onko canyon polku pyörä käyttäjä polku pyörä käyttäjien audi kuski? asia topi.

Kivijalkaliikkeet on kyllä siitä ikäviä että niissä asioimisessa on aina ikävästi se ihmiskontakti mukana, postimyyntifirmat on kyllä kunnon ihmisvihaajille paljon parempi ratkaisu.

Edit. Kunnon ihmisvihaaja kyl itseasiassa rakentaa itse pyöränsä, ettei vaan joudu kontaktiin muitten kanssa…

krusifixie - 15:41, 21.9.2018 »
FF - 15:23, 21.9.2018 » audilla ajelee hyvä veronmaksaja, jopolla huono.
Luulisin, että Audilla ajeleva käyttää kaikki keinot verojen minimoimiseksi. Kylläkin osittain mutu tietoa minulla. Jopo kuskien veronmaksukyvystä ei tietoa.
En oo tuota koskaan harrastanut. On jäänyt jopa kotitalousvähennykset ja laitehankinnat hyödyntämättä!

Täkäläiset kivijalkaliikkeet ei ole tarpeeksi elitistisiä makuuni. Pitäis olla kuntopyörä- ja ruokavaliotesti heti ovella karsimassa hybridimiehet pois. Ainii stemmi pitää olla inseamia alempana, muuten et pääse kauppaan sisään.

Minullakin on tänne yksi perjantaihin sopiva canyon-tarina. Menin erääseen Nekalassa sijaitsevaan fillariliikkeeseen kyselemään edullisia maantiepyöriä, mainitsin avauksessani, että ymmärrän toki jos ei löydy mitään, että kai sitä voi sitten mennä Canyonin aleen katselemaan.
Sauna oli siinä vaiheessa lämmin ja myyjä haki kellarista Sworksin Tarmacin entrylevel Canyonin hinnalla.
Jos kelpaa tour de francelle, kelpaa minullekin.
Canyonista vielä, että musta mustalla paras.

^Canyonilla uhkailu LBS:ässä kiehauttaa varmaan. Voin uskoa. :smiley:

Mullakin OLI canyon mutta hiilikuitupeloissani myin sen pois ja ostin teräksisen maantiepyörän. Ilokseni voin kertoa että omatoimisten lenkkien keskarit eivät ole muuttuneet.

Jos canyon on audi, onko focus sitten volkkari?

Eiku kyllä Canyon on Skoda. Hyvää sopivaan hintaan.

Focus ja muut on sitten niille, joita kiinnostaa maksaa vähän enemmän “nimestä”.

Odie - 15:43, 21.9.2018 » Kivijalkaliikkeet on kyllä siitä ikäviä että niissä asioimisessa on aina ikävästi se ihmiskontakti mukana, postimyyntifirmat on kyllä kunnon ihmisvihaajille paljon parempi ratkaisu. Edit. Kunnon ihmisvihaaja kyl itseasiassa rakentaa itse pyöränsä, ettei vaan joudu kontaktiin muitten kanssa...
perustan rengastehtaan,

Ihmisviha, introvertti. Mitä näitä on. Oon valmis tilaan lbs kotiintoimituksella koska mun mielelle iisimpää.

Ite oon pitäny et pyöräkauppaan mennään silloin ku ei tiedetä mitä halutaan ja tarvitaan siihen palvelua. Jos tiedän mitä haluan niin sen “eijjoo muttilataan” kuulemassa käyminen hukkaa kaikkien aikaa.

E: aeroad kiinnostaa.

Miettinyt monesti myös että missä vaiheessa lautanen muuttuu likaiseksi? Siinä vaiheessa kun siihen laitetaan ruokaa vai vasta kun ruoka on syöty pois? Jos ensimmäinen, niin syömme siis likaa?

syfilisx - 15:57, 21.9.2018 » Sauna oli siinä vaiheessa lämmin ja myyjä haki kellarista Sworksin Tarmacin entrylevel Canyonin hinnalla.
varaukseton peukku LBS:n kyykyttämiselle heti kättelyssä.

ei kivijalassakaan ihan miten vaan voi olla.

Lautanen on likainen siinä vaiheessa kun siinä on jotain pilaantunutta. Kuivahtanut tomaattikastike ei ole likaa.

Kivijalkaan menemiselle on monta syytä. Itselleni yksi suuri syy on se että saan haluamani tuotteen samana päivänä kun palkka napsahtaa tilille.

canyon ja douchebagginess - rituaalisen rajavedon analyysi topi (asia topi)

1 Like

^^ Itse ostan puoltoista kuukautta ennen palkkapäivää luotolla.

Tää polkupyörä käyttäjien audi kuski sai päätöksen kotitalousvähennyksistä ja unelmoi nyt Di2 ultegrasta. Sähkövaihteet hajottanee rajatapausrunosielun lopullisesti eli U/M?

JJ90 - 17:09, 21.9.2018 » Jos tiedän mitä haluan niin sen "eijjoo muttilataan" kuulemassa käyminen hukkaa kaikkien aikaa.
No täähän se ois.
kyttyra - 17:38, 21.9.2018 » Tää polkupyörä käyttäjien audi kuski sai päätöksen kotitalousvähennyksistä ja unelmoi nyt Di2 ultegrasta. Sähkövaihteet hajottanee rajatapausrunosielun lopullisesti eli U/M?
Jos mä oisin sä ja mulla ois rahaa heittää sähköjä päin niin tekisin sen hyvinkin vähällä miettimisajalla.

^ Kyllä, vaijerit so last season.

Nii. Enitenhän mietityttää et kyllä mää vanhaa rotkoakin käsittelin aika huolettomasti ja muutenkin väärin, ja jotenkin vistottais kohdella 3K€ sähkö vaihde pyörää samal tapaa. Toisaalta siinä ei oo ollut mitään ongelmaa ≈2,5K€ vaihdepyörien kanssa (sekä rotko että ahma että ainakin jos ovh:ta kattoo mukluk)

→ olis varmaan pitänyt jättää KAIKKI ostamatta ja suoraan uittaa saksanmaalta käytetty audi TT tai vastaava :smiley:
EDIT ei oikeesti, viikon miltei pyöräilemättömän sairasloman jälkeen alkaa olla jo pientä psykoosia ilmassa

Sähkövaihteet U/M?
Ehdottomasti mahdollisuus, ja niiden jälkeen on enää vaikeata palata takaisin. Protip: Jos edessä ei vaihtajaa, niin Di2 maantieosat toimivat myös Di2 XT / XTR takavaihtajan kanssa, jolloin taakse saa esim 11-36 tai vaikka 11-40.

Audi TT on oikea valinta. Keskustelualue kaipaa tällaista ravistelua.