onks tässä lahtelaisia ?

Jaa meikä vois kans lähtee polkee lenkkii, millo mennää ja mistä?

Kuinka moni on jo vaivihkaa käyny ajaa ton lenkin :stuck_out_tongue:

Meinasin mennä mut olikin krapula. Saataisko lenkkiporukka kasaan vaikka tässä viikolla joku ilta?

Mä oon koko viikon 14-22 harrastamassa virvoitusjuomia et viikolla en pääse. Vkl vois olla eriasia.

Periaatteessa viikolla vois jo, mikäli kelit sallii. Lauantaina en pääse, mutta sunnuntaina ehkä voisin tulla.

Sunnuntai olis hyvä kyllä, ehdin tervehtyä siihen. Vedin lauantaina mallikkaat pannut siin kivimaan kentään jälkeen kun mennään mukkulaan päin. 6 tikkiä naamassa ja kädet aika mukavassa kunnossa = seuraava projekti on jalkajarrullinen baaripyörä…

Jees, katotaan sunnuntaita.

^ Oliko siinä alamäessä vai ennen?

PS. kännissä ajaminen feels good man, liikennevalot on hauskan värisii sillo

Alamäessä joo, katsahdin olan yli et pysyykö kaverit perässä. pysyhän ne :DD

Mäkin voisin todennäköisesti lähteä sunnuntaina roikkumaan perässä.

Jos oon Lahes, ni messis. 50-50.

Ei tartte yrittää roikkuu, jos mä lähen, ajetaan superhiljaa eniwei ja syödään paljon ^^,

Suosittelen vilpittömästi arkihölkäksi kumian lenkkiä. Möysän “essolta” pohjoiseen ahtialan/seestan tietä n10km, oikeelle kumiantielle ja sieltä nastolan kautta himaan. Vajaa viiskyt kilsaa ja varsinkin kumiantie on mukava, vähän liikennettä, kivasti mutkaa ja nyppyllää.

E: torstaina vois kiinnostaa.

Kuka huuteli jalkapallokentältä? Oltii fixiemanin kanssa keskareilla ettimässä kuvarastia ja yhtäkkii joku pelästyttää tollai

Mä, TODELLAKI
Sormi väänty viskoessa USAlaista hetkeä myöhemmin. Onneks oli koti lähellä, vitutti sekin matka tarpeeksi täristellessä…

Hyvää ennustaa sunnuntaiks.

Monelta sunnuntaina? Plänit viel vähä auki, katotaa jos kerkeen messiin

Jos iltapäivästä? Mä nyt heitän et vaikka kolmelta, vois tietty myöhemminkin.
Kuka muuten huuteli eilen sotahuutoo launeen mäkkärin kulmilla autonikkunasta?

Itellä myös sunnuntain kuvion vähän auki, mutta jos aikataulut natsaa ja ei tule vodaa ihan törkeesti niin oon mukana. Vai pitäiskö alkaa väsätä jo sitä maitotölkki-ass saveria…

Jees joskus iltapäiväl sitte.

Ps. Järjetön meno dublinissa feat fixieman, testoman ja jouman ja kahen euron kalja kiinnosta

^^^minähän siellä huutelin :). Piti käydä konttorilla anomassa kehonsiirtimelle lisää elinikää.
Tuo sunnuntain lenkille ehtiminen on viel vähän hakusessa, mut tarkentuu varmaan tänään.