P: Favorit

En oo ihan niin pitkälle vielä miettinyt. Ebaysta näyttäis löytyvän ainakin.

Bullisvaihe: aloitettu.

4 Likes

Kattelin tota käyttäjä Syksyn Bankea tossa ja aloin taas miettiä, että pitäiskö tähänkin nyt sit laittaa semmonen hervoton riser-mela? Onks sen kanssa fiksielämä parempaa?

Ei tällä nyt mitään monen kymmenen kilsan lenkkejä ajeta kummiskaan. Duunimatka on viis kilsaa suuntaansa, mut tossa motarin vieressä kulkevalla kelvillä tuulee aina vastaan.

1 Like

Siis onhan tämmösellä hauska vetää!! :smiley: käytännöllisyyden kannalta vähän lyhyempi oisi kyllä hyvä.

2 Likes

Tää nyt on vaan mun mielipide mutta laita toi nollakulmane terästemmi slämmättynä ja bullis siihen kiinni nii kyl muute

Toi on tommonen maastobullis jostain Harosta. Se on vähän turhan levee semmoseen työmatkabullisteluun. Ja painavakin.

Nii joo, katoinki et taitaa olla semmonen, ihan siisti mun mielest. Kyllähän #risermelalla pyörä on usein helpompi pitää lapasessa, jos tulee jotain hektisempää tilannetta eteen ja siinä mielessä kyl ihan hauska ajaa semmosel. Kelville motarin viereen tai maantielenkeille luulisin et ihan paska idea

Kukaan ei myyny mulle Noodlea, niin laitoin sitte kevään kunniaks teipit tohon tukiaistankoon. MMV

2 Likes