretappi tähän tapaan.

Onko toi joku 4za ellyps vakio-ominaisuus vai mitähän tässä on puuhattu? Kruunu on kuitenkin reiätön etupuolelta maalin altakin.

Auttakaa :smiley: vai vedänkö vaan brakeless

täältä löydät hyvät ohjeet reiän poraamiseen

en oo eki, mutta sun haarukka on ihan normaali

e. jos tää olis mun projekti, ostaisin mohnomiisiltä nitto for shred tangon :slight_smile:

Oho, kiitos! Pitäis näköjään lurkkailla enemmän ennenku alkaa sählää… Ja aattelin et tähän tulis blvk specs putkien osalta mutta hmm

Ei tästä vielä hienoa tullu, mut nyt ois. Jäykin pyörä, millä oon ajanu

Kehitystä tapahtunut


Aika hyvä

On kyllä

Hyvä kyl. Mulla on mielipide raisereista mutta ei sitä mielipiteillä ajeta.

Hyvää kehitystä!

Hyvä gara

No nyt alkaa olla jo leveleillä.

eka kokoonpano puhutteli enemmän mutta ihan jees
entisen eturattaan vaihtaisin ulkonäkösyistä takaisin (ja tai ratakammet)

jyhkee raiseri huhhuh

Mistä raiserista tyypit täällä puhuu?

Mull Dundane - 0:51, 2.9.2018 » entisen eturattaan vaihtaisin ulkonäkösyistä takaisin (ja ratakammet)
Ratakammet olis ihan kivat, mutta niihin liittyy tässä rungossa toi clearanceongelma. Chainstayt ovat niin tuhdit, että ainakaan tunnetuimmat 144bcd ratakammet eivät mahdu pyörimään 42mm ketjulinjalla. Noi maantieshimpat lyhyellä keskiöllä, ratarattaalla ja millin ulos speissatulla takarattaalla skulaa ihan hyvin myös. Ketjulinja on millin tai kaksi ohi mut no biggie?

Mutta nii että jos tiedätte jotain kivoja ratakampia, joissa suurempi q factor, kuin omniumeissa ja sugino 75:ssa, niin vinkatkaa toki. Kiitos myös pyörän kehujille

Niinii, tää siis on gara mxiivmitänyt olikaan, siksi kaikki kammet ei oikein skulaa