P: dentattu Fort

Viime la tuli Pablon kanssa puhetta tästä. Nimittäin mun kirjahyllyn päällä ~3 vuotta lojuneesta Fortin low pro rungosta, jossa on muistona yhdessä horrormuutossa tullut rouhee dentti vaakaputkessa. Enivei em. keskustelu takaraivossa löin rungon tänään ekaa kertaa vähän kiireellä kasaan niin aletaas katseleen. Runko 7005 alsaa, emäputki 1” haarukalle ja haarukkana Mavic -teipattu aluhaarukka :smiley:

Pelkäsin et koko runko olis dentin myötä vähän vääntynyt, mut ainakin testiajolla fillari tuntui ihan normaalilta.

19 Likes

On ainakin nopeen näkönen

1 Like

Hiton nopee mut miks toi headtube näyttää noin släckilt vai pettääks mun silmät vaa :thinking:

1 Like

Pursuit pyörissä voi olla laiskempi kulma kun niillä ajetaan eri tavalla velolla. Tossa voi myös ehkä mahdollisesti olla alunperin ollut pienempi etukiekko.

1 Like

onnea foorumin kovimman kerhon jäsenyyden johdosta!

1 Like

Kaikissa mitä oon netistä löytäny on näissä 700c etukiekko, mut eihän näistä tietty voi ihan varmaksi sanoa. Ehkä UCI:n sääntömuutos (milloin se ees oli) tuli kesken tsekkiläisten suunnittelutyön :man_shrugging:

Joo ei oo mitkään sprinttikulmat, mut toisaalta ei toi kovin laiskaltakaan tunnu. Oisko jossain maantiegeon ja ”perinteisen” ratageon välillä.

Pitäskö olla inline tolppa, että sais mahtavan menon ja tiukan etukenon…

rupsuit vuonna 2023 ???

milläs tavalla niillä ajellaan?