Nettikaupat

briteistä ei tuu viikossa kuin kuriiriposti, eli jos maksat extraa niin tulee.

Hyvällä tuurilla tulee. Välillä wigglen paketit yllättän ja tyyliin perjantaina tehty tilaus seuraavana perjantaina noudettavissa. Mut en lähtis luottamaan.

^Kokeillaan jos olis hyvä tuuri. Jos ei niin soittelen postiin että pitäkää tallessa.

^tilaa kaverille, ei tarvii jännätä pysyykö postissa tallessa (ei pysy)

ahomik - 17:48, 9.3.2016 » (ei pysy)
Tämä.

^wiggle näyttää yllättävän. Ke iltana tilattu paketti näyttäis DHL trackingin mukaan olevan perillä keskiviikkona.

Liberte Cycles:

  • 15.3. tilaus sisään, tilausvahvistus sähköpostiin
  • 29.3. mitään ei ole kuulunut, sähköpostia putiikkiin
  • 31.3. mitään ei ole kuulunut, uudelleen sähköpostia putiikkiin
  • 1.4. vastauksena Track & Trace -linkki, jonka mukaan paketti on lähtenyt matkaan 29.3.

Ripeää ja oma-aloitteista.

planet x, ette sitten laita firman nimeä osoitteeseen vaikka sen nettisivuillenne naputtelee postitusosoitteen tietoihin. onneks olin vinkannut varastomiehelle että pakettia tulossa eikä samassa osoitteessa tällä hetkellä ole kuin yksi firma.

meni saman tien inhokkikauppojen listoille kyllä vaikka nyt kävikin onneksi hyvin ja paketti perillä luvatussa ajassa.

Velodromeshop.net… Voi kun kiasus kestää paketin tulo briteissä… Tilaus lähti toimitukseen 4h tilaamisen jälkeen, mutta mutta kuninkaallinen etanaposti kuljettaa jo 18. Päivää…
Aspa vastas vaan kauheella sivuston copypasteella, “ihan normia et kestää 7-10pv, ota yhteyttä kun 30pv tulee täyteen”…
Pff onneksi oli vain jotain kiireettömiä varaosaromuja tilauksessa…

Aika kovat alet saa olla että jatkossa tilaan.

Velosololta tuli 3ssa päivässä kotiin rattaat, kumpa teettäisivät myös teräksisiä kierteellisiä rattaita vielä joskus…

kid_scientifik - 12:57, 4.4.2016 » omat kokemukseni velodromeshopin kanssa asioinneista: http://i.imgur.com/aoUdoyj.jpg

Kuten pullotelinetopsussa raportoin, apinaahäkki muuttui tokalla lenkillä paskaksi. No, valitus ja kuva risasta häkistä Cyclemilesille, viiden minsan päästä vastaus että voi vitu, lähetetään sulle uusi. Eilen tuli sitten postissa uusi häkki. Eli ainakin takuuhommat toimii. Toivotaan että hajonnut kampe oli vaan maanantaikappale.

Velodromeshop -miinaan näköjään astuu jengiä aina vain. Heskelin eeppisen viggogaten aikoihin jo toivoin ja uumoilin lafkan katoavan markkinoilta verrattain pikaisessa lähitulevaisuudessa, mutku ei niin ei. Paskalla sähläämisellä ja suoranaisella valehtelulla voi tietty tehdä bisnestä, ei yllätys sinänsä.

Toimiiko jollain toi cnc:n nettisivut vai onko mun koneessa vain vika? Mistä muusta mestasta kannattaisi katsoa edullisia 622 kehiä noin 35-47mm kumeille (ja navat ja pinnat samantien)?

J.E. James Cycles -putiikista kellään kokemuksia?

EDIT: No, itselläni on kohta.

^Mä olen tuolta tilaillut hilppeitä pari kertaa ja ihan on ollut OK.

rustbadger - 11:06, 18.4.2016 » [J.E. James Cycles -putiikista](http://www.jejamescycles.co.uk/) kellään kokemuksia? EDIT: No, itselläni on kohta.
Toiminnan ripeys ok mutta tuotteen osalta ei mennyt ihan niin kuin Strömsössä:

Piti olla Hope Pro II Evo -napa ja niin tossa valmistajan laatikkoon liimatussa hintalapussa lukeekin mutta laatikko ja napa ovat kyllä ilmiselvästi Hope Pro II (ei siis Evo).

Pohdiskelen toimenpiteitä.

EDIT: Napoja koskeva pohdinta napalangassa.

Merlin Cycles “lähettää” näköjään ilman seurantaa (vaikka maksettu seurannasta) ja tavarat eivät saapuneet perille lainkaan. Lisäksi rahojen palautuksen kanssa sai tapella useamman viikon ajan ennen niiden saldoutumista. Kyseistä puljua kannattanee siis vältellä.

Chain Reaction Cycles haista paska. Tilaus ollut viikon verran “processing”, vaikka kaikki kamat nettisivujen mukaan on varastossa. Muistuu mieleen miksi oon viimeks ostanut tuolta yli vuosi sitten.

Mistä nettikaupasta halvinta gator hardshelliä?

Pistä johonkin jos/kun löydät, tarvis pari itekki.