onks tässä lahtelaisia ?

Mulla hajos etukiekko tota,

Mitä on huomisen menuulla tota? Ei oikee luottoa ku pinnat heiluu yhen käden voimin…

Keulit! Lähinnä huomenna kiinnostais nähä onks täällä oikeesti porukkaa, ja jos näin on nii ei muutaku skene pystyy

^^^Tuun paikalle tuolloin. Pientä kurkkukipua puskee, eli isommat lenkit jäänee väliin huomenna. Mutta kuten l33t yllä kirjoitti, niin kiinnostelisi nähdä jengiä ja vaikka miettiä jotain häppenkinkejä kesälle!

Oisin kelannu jopa saapuvani paikalle suoraa duunista, mutta itellä on kanssa kurkku ns. vitun kipee. Jää väliin.

Pakko kysyy et minkä ikästä sakkia tääl ylipäätää ajelee kun tänää tuli vastaan niin nuoren näköstä sakkia etten yhtää ihmettele jos mua pidetään tätinä. Jos ei oo ajokuntosta porukkaa huomiselle niin meinasitteko että järkkäis jotain muuta puuhaa porukalla?

Kolmeekybää.

Setämiehiä siis. Ite kaksviis.

Meikä täällää junnuna huutelee, 21 tota.

Mut ei mitää muuta puuhaa jossei oo ajajia? Mulla on juoksuhommia niin hävettäs lähtee pyörällä irvistelee sit vielä illasta. Pelataa mielummin huuto-aliasta tai monopolia :'D

Nyt ensson prkl se sigu vaihtoon :wink:

Mä oon varmaan sieltä setäisimmästä päästä - 33 taulussa.

Mennään vaikka kirjastoon speksaamaan jos ei ajamaan päästä…

Näin Mukkulassa piipahtaessa siinä Disc Golf Parkin alkuväylän lähettyvillä jonkun äärimmäisen siistin kulkineen. En jäänyt tutkimaan tarkemmin, enkä noita runkoja muutenkaan tunnista, mutta mun silmään oikein hyvällä maulla kasattu sini-mustaa värimaailmaa noudatteleva yksivaihteinen kiinnitti huomioni. Jos omistaja vaikuttaa täällä, niin laita ihmeessä kuvaa boardille. Uskoisin pyörän olevan täysin foorumikelpoinen!

Meikäläisen laatuolut siellä varmaan nojaili. Tuo on melkeen orggis SE raicingin Premium Ale muutaman vuoden takaa. Ei taida olla muuta kun sarvet ja kumit vaihdettu. Suttuinen kuva löytyy tuolta kuvarasteista :wink:

Eli 18.3o Kirjastollako? Mä oon ihan paskana mut kun kerta edes yritetään jotain järkkää niin kohteliaisuudesta pakko tulla näyttäytyy, vai onko?

Keskiviikko - pakko tulla. 18.30 kirjasto.

Jeesjees kiitoksia kaikille, ei muutaku seuraavaks lenkkisuunnitelmaa ja sen toteutus!

Oltii pahiksia ja ajettii 6km/h kielletyltä alueelta,rällättii nii et kumi puhkes ja ahdisteltiin jotain viatonta poikaparkaa (joka muuten ilmiantoi meijät kaupungilla nähtyyn)

Mitäs ens kerralla? :'D

Oli hullut bakkanaalit. Kai me ehdittiin ajaa vähän jalkakäytävilläkin?

Paikalla oli sii minä, ensson, l33t ja penario. Toivottavasti meni (viimeinenkin) oikein.

Seuraavaksi pohdittiin lenkkiä Salpakankaan kautta Hollolan kirkolle ja sieltä Messilän kautta rantatietä takaisin. Joku 40+ km siitä tulee. Matkalla on reilusti taukopaikkoja josta voi tankata maksalaatikkoa ja maitorahkaa.

Kylmä maksalaatikko ja lämmin maitorahka - testomänin aamupala. Pistäkää jotai päivämääräehdotuksia lenkille niin katotaan saadaanko porukka kasaan

En kerennyt eilen, mut toi salpakangas-hollola-kirkko-jalkaranta on paras lenkki mitä ite oon vedelly. Tuun

Kaikkee touhua pukkaa eikä tässä taida päästä heti just mihinkään…
Taisin luvata laittaa reitin ihan kartallakin ja se näyttää aika lailla tältä.

Mäkeä, maisemia ja kelviäkin löytyy.