P: biitterigorilla

etukiekossa just kaunis patina, mun mielestä kans aika hyvä määrä tarroja täl hetkel

voisitko ees kokeilla sitä mustaa itm stemmii tohon? eiks sun riseriki ollu musta niinku laakeriki on vai

Äää eino, kyl mie lupaan että testaan, mutta oon vaan rakastunut näihin pro chromeihin tällä hetkellä :'D Ja kiitos kehuista niq ja nutip

Ja joo musta rampant on

ahh nyt on hyvä! pienempi eturatas näyttää kans paremmalta mummielest

kelpo läpsytin!

^ Viimekuussa? Ehkä?

^ nyt on jo lunta

Onhan tää nyt saakelin siisti!

1 Like

<3

tofumosh - 20:50, 16.12.2020 » Onhan tää nyt saakelin siisti!
Tää on varmaan saanut enemmän ajoa puolen vuoden aikana kuin mulla kolmen vuoden aikana.
1 Like

Jos haluaa vähä lisää rotta/biitteri lookia nii laittaapi etukiekkoon semmosen julmetun ruman, oranssin heijastimen. Ois omasta mielestä aika hyvä piste jiin päälle.

ressupottu - 21:24, 16.12.2020 » Jos haluaa vähä lisää rotta/biitteri lookia nii laittaapi etukiekkoon semmosen julmetun ruman, oranssin heijastimen. Ois omasta mielestä aika hyvä piste jiin päälle.
no mitähän vittua nyt taas.

pyörä itsessään 5/5

1 Like

tämä mainio

1 Like
..... - 21:46, 16.12.2020 »
ressupottu - 21:24, 16.12.2020 » Jos haluaa vähä lisää rotta/biitteri lookia nii laittaapi etukiekkoon semmosen julmetun ruman, oranssin heijastimen. Ois omasta mielestä aika hyvä piste jiin päälle.
no mitähän vittua nyt taas. pyörä itsessään 5/5
Siis ehottomasti on komia, mutta vois se heijastin silti sopia siihe.

Imgur

Ihan kiva kuva niin laitan tännekkin, ja mainitsen samalla että pinnaheijastimia ei kyllä ole tulossa.

10 Likes

Tanko jiiriin ja täts it. Tai oikeastaan: laita riseri.

1 Like

talvivetämistä ajatellen riseri voisi kyllä olla varsin hyvä idea.

droppi kyl parempi ku ei kinosten nokalla horjuessa nappaa nii helposti kiinni kaikkii vastaantulijoihin yms

2 Likes

Ei sitä tolla kyseisellä stemmillä saa järkevästi. ITM Eclypsellä kyllä onnistuu, mut se oli kuulemma liian lyhyt.

1 Like

Ihana pyörä

1 Like

Sori aika turhasta uppauksesta, mutta ex-tempore pyöräposet ulkona onnistui ihan hyvin

8 Likes

himokas

2 Likes