Nettikaupat

Palatakseni tähän. Kävin äsken hakemassa nippelit Ärrältä jotka ne oli onnistunut saamaan matkaan. Olin tilannut 2x40 nippeliä ja yllätyksekseni kuplamuovikirjekuoresta paljastui 1x40 nippeliä. Vhhhoooi vhhheyyyo. Minkäköhänlaisen palautteen keksisi :sweat_smile:

Lauantaina tilaus sisään, edelleen tilassa “new”. :neutral_face:

Mulle kävi joskus bike-components.de:n kanssa niin, että asiakastilin tietojen mukaan pakettia vasta kasaitliin ja kasailtiin ja kasailtiin… kunnes se tupsahti kotiovelle. Eihän ne tilauksen tiedot päivittyneet senkään jälkeen. Varmaan on vieläkin, jos kävisi tsekkaamassa.

On se kumma kun ei voi automaattiseen tietojenkäsittelyyn luottaa.

Saisipa eurosentin joka kerta kun näin pääsee suusta työmaalla näiden atk laitteiden puikoissa

Ja siltikin teen työni mieluummin aateekoolla kuin kynän ja muistilehtiön kanssa.

Hevi ATK on paskimmillaankin parasta

”Domain parked” rip bikepunx :sob:

Mutta sit kuitenski löytyy tämmönen:
https://www.bikepunx.com/104-bcd-stainless-singlespeedfixie-chainrings-18-1558-p.asp

Että mitenköhän tähänkin yhtälöön ny sit pitäs suhtautua?!

Ilmeisesti keksin tarpeeksi kärkkään.
Ensin yksi aspa palautti rahat yhdestä nippelipussista. Ok, mutta mites niitten yhdistelmäkahvojen peruutus? No sit toinen aspa keksi palauttaa rahat koko tilauksesta.
Aspan voivotteluviestiä en edes jaksanu avata, surkea 6,67€ tuntipalkka meikälle koko paskasta kokemuksesta. Tosiaan Rose, never again.

Noiden nettikauppojenkin duunareista saattaa olla jonkunkokoinen osa kotona koronaa potemassa. Ihan yhdestä kotimaisesta ruokakaupasta - fiksuruoka.fi , myyvät edullisesti tuotteita joissa päiväystä jäljellä vain pari kuukautta tms - laittoivat viikko sitten heti tilauksen jälkeen pahoitteluviestin että henkilökuntaa tippunut siihen tahtiin että valitettavasti toimituksessa menee 2-3 päivää enemmän kuin normaalisti.

velobialle tilaus sisään klo 12.06, tilaus lähetetty -sähköposti klo 12.14. take my money!!

Onko kellään kokemusta tällaisesta liikkeestä, en löytänyt infoa toimittavatko esim. Suomeen
https://www.probikeshop.com/de/gb/static/versandkosten.html

Sieltä ylhäältähän voi valita Lieferung: Finland

1 Like

En tiedä miksi lankesin, mutta pyörätarvike.com: tilaus jätetty, maksettu ja vahvistettu 9.5. Katsoin, että tuotetta varastossa, toimitusaika n. 7 arkipäivää, ja ihmettelin että onpas pitkä aika mutta menkööt. Kuitenkin maininta että “varastossa olevat tuotteet lähetetään viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä” ja varastosaldon vihreä valo mielestäni viittaisi vähän siihen, että tuotetta löytyy. No, nyt on 18.5. ja ei näy, ei kuulu, edes lähetysilmoitusta. Näiden kanssa oli joskus ennenkin säätöä ja lupasin silloin itselleni että never again. Nyt lupaan uudestaan: never again.

On se nyt perkele jos “Jari - Kauppias” ei hoida hommiaan

Täydennetääs sen verran, että nyt kun tarkastelin niin näillä on näppärästi 2 eri vihreää saldotyyppiä: “varastossa” ja “toimitusaika n. 7 arkipäivää”. Käytännössä jälkimmäinen (mitä mun tilaama jarrukahva edusti) ei ilmeisesti siis ole universaalista vihreästä väristä huolimatta varastossa vaan tulee ties milloin. Tavallaan oma moka kun en osaa ilmeisesti lukea, mutta verkkokauppojen varastotilanteen liikennevalomalli on toimii mielestäni yleensä vähän eri tavalla. No, tulee kun tulee.

Viimiset maininnat velodrome.shopista taitaa olla viiden vuoden takaa. Kellään mitään tuoreempia kokemuksia? Oon tekemässä suhteellisen isoja investointeja voimansiirtoon. Kannattaako tää arpa katsoa?

Ennen vanhaan muistan että bike components oli oikein pätevä pulju mutta mitäköhä tämmöne ny on ku tilaus tehty toissapäivänä mutta vieläkää ei oo kamoja postitettu vaikka kaikki in stock. Ootteko törmänny.

Olen.

Mulle kävi joskus bike-components.de:n kanssa niin, että asiakastilin tietojen mukaan pakettia vasta kasaitliin ja kasailtiin ja kasailtiin… kunnes se tupsahti kotiovelle. Eihän ne tilauksen tiedot päivittyneet senkään jälkeen. Varmaan on vieläkin, jos kävisi tsekkaamassa.

1 Like

Just. Kiitos. No, täytyy ehkä laittaa kyselyy sitte.