Ostoksilla

Hitto toi Strada on mylly lamppu, mutta toi Exposuren takavalo on niin hölmön näkönen ettei ok pystyny supporttaa

1 Like

Nää on molemmat etuvaloja, pienempi päivittäiskäyttöln ja isompi kunnon menoon. Olisin halunnut sen takavalonkin mutta se ei mahdu mun pyörään jos on mitään pusseja ja nyssäköitä kyydissä.

1 Like

Brevetillä on väliä ja nyt on lyhyempää väliä pitkälle mäelle.
28->32/36->34

Mistä kuitukepit ja minkä pituset sulla on?

Ultralight Outdoor Gearista näemmä tilannut (ei varmaan Brexitin jälkeen järkeä tilata) Six Moon Designsin kolmiosaiset kepit ja pituus näemmä 49" ja ollut musta just sopiva ja mahtuu hyvin esim. Restrapin L-koon runkolaukkuun. Muistelisin että noita saa myös viisiosaisena.

1 Like

Eilen kolahti postilaatikkoon euro-alueella toimivan myyjän toimitusvahvistus tällaisista kehien Yksisarvisista:

  • alle 500g
  • tubeless-ready
  • 21mm sisäleveät
  • 32-pinnareikäiset
  • alle 100€ kappalehintaiset
  • 650b
  • vannejarru

Sit odotellaan pettymystä.

2 Likes

Olen kiinnostunut kuulemaan lisää asiasta

Täältä tullaan, 1x12 mekaaninen voimansiirto

1 Like

10 Likes

no nyt, no nyt!

1 Like

Nonni. Prospector vai Stargazer?

Mä oon täällä jonossa kiinnostunut.

Stargazer, on muuten hiton nätti maali tässä, kuvista ei oikee näy toi kultaglitteri. Vois jonkun topicin tästä tehä ku pääsee kasailee.

2 Likes

Minkäslainen nimble and balanced drop bar mountain touring bike designed for loaded trail riding pyörä tästä on tarkoitus tulla?

3 Likes
  • 180mm ritchey logic cranks
  • 3/8 Deore XT
  • Juintech
  • DT Swiss 350
  • Son dynamo
  • Edelux II

jne…

Jotain tommosta balanced drop bar touring all-around touring commuter riding pyörää ajattelin.

3 Likes

Meinaakko laitta 3x8 XT?? Koooova :sunglasses: :muscle: :muscle: :muscle:

2 Likes

7 Likes

Ois ihan kiva jos jotain speksejä (esim merkki) kertois.

1 Like

Mysteericrossari™ Suomen Turusta

Seikkailu- ja hölmöilytarvike.

Seuraavaksi ostetaan melkein kaikki irtoavat osat uusiksi.

8 Likes