ALUMIINIHAARUKKA-AJAJAT

kyl se on nii et alumiini on best. tulin tän toteamaan teille, kun kävin tossa polkemassa vähän polkupyörällä (samalla todetakseni että polvi ei vieläkää digaa pyörittelyy, life is fucks’ life). alumiini. kyllä vaan.

kyl te tiiätte.

nyt on sakia kerho

Mul oli aluhaarukka nishikissä.

tosi kovien aluhaarukkamiesten kerhoon pitää ajaa vispin orkkis etuhaarukalla eikä tollasella löllö-iistonilla

lol, visp orkkiksella since 2012 kesät talvet

ei kaikille

Tein Vispilän OG-haarukasta vessapaperitelineen. Ihan hyvä tuli.

Mulla on og-vispin og-keula jossain päin turkua jemmassa. Hahloihin stanssattu kinesis.

Olisin lähettänyt sen omalla kustannuksellani Ale99:lle somerolle mutta ei kelvannut.

Kaikissa mun bahama-pyörissä on alumiinikeulat

erwin laiho ajoi newgen-vispin forkista molemmat jalat katki. irtoavat kruunusta

kaunisjalkainen nuorimies

Peacemakerin OG alukeula nelisen vuotta ajossa ja aivan hyvä.

Mulla tosin ei olekaan 8bar-fiksaatiota, ja kiitos järkevän setbackin ei oo kovasti painoa käsillä.

Joo amuliinikeulat best. Muistan vieläkin piccujouluälläreiden mukulakiviosuudet käsissäni. Työkalumainen ja siitä minä pidän.

netspider - 16:12, 24.5.2015 » tosi kovien aluhaarukkamiesten kerhoon pitää ajaa vispin orkkis etuhaarukalla eikä tollasella löllö-iistonilla
parahin netspider

tahdonkin tässä yksivaihteen erityisjaostossa kiinnittää huomiota siihen, että not all alumin(i)um are alike, joten juhlikaamme alumiinin monimuotoisuutta ja sen 99% kierrätyskelpoisuutta!

Aluminum

Segregation

Liveessssssssssssss

tulin erikseen master bedroomin terassilta Ole Nassaun äärestä tietokoneen ääreen tarkastamaan tämän keskustelusäikeen tilanteeen

mainittuina jokseenkin rommisen ymmärrykseni mukaan ainakin:

-kinesis

-not all are alike

-segregation

pidän aiheesta & keskustelun kehityskulusta

mutta. käytännön esimerkkien lisäksi toivoisin myös teknillis-tieteellistä näkemystä sekä yhteiskunnallista kantaaottavuutta ja asiantuntemusta. summonoin erityisesti suosikkinimimerkkejäni: asb & kid_scientifik, astukaa esiin

olkaa hyvät: jatkakaa

(M: Cannondale P-bone)


En ole tällä pyörällä ajanut sen koommin kun tältä retkeltä palasin. Nyt on tricolor/cxp21 kiekot, toinen tanko ja musta flite tricolor tolpassa. Sanoisin että pyörä on valmis. Tulin tänne vaan sanomaan että mulla on yks pyörä jossa alukeula, enkä sillä aja.

Mäkin odotan insinöörien fleksilaskuja sekä tärina mittauksia.

GT on kaunis.

vasaraasialainen - 23:09, 24.5.2015 » GT on kaunis.
Miksen ostanu sitä lontoossa myytyä edgeä...

Räyh, ennen oli ranteet terästä ja haarukka amuliinia! (Myöhemmin huomasin ettei se Insera nyt ihamparas 365-pyörä ollutkaan.)

En tunne mitää eroa alu- ja hiilarikeulan välillä. Paitsi painon

pieni merenneito - 16:09, 24.5.2015 » nyt on sakia kerho

irtisanoudun kerhon de facto johtajuudesta, koska satuin aikaisemmin tänä vuonna myymään alumiinihaarukkapyöräni.

voitte kutsua mua petturiksi, mutta haukkumiset eivät satu yhtä paljoa kuin alumiinihaarukalla ajaminen. se on kova kuin elämä.