ouryn perkeleet ja tupit eli gripit yleensäkin

nonii, totuttuun tapaan hiuslakat suhautin sisään ja täräytin tupit kii ja annoin 1,5vrk kuivua että varmasti jumahtavat paikoilleen, niin eiköhän toinen pyöri tupin päästä jo pirusti. pikku reiän tein ja painoin vähäiset ilmat pois tietty, mutta edelleenkin pyörivät ihan turhan paljon. toinen pääty on sen verran jämäkästi kiinni, että ei viittis alkaa kokonaan repimään enää veks, mutta vähän vaarallisen oloiset nuo nyt on. en halua löytää itseäni faceplanttaamassa irronnut oury käpälässä. sniff, mikä avuksi?

heittäkää nyt jo vittuun ne äidin hiuslakat. tärpätti tai muu haihtuva liuotin ajaa asian.

itse oon nykysin pyyhkässy säätöhikeä otsalta ja sivelly sormella tuppiin. Ylipäätään noissa liukasteissa ja kiinnikkeissä “less is more” tuntuu toimivan. Eli mitä vaikeampi on saada kiinni, niin sitä paremmin pysyy. Jonkin kerran oon kylläkin käyttänyt hiuslakan sijaan muotovaahtoa ihan minimaalisesti, mikä liimaa mielestäni paremmin kuin lakka. Irrotus sit tangon sisään painetta pumppaamalla ja irti vetämällä.

lukkogripit tai tankoteippi.

t: nimim. hyvin on pysyny

Parhaiten paikalle tollaset perus gripit menee paineilmalla. Tuppi ensin tankoon huulille, ja sit toisesta päästä tankoa ilmaa sisään, ja työntää gripin paikalleen. Sit toiselle sama käsittely.

Tuomitsette kerettiläiseksi, mutta mä laitan tupit paikoilleen crc:n kanssa. Tuntuis pysyvän.

mika - 12 hours ago » Parhaiten paikalle tollaset perus gripit menee paineilmalla. Tuppi ensin tankoon huulille, ja sit toisesta päästä tankoa ilmaa sisään, ja työntää gripin paikalleen. Sit toiselle sama käsittely.
...niin ja meillä kaikillahan on oma paja missä paineilmavempeleet... hehe

ihan perus H2O, pikkasen aikaa ja vitunmoista veivaamista niin heps sinne luisui - haihtui - pysyy mitä kitkoilla tarjota.

miglos - 26 minutes ago » ...niin ja meillä kaikillahan on oma paja missä paineilmavempeleet... hehe ihan perus H2O, pikkasen aikaa ja vitunmoista veivaamista niin heps sinne luisui - haihtui - pysyy mitä kitkoilla tarjota.
Joo, mutta tuohon käyttöön sopivaa paineilmaa saa vaikka bensiksen renkaiden täyttöpisteellä. =) Sinne vaan fillarin ja tuppien kanssa asennushommiin. Uimapatjan täyttösuulake tai futiksen täyttösuulake matkaan, ja homma on hoidettu parissa minuutissa, eikä tarvii odotella liukasteiden kuivumista.

Ne on nää uudet modernit hiuslakat, joissa sanotaan “ei tahmaa”, niin eihän ne myöskään kiinnitä prkl. Jostain tarjoustalosta sellanen halvin mahdollinen toimii :wink:

pari päivää oli pyörä koskemattomana nii oli ne alkaneet jämähtämään. näillä mennään.

(ja jos tää jää mun vikaks postaukseks tänne niin voitte lisätä tän kuuluisien viimeisien lauseiden kastiin)

niin ja juu rainbow hiuslakka oli kyseessä, ei mitään kampaamokamaa tietenkään.

bugbear - 19 minutes ago » niin ja juu rainbow hiuslakka oli kyseessä, ei mitään kampaamokamaa tietenkään.
En tietenkään toivo sitä mutta toi olis aika rautainen "the famous last words" -tyyppinen kommentti. ;)

lollercoaster. terkkuja rainbowlle.

http://img398.imageshack.us/img398/2449/strongg1qv6.jpg
http://img398.imageshack.us/img398/198/stronggeq3.jpg

“mounting grips with gasoline”

Uppista keikkaa. Pitäis hommata tupit ja olen tässä ollut varsin tyytyväinen hommattuani syssymällä ensimmäiset lukkogrippini DX:stä. Nyt ajattelin panostaa vähän laatuun ja speksit olisi: umpinaiset päädyt, musta väri, simppeli kuviointi, sopiva kovuus, kestävyys, hyvä ote ja katu-uskottavuus. Tuleeko mieleen hyviä ehdokkaita?

Milwaukeet sopii speksiin. edit: eiku perkule, ne ei ole umpinaiset.

mutta amerikka on kaukana

Eiks dx sit ollut?

Suosittelen asennushommaan levyjarrukliineriä. Pieni tupsaus liukastaa ja haihtuu sekunneissa. Siis perinteisiin grippeihin…

GT Wing Gripsit on fantsut. Ainakin Turusta Berggreniltä saa, oisko ollu 10-15e. Eikä ne oo livenä ihan noin “liekkisät” kuin tässä kuvassa. http://bmxmuseum.com/forsale/gtwinglogoblackgrips_blowup.jpg