Nolot tunnustukset (pyöriin liittyvät) huom: 1 postaus = 1 tunnustus

Miksi tämän pitäisi olla järkevää?

Edit:
Maailmassa tehdään paljon hirveyksiä ns. loogisilla ja järkevillä perusteilla. Ihmiset, jotka ovat kadottaneet kontaktin tunne-elämäänsä ja toimivat muka järkevästi tai aatteellisesti, ovat hirviöitä.

luulin että kaksyt vuotta puun alla seisseellä pyörällä voi mitään tekemättä ajaa ilmat renkaissa → etuhaarukan kaulaputki poikki…

Yritin vetää kampea irti apinan raivolla, kierteiden kera kunnes tajusin avata kammen pultin…

Hommat helpottu kovasti, kun joskus hokasin ettei ketjua katkastessa tarvii pinniä työntää kokonaan irti ketjusta. Voi vinde…

ajoin tänäänki pörällä, sillee ju nou, kato youtubesta

edit: postasin yksivaihde.nettiin

Kiristelin joskus ohjainlaakeria niin innokkaasti, että käpy meni mutkalle.

Purre - 0:22, 7.6.2014 » Hommat helpottu kovasti, kun joskus hokasin ettei ketjua katkastessa tarvii pinniä työntää kokonaan irti ketjusta. Voi vinde...
:D oot kyllä mun esikuva, jos olet saanut ketjun uudestaan kokoon irrotettuassi pinnin kokonaan. irroitin kerran, enkä enää saanut paikalleen, vaikka nysväsin ties kuinka kauan.

loput mun tunnustuksista tuolla hupsista topiikin puoella. ei ole mitään satulafetissejä tai muuta, mutta asioita särjen kyllä usein rautaisen ammattitaidottomuuteni ansiosta.

Pidän joskus sormettomia pyöräilyhanskoja tarpeettoman kauan pyöräilyn lopettamisen jälkeen kädessä (esim kauppassa) koska ne on siistit.

Käytän myös pyöräilylippiksiä joskus vaikken ole pyörällä liikkeellä.

tutam - 0:42, 7.6.2014 »
Purre - 0:22, 7.6.2014 » Hommat helpottu kovasti, kun joskus hokasin ettei ketjua katkastessa tarvii pinniä työntää kokonaan irti ketjusta. Voi vinde...
:D oot kyllä mun esikuva, jos olet saanut ketjun uudestaan kokoon irrotettuassi pinnin kokonaan. irroitin kerran, enkä enää saanut paikalleen, vaikka nysväsin ties kuinka kauan. ... loput mun tunnustuksista tuolla hupsista topiikin puoella. ei ole mitään satulafetissejä tai muuta, mutta asioita särjen kyllä usein rautaisen ammattitaidottomuuteni ansiosta.
Joskus dirttipyörä-aikoina tää kyllä onnistui jokusen kerran. Trvittiin puristin, kärkipihdit, vasara ja kärsivällisyyttä. Sitten jossain netissä törmäsin ohjeisiin koskien ketjun lyhentämistä. Tuns kyllä ihtensä melko tyhmäksi.

Olen oksentanut voimansiirtoon

1 Like
tutam - 0:42, 7.6.2014 » :D oot kyllä mun esikuva, jos olet saanut ketjun uudestaan kokoon irrotettuassi pinnin kokonaan
Voi veljet, tässä kohtaa voin sitten ilmoittautua vaikka tutamin jumalaksi ja isänmaaksi. Niin helevetin monta kertaa (siis monta junnuvuotta) on katkottu ja liitetty ketjua ennen kuin on havahduttu siihen, että sen pinnin voi jättää lenkkiin kiinni. Kyllä se naputtelemalla sinne uppoaa nääs...

oon ununu yksivaihteesta

HOIL - 18:45, 6.6.2014 » mikä on tää satulafetissi?? itellänikin mut pysynyt määrällisesti vielä kurissa.
vaikee sanoo. itellä kans ehkä orastava satulafetissi. omistan kaks rollsia (musta ja valkonen), yhen turbon (musta), yhden concorin (ja meinasin speksaa toisen), yhden kashimax aeron, yhden zoncolanin ja yhden vertun. ja mä tosiaan omistan vaa kolme pyörää. ehkä polkupyörien satulat on vähä niinku kenkien omistaminen - koskaan ei voi olla liikaa?

kuuntelin gagan alejandron 3 kertaa ennenku lähdin hallille tuusaamaan, keräsin ns. motivaatiota ja fiilistä. taas soi

Aemilius - 0:51, 7.6.2014 » Olen oksentanut voimansiirtoon
Tämä putsasi pöydän.
mannine - 2:16, 7.6.2014 » kuuntelin gagan alejandron 3 kertaa ennenku lähdin hallille tuusaamaan, keräsin ns. motivaatiota ja fiilistä. taas soi
toivon että tää on väärässä ketjussa ja että alehandro ei oikeesti oo mikään nolo biisi kun on sitä itsekin tullut kuunneltua.
Purre - 0:22, 7.6.2014 » Hommat helpottu kovasti, kun joskus hokasin ettei ketjua katkastessa tarvii pinniä työntää kokonaan irti ketjusta. Voi vinde...
shiiiii

e. nimim. pitää pihdeillä pinnistä kii ja asettelee kädet täristen takasin.

Ketju vaan johonkin kovalle alustalle kyljelleen ja napakalla vasaran iskulla pinni reikään, ihan iisi homma kun on pari kertaa tehnyt.

manuelkala - 2:08, 7.6.2014 »
HOIL - 18:45, 6.6.2014 » mikä on tää satulafetissi?? itellänikin mut pysynyt määrällisesti vielä kurissa.
vaikee sanoo. itellä kans ehkä orastava satulafetissi. omistan kaks rollsia (musta ja valkonen), yhen turbon (musta), yhden concorin (ja meinasin speksaa toisen), yhden kashimax aeron, yhden zoncolanin ja yhden vertun. ja mä tosiaan omistan vaa kolme pyörää. ehkä polkupyörien satulat on vähä niinku kenkien omistaminen - koskaan ei voi olla liikaa?
Kielipoliisi iskee jälleen: Kiihottavaksi koettua ja voimakasta mielihyvää aiheuttavaa objektia kutsutaan fetissiksi. Siis ne satulat ovat fetissejä, te olette fetisistejä ja podette fetisismiä. Sorry tämä ei kohdistu HOILiin ja manuelkalaan. Tuo fetisismi-virhe vaan on niin yleinen, että oli pakko oikaista.

Yleiskielessä on tosin täysin tavanomaista ja hyväksyttyä käyttää käsitettä “fetissi” kuvaamaan paitsi fetisismin kohdetta, myös fetisistin omaa tilaa. Juurikin kuten tuossa ylhäällä: “Minulla on saapasfetissi.” jne.

Kieli on muuttuva ja elävä systeemi. Preskriptiivisestä kieliopista deskriptiiviseen, kiitos.

edit: ninjana toistot ja lyöntivirheet veks!!!1