onks tässä lahtelaisia ?

Tänään 11.47 Aleksanterinkadulla Trion edessä valkoinen sinkula riserilla ja 2 jarrulla, kuka tunnustaa???

edit. kuskinkin siis näin
edit2. kellonaika oliki 11xx

Kuka oli se onneton punaisella pyörällä, jonka pelästytin sotahuudolla mukkulankadulla tossa 18.45 maissa?

Mikä meno?

Everyday I’m fixieridin’

ps. käykää polkemassa kuvarasteja niin on tekemistä

ps2. porukkalenkkiä joku päivä?

Meette niin kovaa kuitenki

Täällä taitaa olla jonkin verran tuoreita lahtelaisiakin. Olisko kysyntää topiikille jossa voisi jakaa hyviä lenkkireittejä?

Porukkalenkki kiinnostaa mutta tuore perheenlisäys sanelee aikataulut melekosen yksipuolisesti…

Hyvät lenkkireitit kiinnosta. Mieluiten porukalla tykitellessä ihmetellessä, mutta toki niille voisi topikinkin perustaa.

Noni ehdottakaaha ny sitte joku päivä, nii lähetää polokemaa. Ei kait sitä täysii tarvii mennä, eikös porukoissa oo tapana se, et ketää ei jätetä?

^Juurikin näin. Miten olisi keskiviikko? Siinä illan suussa?

Keskiviikkona periaatteessa kerkeis varmaa kaupungille 18 maissa, tai 18.30 viimeistää.

Joku täti valkosella Bianchin Pistalla tuli tänää vastaan.

Olisko ensson? Joo lenkkireitit kiinnostaa! heti kesäkuussa kun saan duunit pois alta.

Olis. Täti… :'D

Keskiviikkona ois vähäse aikaa, mäki tuun

Jyrkkä ehkä täältäkin. Missä tällit?

Kirjasto/teatteri tjsp?

Kuis pitkää meinasitte kruisailla? Tosi ujo ehkä kun mulla ois yövuoroo ja kaikkee.

Mä voisin tulla kanniskelemaan tota runkoo vaikka olkapäillä. Ellei kenelläkään ole ranskis ohjainlaakeria myydä.

basti - 16:24, 22.5.2012 » Mä voisin tulla kanniskelemaan tota runkoo vaikka olkapäillä...
Ei me sitten mitään pitkää lenkkiä tehdä - jos vähän tossa kylillä pyöritään :)

Mun pitää olla kasilta kotona mut jonkun aikaa ehtii kuitenkin.

18.30 kirjasto?