ouryn perkeleet ja tupit eli gripit yleensäkin

Konsta - 11:14, 18.7.2018 » e. Jahha pitääkö siis kaikki sun postaukset quottaa ennen edittii jotta voi käydä järjellistä keskustelua. Olen hyvin pettynyt.
:----------D konsta
vanttera - 11:40, 18.7.2018 » Itellä alkaa extra chunkyt olla vajaan kahden vuoden jälkeen semmoset niljakkaat ja ei nyt vulkaaniset mutta epäsäännölliset kuitenkin. Tars ottaa irti, tiskikonettaa ja kääntää mukku ilmeisesti asennusliukasteena käyttämäni sylki on sisältänyt 2-komponenttiepoksia tjsp
juuh ei [s]jatkoon[/s] esikarsintaan
negaatio - 13:53, 14.8.2018 » https://theradavist.com/wp-content/uploads/2018/08/Alpacka-Raft-HQ-60-1335x891.jpg
tuli tästä mieleen, et oisko suositella lukko-ergo-grippejä?

eiks ne oo tossa kuvassaki. Ergonit!!

https://static.bike-components.de/cache/p/z1/5/9/Ergon-GA3-Grips-orange-universal-59711-190254-1503932059.jpeg

näitä tyyppaisin ite jos olis ergo-ostoksilla

kiitti! ei horatio-zoomissa riittäny levelit

Mikä noitten idis oikeen on?

Duunikaverilla tollaset ergot täpärissä, aika statement

Ne asemoidaan nii, että kämmenen sivu lepää levikkeellä, jolloin kämmeneen kohdistuva paine pienenee.

Stachen mukana tuli tällaiset spessut ja on kyllä kaikin puolin täydelliset. Istuu käteen ja silmään.

https://static.evanscycles.com/production/components/handlebar-grips--tape/product-image/969-638/specialized-contour-xc-handlebar-grips-black-EV216393-8500-21.jpg

renthal: ei jatkoon

löysät, tarvitsee liimaa.

Kanoottikuvassa taitaa olla Ergon GS1 gripit. Mulla oli ne täysjäykässä Unitissa ja toimivat ihan hyvin. Alkuun maastossa tuntui siltä, että ote meinaa irrota mutta totuttelun jälkeen ne alkoi tuntumaan ihan normaalilta. En osaa sanoa oliko ergo muodosta mitään iloa

pdw:n nahkaset whiskey ergo gripit: ulkonäkö sekä käytettävyys 5/5

:-/

2018 ja ei-vegaaniset gripot

:-/

2018 ja ei-vegaanisista tuotteista valittaminen

t. vegaani

Ergoneista puheenollen mulla on läskissä GE1:set ja tänään kokeilin piruuttani jättää toiselle puolelle ergonin ja toiselle puolelle laitoin esi (racer’s edge) silikonigripin - aattelin nimittäin että silikoniset olis mukavammat kun on vielä kesää jäljellä ja välillä tulee ajeltua vallan ilman hanskoja. Ergonien tekstuuri kun tuntuu paljaaseen käteen vähän ikävältä pidemmän päälle ja silikonigripit taas tuntuu mukavilta ja pehmoisilta.

Noh jumankekka, aattelin että vaikka ergonit on ergosti muotoillut niin ei kai sitä huomaa mutta kummasti huomas että ranteet oli ihan eri asennossa ja kätönen tuntui asettuvan ergoniin muutenkin paremmin. Voi olla toki et olin vain tottunut ergoniin ja jos pari päivää ajais toisilla gripeillä ni niihin tottuis.

Päätin kuitenkin et otan esin irti ja jätän sen parinsa kanssa vaikka oottelemaan sitä päivää että laitan vigorelliin katurata ohjaamon.

En kyllä tiiä miten aqua blue istuu faggon värimaailmaan mut ehkä sillä ei oo välii.

kyllä mä skippaan noi ergogripit kaduratassa mutta johkin muuhun, miks ei…

Ergon GA3 hemmetin hyvä mountain bikellä ajamiseen

Hanskojen kanssa ihan hemmetin hyvät: Lizard Skins Peaty. Kesti vuoden verran säännöllisen aktiivista käyttöä.
Nyt on Odi Ruffianit. Ei ihan peatyjen veroiset pehmeys-ohuus-pito -kombinaatiota tarkasteltuna mut aika helvetin hyvät nämäkin.

Muuten oisin jo aikaa sit laittanu ergonit mukku ei ne puhu samaa kieltä Jonesin kanssa